دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز تهیه لازانیا با نودل ساده با طعمی بی نظیر
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرز تهیه لازانیا با نودل غذایی لذیذ با طعم ایتالیایی : در این مقاله طرز تهیه لازانیا با نودل قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید. این لازانیا یک نوع متنوع و متفاوت بوده که مواد میانی آن با ترکیبات دلخواه شما تهیه می شود.

لازانیا یک غذای محبوب ایتالیای است که به شیوه های مختلفی سرو می شود. این غذا در انواع مهمانی ها و مجالس نیز سرو خواهد شد. یکی از انواع رایج این غذا لازانیای ماکارونی است که با استفاده از ماکارونی های مخصوص تهیه می شود اما در این بخش طرز تهیه لازانیا با نودل که یکی از انواع متفاوت لازانیا است را مطالعه می کنید.
تهیه لازانیا بسیار ساده و در عین حال غذایی خوشمزه برای میان وعده و یا شام و ناهار است. شما علاقمندان به آشپزی ضمن تهیه لازانیا با نودل می توانید پخت لازانیا پرسی و لازانیا رولی را نیز امتحان کنید. این دو نوع لازانیا برای پذیرایی در مجالس و مهمانی ها بسیار استقبال می شوند.

مواد لازم لازانیا با نودل

سس ماکارونی: ۲ بسته
پیاز: ۱ عدد متوسط
زیتون ساده: ۲ قوطی
نودل لازانیا: ۳۰۰ گرم
پنیر پرولون: ۱۰۰ گرم
رب گوجه فرنگی: ۲ قاشق غذاخوری
سیر: ۳ حبه
قارچ: به میزان لازم
پنیر ورقه ای: به میزان لازم
فلفل، زردچوبه، نمک: به میزان لازم
گوشت چرخی: ۲۰۰ گرم
سس خردل، مایونز: به میزان دلخواه
تخم مرغ: ۱ عدد

 لازانیا با نودل

دستور پخت لازانیا با نودل

برای آماده کردن این نوع از لازانیا باید ابتدا نودل ها را به همراه عصار در ظرف آب جوش بریزید و اجازه دهید تا نودل ها باز شوند.
بعد از پخته شدن نودل ها آن را در ظرفی مناسب ریخته و تخم مرغ را به آن اضافه کنید. تخم مرغ را به خوبی هم بزنید تا با نودل ها یکدست شوند. برای از بین رفتن بوی خامی تخم مرغ ها باید از ادویه های طعم دار استفاده کنید.
در این مرحله از طرز تهیه لازانیا با نودل نوبت به آماده کردن مواد میانی این لازانیا می رسد. مواد میانی لازانیا می تواند، بنا به ذائقه شما باشد. شما می توانید از گوشت مرغ یا گوشت گوسفند برای مواد میانی استفاده نمایید.

 لازانیا با نودل غذایی لذیذ با طعم ایتالیایی

ابتدا در تابه ای مقداری روغن ریخته و پیازها را به خوبی تفت دهید. حالا سیر رنده شده را به مواد اضافه کنید. گوشت چرخی را افزوده و بعد از تغییر رنگ مقداری ادویه و نمک بزنید.
قارچ را می توانید به صورت خام برای روی لازانیا استفاده کنید. در صورت دلخواه می توانید قارچ را با مواد مقداری تفت دهید. استفاده از فلفل دلمه رنگی در این غذا زیبایی بیشتری به غذا می دهد.

حتماً بخوانید:
لازانیای کلاسیک : طرز تهیه لازانیای کلاسیک ایتالیایی

لازانیای کلاسیک : طرز تهیه لازانیای کلاسیک ایتالیایی

لازانیا یک غذای ایتالیایی است که ورق‌های لازانیا پایه اصلی آن را تشکیل می‌دهند. معمولا از مایه گوشت همراه با ادویه برای مابین لایه‌های لازانیا در فر…

حالا باید نودل ها را در ظرف مورد نظر ریخته و یک لایه از مواد میانی روی آن قرار دهید.
مقداری پنیر پیتزا ریخته و دوباره لایه دیگر از نودل را بریزید. در لایه آخر نیز مقداری پنیر پیتزا، زیتون، فلفل دلمه، قارچ و سبزی معطر بریزید. این لازانیا باید درون فر قرار بگیرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits