دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فریب این 5 دروغ در مورد الکل را نخورید !
4
دروغ بزرگ در مورد الکل از زبان دکتر دنیل اِیمن بر اساس هزاران اسکن، دکتر دانیل آمن از نزدیک اثرات منفی الکل را روی مغز مشاهده کرده است، بنابراین این گزارش جدید توسط ACS با آنچه که او می‌گوید مطابقت دارد.

مضرات مصرف الکل از دید پزشکان آمریکایی! فریب این 5 دروغ در مورد الکل را نخورید:

1. من به شما کمک می کنم بهتر بخوابید.
الکل به عنوان یک خواب آور جذاب است زیرا آرام بخش است و می تواند به خوابیدن کمک کند. با این حال، به طور کلی برای خواب وحشتناک است، به خصوص در نیمه دوم شب. نمی توانم تعداد دفعاتی را که در نیمه های شب با گرمی، بی قراری و ناراحتی بعد از نوشیدن چند نوشیدنی از خواب بیدار شدم، بشمارم.

مضرات مصرف الکل

2. من شما را آرام می کنم.
مردم اغلب از الکل نه تنها به عنوان کمک به خواب، بلکه برای کاهش اضطراب، با توجه به خواص آرام بخش آن استفاده می کنند. الکل بر روی گیرنده های عصبی مشابه داروهایی مانند بنزودیازپین ها (مانند زاناکس، کلونوپین) اثر می کند و اثرات آرام بخش آن به خوبی شناخته شده است. اما اثرات برگشتی مصرف الکل کمتر آشکار است.در این کلیپ نظر دکتر دنیل اِیمن را می توانید ببینید.


3. زندگی شما را جالب تر می کنم.
الکل همچنین وعده می دهد که با ایجاد هر تجربه ای بهتر زمان با دوستان و خانواده، یک شب تنهایی، یک روز ناامیدکننده، یک جشن، زندگی شما را غنی تر کند. شب های زیادی بود که تصمیم من برای ترک نوشیدن با این فکر به پایان می رسید: امشب بهتر است اگر در راه خانه کمی آبجو یا شراب بردارم.

مضرات مصرف الکل

4. زندگی بدون من جالب نیست.
ما قویاً الکل را به لذت ربط داده‌ایم، گویی نمی‌توانیم واقعاً یک سالگرد را بدون شامپاین جشن بگیریم، یک رویداد ورزشی را بدون آبجو تماشا کنیم یا از یک شام خوب بدون شراب لذت ببریم. مک کوون گفت: «این بخشی از فرهنگ ما است.این همه جا هست نه فقط نوشیدن، بلکه زیاده روی در نوشیدن. فرض بر این است که در هر جشن، تجربه اجتماعی، قرار ملاقات، شام وجود دارد. بنابراین ما حتی در بیشتر مواقع آن را زیر سوال نمی بریم.

مضرات مصرف الکل

5. تا زمانی که «الکلی» نباشید، نمی توانید الکل را ترک کنید.این ممکن است بزرگترین دروغ از همه باشد زیرا نشان می دهد که شما مجاز به پرهیز از الکل نیستید مگر اینکه مشکل واقعی با آن داشته باشید.با گفتن حقیقت به خودتان شروع کنید. حقیقت می تواند زندگی شما را تغییر دهد. حقیقت تو را آزاد خواهد کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits