دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لیست ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳ اعلام شد!
9
ساعاتی قبل مجله اقتصادی « فوربز » ۱۰۰ زن ثروتمند خودساخته را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد که در میان سلبریتی ها « اپرا وینفری» تهیه کننده و مجری سرشناس در رتبه سیزدهم و « ریانا » در جایگاه بیستم از صد نفر قرار گرفتند.

چگونه نوازندگانی مانند تیلور سویفت، ریحانا، بیانسه نولز و شوندا رایمز تازه وارد نه تنها در سال گذشته موفق به کسب درآمد شدند، بلکه تیتر اخبار را به خود اختصاص دادند و در طول مسیر رکورد زدند.تیلور سوئیفت بیش از 2 میلیون بلیط برای تور Eras خود در 15 نوامبر فروخت که بیشترین بلیط برای یک هنرمند در یک روز در Ticketmaster بود و برای خراب کردن بخش هایی از سایت شرکت کافی بود. بیانسه نولز برنده سی و دومین جایزه گرمی خود شد، بیش از هر موسیقیدان دیگری در تاریخ. ریحانا در حضور بیش از 121 میلیون بیننده یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌های نیمه‌تیم سوپربول در تاریخ را اجرا کرد

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

اپرا وینفری
دارایی خالص: 2.5 میلیارد دلار
طبق گزارش‌ها، وینفری در اوایل سال جاری نزدیک به 900 هکتار زمین در مائویی خریداری کرد و به مجموعه 13 ملکی خود در جزایر هاوایی به اضافه املاک در کالیفرنیا و وایومینگ اضافه کرد. این غول رسانه ای برای اولین بار از سال 1987 به دانشگاه ایالتی تنسی خود در دانشگاه ایالتی تنسی بازگشت تا در ماه مه سخنرانی آغاز به کار خود را ارائه دهد. او در حال تولید بازسازی فیلم رنگ ارغوانی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است، فیلمی که در سال 1985 برای آن نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

ریحانا
دارایی خالص: 1.4 میلیارد دلار
نمایش نیمه‌وقت سوپربول ریحانا در فوریه ۱۲۱ میلیون بیننده را جذب کرد و آن را به یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌های تاریخ تبدیل کرد. این اولین اجرای زنده او در بیش از پنج سال بود و دو ماه پس از انتشار موسیقی جدید برای موسیقی متن «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» انجام شد. او در حال راه اندازی یک شراکت جدید Fenty X Puma است و تخمین زده می شود 30٪ سهام در خط تولید لباس زیر زنانه Savage X Fenty دارد. بخش عمده ای از ثروت او از Fenty Beauty است، خط آرایشی که او با LVMH مالکیت مشترک دارد و فروش آن در سال 2022 دو برابر شد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

کیم کارداشیان
دارایی خالص: 1.2 میلیارد دلار
ستاره تلویزیون و غول کسب و کار در هر دو حوزه پیشرفت می کند. او به بازیگران فصل 12 سریال FX American Horror Story می‌پیوندد که در اواخر امسال نمایش داده می‌شود. طبق گزارش ها، شرکت سهام خصوصی او، SKKY Partners، به ریاست یکی از مدیران سابق گروه کارلایل، در تلاش است تا یک میلیارد دلار سرمایه برای سرمایه گذاری در شرکت های مصرف کننده و رسانه جمع آوری کند. کارداشیان، که تابستان گذشته خط مراقبت از پوست SKKN توسط کیم را راه‌اندازی کرد، هنوز بخش اعظمی از ثروت ده رقمی خود را مدیون 35 درصد از سهام برند Skims است. فوربس ارزش آن برند را مطابق با بازارهای عمومی کاهش داد و ثروت کارداشیان را 600 میلیون دلار کاهش داد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

تیلور سویفت
دارایی خالص: 740 میلیون دلار
نهمین خواننده پردرآمد سال 2022 به لطف موفقیت دهمین آلبوم استودیویی اش، نیمه شب ها، و اعلام تور Eras که در ماه مارس آغاز شد، سال عظیمی را پشت سر گذاشت. رکورد بیش از 2 میلیون بلیت توسط Ticketmaster در یک روز نوامبر فروخته شد. ثروت او به لطف آلبوم و شروع تور 170 میلیون دلار است. او در حین اجرا در جاده‌ها سود بسیار بیشتری خواهد برد و همچنین از تمام 52 اجرا و فروش کالا حذف خواهد شد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

کایلی جنر
دارایی خالص: 680 میلیون دلار
این ستاره رسانه‌های اجتماعی همچنان دنبال‌کنندگان خود را از جمله 390 میلیون اینستاگرامر - با حمایت از محصولاتی مانند Glow water (او اخیراً سخنگوی این شرکت شده است) و تبلیغات برای اقلام آرایشی کایلی از جمله محصولات فروخته‌شده در خرده‌فروشی لوکس بریتانیایی Selfridges و یک خط جدید با الهام از DC ادامه می‌دهد. بتمن کمیک. در ماه مارس، برند لوازم آرایشی جنر، آسمان خراش برج خلیفه دبی را با چهره خود روشن کرد تا راه اندازی آن در خاورمیانه را جشن بگیرد. جنر حدود 44.1 درصد از سهام لوازم آرایشی کایلی را در اختیار دارد. او 51 درصد از آن را به غول زیبایی فرانسوی Coty به قیمت 600 میلیون دلار در سال 2020 فروخت.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

مدونا
دارایی خالص: 580 میلیون دلار
تا ماه ژانویه، مدونا موافقت کرده بود که با جولیا گارنر، بازیگر برنده جایزه امی اوزارک، به عنوان خواننده، یک فیلم زندگینامه ای درباره خودش بنویسد و کارگردانی کند. پس از اینکه ملکه پاپ تور Celebration خود را اعلام کرد که در ماه ژوئیه آغاز خواهد شد، تولید متوقف شد. این نمایش به چهار دهه مدونا در صنعت موسیقی اختصاص دارد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

بیانسه نولز
دارایی خالص: 540 میلیون دلار
ناولز سال گذشته هفتمین آلبوم استودیویی خود را با نام رنسانس منتشر کرد که به او کمک کرد رکورد بیشترین برنده‌های گرمی در تاریخ را با 32 جایزه بشکند. خط لباس او، آیوی پارک، در ماه مارس شراکت خود را با آدیداس قطع کرد. این خواننده یک مجموعه مد با خانه مد Balmain را اعلام کرد که از آلبوم جدید الهام گرفته شده است. در ماه مه، او تور جهانی رنسانس را آغاز کرد که اولین تور انفرادی او در هفت سال گذشته بود. او و همسرش جی زی یک عمارت 200 میلیون دلاری در مالیبو خریداری کردند که گران‌ترین عمارت در تاریخ کالیفرنیا است.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

سلین دیون
دارایی خالص: 480 میلیون دلار
آوازخوان متولد کانادا باید از شهر گناه برای ثروتش تشکر کند. درآمد حاصل از اقامت او در لاس وگاس اکثر ثروت او را تشکیل می دهد. اما مشخص نیست کی دیون به استریپ بازخواهد گشت. در دسامبر 2022، او فاش کرد که از یک اختلال عصبی نادر رنج می برد که بر توانایی او در آواز خواندن تأثیر می گذارد. او به انتشار موسیقی ادامه می دهد. او پنج آهنگ جدید را در موسیقی متن فیلم رام کام که در ماه می منتشر شد، ارائه کرده است.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

جودی شیندلین
دارایی خالص: 480 میلیون دلار
در سال 2021، قاضی تلویزیونی قدیمی، برنامه خود را در CBS، Judge Judy، پایان داد و به Amazon Freevee نقل مکان کرد، جایی که او اکنون هدایت جودی جاستیس را بر عهده دارد. فصل اول سریال قضایی برنده جایزه امی در روز شد. شیندلین در حال گسترش نام تجاری حقوقی آتشین خود در پلتفرم با دو سری جدید است: Tribunal Justice که در ژوئن به نمایش درمی‌آید و Justice on Trial که در ماه می با چراغ سبز روشن شد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

دالی پارتون
دارایی خالص: 440 میلیون دلار
در سن 77 سالگی، نماد موسیقی کانتری هیچ نشانه ای از کند شدن ندارد. در سال گذشته، او دو برنامه ویژه تلویزیونی داشت، یک رمان (و آلبوم همراه) با نویسنده جیمز پترسون، یک دارنده کتاب کودکان منتشر کرد و خطوط جدیدی از محصولات پخته شده مارک و محصولات حیوانات خانگی را اضافه کرد. در حال انتشار: یک آلبوم راک با 30 آهنگ که در نوامبر منتشر می شود. منبع اصلی ثروت او پارک موضوعی تنسی او به نام Dollywood است که از رونق گردشگری پس از همه گیری بهره برده است.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

ریس ویترسپون
دارایی خالص: 440 میلیون دلار
ویترسپون امسال هم جلوی دوربین و هم پشت دوربین ظاهر می شود. او تهیه‌کننده اجرایی سریال پرطرفدار دیزی جونز و شش و چیزهای زیبای کوچک است و در سریال The Morning Show که در ماه می برای فصل چهارم تمدید شد، بازی می‌کند. Blackstone's Candle Media اکثریت سهام شرکت رسانه ای خود Hello Sunshine را در سال 2021 خریداری کرد. او هنوز حداقل 18 درصد مالکیت دارد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

باربرا استرایسند
دارایی خالص: 430 میلیون دلار
این خواننده و بازیگر تحسین شده سال گذشته باربرا استرایسند را به صورت زنده در Bon Soir منتشر کرد، آلبومی از اولین ضبط‌های زنده او که در سال 1962 ساخته شد. در ابتدا به عنوان اولین رکورد انفرادی او در نظر گرفته شده بود. انتشار آن بخشی از یک گذشته نگر جدید از استرایسند است. خاطرات مدت‌ها منتظر او، نام من باربرا است، در نوامبر در کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود. ثروت او از یک عمر اجرا به علاوه یک مجتمع مالیبو به ارزش میلیون ها سال به دست می آید.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

الن دژنرس
دارایی خالص: 380 میلیون دلار
این کمدین پس از پایان دادن به برنامه تلویزیونی روزانه خود در ماه مه 2022، مشغول خانه نشینی بود. فوربس شش ملک را پیدا کرد که از زمان ضبط نهایی او فروخته و سه ملک خریده است. این شامل املاکی است که او در ژانویه به قیمت 70 میلیون دلار در Carpinteria، نزدیک سانتا باربارا، جایی که با همسرش پورتیا د روسی زندگی می کند، خریداری کرد.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

سرنا ویلیامز
دارایی خالص: 290 میلیون دلار
این بازیگر تنیس در ماه آگوست اعلام کرد که راکت خود را برای تمرکز روی خانواده‌اش قطع خواهد کرد و به شغلی پایان داد که در آن نزدیک به 95 میلیون دلار جایزه دریافت کرد که بیش از دو برابر هر ورزشکار زن دیگری بود. بخش عمده ای از ثروت او از حمایت ها و تلاش های دیگر مانند شرکت سرمایه گذاری او سرنا ونچرز به دست می آید. او اخیراً یک شرکت تولید تلویزیون و فیلم راه اندازی کرده و یکی از بنیانگذاران Will Perform است که محصولات تسکین درد و مراقبت از عضلات را می فروشد. او فرزند دوم خود را باردار است.

ثروتمند ترین زنان خودساخته سال ۲۰۲۳

شوندا رایمز
دارایی خالص: 250 میلیون دلار
رایمز با موفقیت هایی مانند درام پزشکی طولانی مدت Grey’s Anatomy، بیش از 2 میلیارد دلار برای شرکت مادر ABC، دیزنی، به ارمغان آورد. او با نمایش های موفق برای نتفلیکس از جمله بریجرتون و اسپین آف آن، ملکه شارلوت: داستان بریجرتون که در ماه مه نمایش داده شد، در صدر قرار گرفت. مجموعه املاک و مستغلات این غول هالیوود شامل یک آپارتمان در شهر نیویورک است که مانند مجموعه های سریال عاشقانه دوره سلطنتی تزئین شده است، و یک عمارت در وست پورت، کانکتیکات، که او از ملیسا و داگ برنشتاین، بنیانگذاران شرکت اسباب بازی ملیسا و داگ خریداری کرده است. رایمز در سال 2021 گفت: من هرگز نگران این نبودم که لایق پول هستم. من سزاوار هر پنی هستم که به دست بیاورم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits