دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مجری معروف تخت گاز با ماشین میلیاردی اش چپ کرد و راهی بیمارستان شد
5
«فردی فلینتوف»، مجری مجموعه «تخت‌گاز»‌ حین فیلمبرداری این پروژه دچار سانحه تصادف و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا «اندرو فردی فلینتوف» بازیکن کریکت سابق اهل بریتانیا که به اجرای برنامه مشغول شده است، روز سه‌شنبه در شهرستان «ساری»‌ انگلستان مشغول فیلمبرداری بخشی از مجموعه «تخت‌گاز»‌ بود که به دلیل تصادف ناشی از سرعت بالا به بیمارستان منتقل شد.به گزارش نشریه «سان»‌، «فلینتوف» ‌۴۵ساله با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شده است و جراحات خطرناکی به او وارد نشده است. فیلمبرداری مجموعه «تخت‌گاز» که از سال ۲۰۰۲ از «بی بی سی»‌ پخش می‌شود، پس از سانحه تصاذف «فلینتوف»‌ به تعویق افتاد.

فردی فلینتوف / چهره

پیش‌تر نیز مجریان این مجموعه حین فیلمبرداری دچار تصادف‌های خطرناک شده بودند. «ریچارد هموند» که از مجریان اصلی این برنامه بود،‌ در سال ۲۰۰۶ در جریان یک حادثه نزدیک بود جانش را از دست بدهد. «هموند»‌ به دنبال این حادثه به کما رفت و دچار آسیب مغزی شد. با این حال او دوباره مقابل دوربین رفت و اکنون به همراه «جرمی کلارکسون‌» و «جیمز می»‌ در برنامه «گرند تور»‌ سرویس «آمازون پرایم»‌ اجرا می‌کند.

فردی فلینتوف / چهره

البته «فلینتوف»‌ نیز پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ تصادف ناشی سرعت بالا را حین اجرای «تخت‌گاز» تجربه کرده بود. «فلینتوف»‌ در سال ۲۰۱۵ در کریکت اعلام بازنشستگی کرد و از پنج سال پیش اجرا در برنامه‌های تلویزیونی را آغاز کرد.این بازیکن سابق کریکت،‌ علاوه بر «تخت‌گاز» اجرای مستند «زمین رویاهای فردی فلینتوف»‌ را نیز برای «بی بی سی وان»‌ بر عهده داشته است.

فردی فلینتوف / چهره



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits