دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی بهترین مداد چشم گیاهی برای چشم های حساس
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در میان این همه برند و مدل مختلف، انتخاب یک محصول آرایشی ایده آل و بی نقص کمی دشوار است. تمامی این حساسیت ها در مورد مداد چشم و لوازم آرایشی برای چشم بیشتر و بیشتر می شود.

بهترین مداد چشم گیاهی چیست؟

چشم ها مرکز زیبایی صورت بوده و از حساسیت بالایی برخوردارند، انتخاب یک لوازم آرایشی بی نام و نشان که کیفیت چندانی ندارد، باعث آسیب های جدی چشم و مشکلاتی نظیر سوزش، قرمزی، التهاب، خارش و ناراحتی هایی از این قبیل می شود.
خوب است بدانید که مداد چشم های گیاهی محصولاتی نوین بر پایه مواد معدنی و روغن های مغذی بوده که اساسا برای چشم های حساس طراحی شده اند.
فاکتوری این مدل مدادهای چشم را از سایر مدل ها متمایز می کند، مواد تشکیل دهنده آن هاست. مواد معدنی به کار رفته در ساختار این مدادها باعث می شود هیچ گونه حساسیتی برای چشم به وجود نیاید، علاوه بر این به واسطه روغن های مغذی پوست حساس ناحیه چشم آسیبی نمی بیند.

مداد چشم گیاهی

بهترین مداد چشم سری Mineral Eye Styler برند آرت دکو

یکی از بهترین مداد چشم های گیاهی با رنگ فوق العاده مشکی را می توانید در میان سری Mineral Eye Styler از برند معروف و معتبر آرت دکو پیدا کنید. آرت دکو یک برند آلمانی است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. قیمت این محصول تا حدی نسبت به مداد چشم های دیگر گران است، دلیل آن هم کیفیت و غلظت بالای رنگدانه های آن است که باعث می شود آرایش چشمی بسیار مشکی و گیرا داشته باشید.

بهترین مداد چشم گیاهی

مداد چشم های این سری از برند آرت دکو حاوی مواد معدنی بوده و فاقد هرگونه بو و مواد نگهدارنده هستند که تمامی این پارامترها باعث شده در دسته مداد چشم های گیاهی ضد حساسیت قرار گیرد. این محصول دوام بالایی داشته و این فاکتور به این معناست که خط چشم و آرایش چشمی که با این محصول انجام می دهید، به راحتی پاک نمی شود.

حتماً بخوانید:
مداد چشم سخت را اینگونه نرم کنید

مداد چشم سخت را اینگونه نرم کنید

بعضی مواقع مداد مخصوص چشم شما انقدر سخت می‌باشد که حتی نمیتوانید برای خود یک خط چشم بکشید. در اینجا یک ترفند خیلی اسان در نظر گرفته ایم که به راحتی…

کیفیت این محصول را از همان لحظه نخست با در دست گرفت مداد حس خواهید کرد. بر روی بدنه آن قسمتی طراحی شده که باعث می شود مداد را راحت تر در دست بگیرید و آرایش کردن با مداد راحت تر باشد. این محصول ضد آب نیست و بدون پاک کننده های آرایش چشم هم می توانید آن را پاک کنید. علاوه بر این اگر در کشیدن خط چشم نیاز به پاک کردن داشتید، بدون دردسر می توانید آن را پاک کنید.

مداد چشم

مداد چشم مدل Nourishing برند نوتروژنا

یکی دیگر از بهترین مداد چشم های گیاهی و البته گران قیمت متعلق است به برند نوتروژنا که کیفیت فوق العاده ای دارد. این محصول خاص با طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبا، از پیگمنت های رنگی قوی تشکیل شده و خیلی راحت مانند انواع خط چشم روی پوست کشیده می شود.
این محصول حاوی دو روغن مغذی زیتون و شی باتر بوده که باعث نرمی و کشیده شدن راحت آن روی پوست پلک می شود؛ پوست پلک را نمی خراشد، علاوه بر این این روغن ها، تغذیه کننده پوست بوده و برای سلامت پوست مفید هستند. در یک سمت از این مداد، اپلیکاتوری اسفنجی طراحی شده که از این قسمت می توانید برای محو و فید کردن خطوط کشیده شده استفاده کنید.

بهترین مداد چشم

بهترین مداد چشم گیاهی برند ایوروشه

ایوروشه یک برند فرانسوی نام آشنا و شناخته شده است که محصولات آن از تنوع بالایی برخوردار بوده و کیفیت آن ها زبانزد است. مداد چشم گیاهی برند ایوروشه بر پایه ترکیبات گیاهی بوده و در ساختار آن موم پالم برزیل به کار رفته است.
این محصول بی نظیر برای خانم هایی که چشم هایی حساس دارند، مناسب بوده و مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی مشکلی ندارد.
این مداد بافتی نرمی و روان داشته، پوست حساس پلک را نمی خراشد و آرایشی کاملا مات و طبیعی ایجاد می کند. علاوه بر این زیر چشم نمی ریزد و ناحیه زیر چشم را سیاه نمی کند. این محصول قابل استفاده برای داخل چشم، پشت پلک و همچنین مناسب برای سایه زدن است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits