دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۵ تابلوی مشهور تمام دوران و نحوه خرید آن ها
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هنگامی که یک تابلو دکوراتیو برای اتاق خواب یا نشیمن یا دفتر کار خود انتخاب می کنید، در واقع سبک و شخصیت و علایق خود را به دیگران بیان می کنید.

اعتقاد به هنر به معنی اعتقاد به زندگی است. انتخاب یک تابلو دکوراتیو برای اتاق یا محیط کار شما، جان دادن به آن تابلو است. گویا دارد حس یا مفهومی را بیان می کند و به دیگران انتقال می دهد. تابلو دکوراتیو با تمام طرح ها و سبک های هنری اش، می تواند احساسات شما را از طریق بینایی بر انگیزد. علاوه بر آن یک اثر هنری دیگران را تشویق می کند تا نظر خود را درباره آن اثر بیان کنند. هر فردی می تواند بیان و دریافت خود را از آن تابلوی هنری ارائه دهد. هنگامی که یک تابلو دکوراتیو برای اتاق خواب یا نشیمن یا دفتر کار خود انتخاب می کنید، در واقع سبک و شخصیت و علایق خود را به دیگران بیان می کنید. دیگران بر اساس مفهومی که از آن تابلو هنری دریافت می کنند، به صورت ناخودآگاه و ذهنی در مورد شما نیز قضاوت خواهند کرد. پس این موضوع مهم است که چه تابلو دکوراتیوی در چه طرح یا سبک و رنگی را برای خود بر می گزینید.

تابلوی دکوراتیو آثار معروف دنیا را چگونه تهیه کنیم؟

شاید این سوال برایتان به وجود آمده باشد که برای خرید تابلو دکوراتیو از مشهورترین نقاشان تمام دنیا باید چه کار بکنیم. فورنیمو یک فروشگاه اینترنتی است که درخصوص فروش تابلو دکوراتیو در سبک ها و طرح های گوناگون خصوصا مشهورترین آثار هنری تمام دوران می تواند انتخاب شایسته ای به شما بکند. انواع تابلو از مشهورترین هنرمندان دنیا و در سبک های مختلف از جمله تابلو مدرن، تابلو مینیمال، تابلو کلاسیک و تابلو انتزاعی و سایر سبک های هنری در فورنیمو برای شما گردآوری شده است. با فورنیمو با کیفیت بالا و قیمت رقابتی، متمایز باشید.

معرفی 5 تابلوی مشهور دنیا

تابلوی مادر ویسلر

تابلوی مادر ویسلر در سال 1871 توسط جیمز مک نیل ویسلر نقاشی شده است که مادرش را با ترکیب رنگ خاکستری و سیاه روی صندلی کنار یک دیوار خاکستری نمایش می دهد. این نقاشی در موزه اورسی پاریس نگهداری می شود.

تابلوی گرنیکا

معرفی ۵ تابلوی مشهور تمام دوران و نحوه خرید آن ها

تابلوی گرنیکا توسط پیکاسو در سال 1937 نقاشی شده که بمباران شهر گرنیکا اسپانیا در طول جنگ داخلی را به نمایش می گذارد و به نوعی یک اثر هنری معترض به جنگ به شمار می رود. این تابلو در موزه رینا سوفیا در شهر مادرید نگهداری می شود.

تابلو دختری با گوشواره مروارید

معرفی ۵ تابلوی مشهور تمام دوران و نحوه خرید آن ها

تابلو دختری با گوشواره مروارید اثر یوهانس ورمیر در سال 1665 است که یک دختر عمامه پوش با گوشواره مروارید را به نمایش درآورده است. این نقاشی با عنوان مونالیزای هلندی نامیده می شود و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. این اثر هنری در موزه لاهه هلند نگهداری می شود.

تابلو جیغ

معرفی ۵ تابلوی مشهور تمام دوران و نحوه خرید آن ها

تابلو جیغ یکی از مشهورترین تابلوهای نقاشی جهان است که در سال 1893 توسط ادوارد مونک به تصویر کشیده شده است. این نقاشی فردی را نشان می دهد که از شدت ترس فریاد می کشد. این اثر هنری در گالری ملی اسلو در نروژ نگهداری می شود. این اثر هنری بارها مورد سرقت قرار گرفته که آخرین بار در سال 2004 به سرقت رفت و بعد از دو سال مفقودی در سال 2006 مجددا پیدا شد و به معرض نمایش بازدید کنندگان درآمد.

تابلو مونالیزا

معرفی ۵ تابلوی مشهور تمام دوران و نحوه خرید آن ها

بی شک یکی از مشهورترین آثار هنری که در دنیای غرب کشیده شده است تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی است که در بین سال های 1503 و 1506 خلق شده است. این اثر هنری مشهور اکنون در موزه لوور فرانسه نگهداری می شود و به دلیل ظرافت، ترکیب بندی و چهره پرتره یک نجیب زاده ایتالیایی به شهرت رسیده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits