دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
انواع لاک ناخن و آشنایی با لاک مخملی و کروم
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه انواع مختلفی از لاک ناخن وجود داره که شاید آشنایی با این مدل ها، کمک کنه تا انتخابی بهتر و مناسب تر داشته باشید. در این قسمت با مدل های مختلف لاک ناخن بیشتر آشنا میشید! راهنمای انتخاب انواع لاک: از لاک ناخن آینه ای و مخملی تا ژله ای.

معرفی انواع لاک ناخن

لاک ناخن ساده براق

لاک ناخن ساده که همه اونو میشناسن و در رنگ ها و برندهای مختلف در فروشگاه های لوازم آرایشی به فروش میرسه. این مدل از لاک ها معمولا بعد از خشک شدن ظاهر براقی روی ناخن ها ایجاد میکنن و بر اساس برند و مرغوبیت نوع لاک ناخن ماندگاری خوبی هم روی ناخن ها دارند و این موندگاری معمولا بین 7 تا 10 روز است.

لاک ناخن ساده مات

یه مدل دیگه از لاک ناخن ساده نیز وجود داره که بعد از خشک شدن حالت مات روی ناخن ها ایجاد میکنه. این سبک از لاک ناخن هم زیبایی فوق العاده ای رو ایجاد میکنه و یه تجربه جدید از لاک ناخن ساده رو به همراه داره. این مدل لاک ناخن هم موندگاری متوسطی داره و این ماندگاری بین 7 تا 10 روزه!

لاک ناخن

لاک ناخن ژل - ژلیش

اگه دوست دارید موندگاری لاک ناخن هاتون خیلی بیشتر از قبل باشه بهتره از لاک ناخن ژل استفاده کنید. این سبک از لاک ناخن به سادگی خشک نمیشه و برای خشک و موندگار شدن روی ناخن ها به دستگاه UV نیاز داره. ناخن ها بعد از لاک زده شدن با لاک ژلیش باید در دستگاه UV قرار بگیرن تا هم درخشش بیشتری پیدا کنه و هم موندگاری اون بیشتر بشه. پروسه لاک زدن ناخن ها با لاک ژل یه کم طولانیه ولی ارزش امتحان کردن داره.

لاک ناخن آینه ای یا کروم

همونطور که از اسم این مدل لاک ناخن مشخصه بعد از لاک زدن ناخن ها حالت آینه ای و براق پیدا میکنن. این مدل از لاک ناخن هم تنوع رنگی خیلی زیادی داره و معمولا هم برای تمام ناخن ها و هم در کنار طراحی های مختلف لاک ناخن مورد استفاده قرار میگیره.

لاک ناخن مخملی

معمولا برای این سبک از لاک ناخن از پودر خیلی ریزی به نام پودر کروم استفاده میشه و در انتها حالت فلزی و آینه ای خیلی جذابی روی ناخن ها به وجود میاد.

لاک ناخن مخملی

لاک ناخن مخملی یه ظاهر خیلی فانتزی و متفاوت روی ناخن ها ایجاد میکنه. این سبک از لاک ناخن یا به صورت آماده وجود دارن و یا با استفاده از پودر مخملی روی ناخن ها ایجاد میشه. پودر های مخملی در رنگ های مختلفی وجود دارن و بعد از لاک زدن ناخن ها و قبل از خشک شدن لاک ناخن روی ناخن ها ریخته میشه و در نهایت باعث میشه تا ناخن هاتون حالت مخملی زیبایی داشته باشن.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن حرارتی

این مدل از لاک ناخن به حرارت (سرما و گرم) حساسه و به تغییرات دما واکنش نشون میده. این لاک ناخن شکل و ظاهری شبیه به لاک ناخن ساده داره اما وقتی از یه دمای خیلی گرم به یه دمای خیلی سرد برید رنگ لاک ناخن هاتون تغییر محسوسی پیدا میکنه. این تغییر رو میشه با دمای آب راحت تر دید. اگه دستهاتون رو بعد از لاک زدن با لاک حرارتی و خشک شدن، زیر آب داغ بگیرید یک رنگ از لاک روی ناخن ها دیده میشه و اگه بلافاصله آب خیلی سرد روی ناخن ها بریزید تغییر رنگ رو مشاهده خواهید کرد!

حتماً بخوانید:
9 روش طبیعی پاک کردن لاک بدون استون و پد

9 روش طبیعی پاک کردن لاک بدون استون و پد

استفاده از روش های طبیعی برای پاک کردن لاک ناخن بدون استفاده از استون و پد در ادامه با ما باشید .

منبع : زیبامون



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits