دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تفاوت بین جالپرو با پروفایلو و الانسه چیست ؟ کدام بهتر است ؟
5
زمان مطالعه: 8 دقیقه
این مقاله قصد داریم تا تفاوت جالپرو و پروفایلو را برای شما بگویم تا اگر قصد انجام هر یک از این تقویت کننده‌های پوستی را دارید به خوبی بتوانید تصمیم بگیرید و همچنین به خوبی انتخاب کنید تا دچار اشتباه نشوید.پس برای دانستن ،همراه ما باشید.

برای جوان سازی پوست چه باید کرد؟ در این مقاله در رابطه با جالپرو، پروفایلو والانسه توضیح خواهیم داد.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک درمان ضد پیری تزریقی است که از اسید هیالورونیک تشکیل شده است. این ماده برای پوست هایی که با بالا رفتن سن، خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست داده اند بسیار مناسب خواهد بود. پروفایلو را می توان برای صورت، گردن، قسمت دکلته، بازوها، دست ها و زانوها یا هر قسمتی از بدن که پوست آن نشانه های قابل مشاهده ای از پیری را بروز داده است استفاده کرد. با این روش درمانی بلافاصله بهبود قابل توجهی در رنگ پوست ایجاد می شود، پوست آبرسانی و سفت شده و خطوط پوست نیز به حداقل می رسند.

اسید هیالورونیک بیشتر به عنوان «پرکننده» یا «فیلر» شناخته می‌شود و معمولاً برای حجم دادن به لب‌ ها یا کانتور کردن نواحی دیگر صورت استفاده می ‌شود. پروفایلو از چند جهت با فیلرهای عادی متفاوت است، زیرا ساختاری دارد که به آن اجازه می دهد در یک ناحیه ی گسترده جریان پیدا کند تا آبرسانی پوست را تقویت کرده و پوست را صاف یا «بازسازی» نماید.

مزایای استفاده از پروفایلو چیست؟

بافت، حجم و درخشندگی پوست را از طریق «مراقبت تزریقی پوست» بهبود می بخشد.
خطوط ریز و چین و چروک را صاف و کم می کند.
پوست صورت را آبرسانی و سفت می کند.
ظاهری طبیعی و نتایجی همه جانبه به همراه دارد.

تفاوت جالپرو و پروفایلو

جالپرو چیست؟

جالپرو پوست را تغذیه کرده و به جوانسازی طبیعی آن کمک می کند. جالپرو یک محلول تزریقی بی خطر و استریل قابل جذب است که به عنوان یک احیاکننده ی زیستی (تقویت کننده ی کلاژن پوست) عمل می کند و می تواند برای بهبود بافت پوست و کم کردن خطوط باریک و چین و چروک مورد استفاده قرار بگیرد. محصولات برند سونه کاس یکی از بهترین محصولات زیبایی موجود هستند که پوست را تقویت کرده و ظاهری طبیعی تر و جوان تر به آن می دهند.

مزایای استفاده از جالپرو چیست؟

رنگ، حجم و کشسانی پوست را تقویت می کند.
خطوط باریک، چین و چروک، جای زخم و اسکار، آسیب های ناشی از نور خورشید و ترک های پوستی را کاهش می دهد.
سیاهی زیر چشم را برطرف می کند.
نشانه های پیری را معکوس کرده و از آن ها جلوگیری می کند.
پوست خشک و کم آب را احیا و آبرسانی می کند.

فیلر الانسه چیست؟

الانسه یک پرکننده یا فیلر پوستی تزریقی است که می تواند به صاف کردن خطوط و چین های صورت کمک کند و در همین حال، حجم صورت را ترمیم کرده و پوست را کمی سفت می کند. یک پزشک ماهر می تواند با استفاده از الانسه؛ خط فک را زاویه دار کند، به استخوان گونه شکل دهد و خط خنده (چین کنار لب) را کمتر کند. همچنین می تواند آن را برای جوان سازی دست و جایگزینی حجم از دست رفته در پشت دست ها به کار برد.

به عبارتی، فیلر الانسه برای زاویه و شکل دادن بسیار مناسب است منتها به عنوان فیلر لب یا برای درمان تیرگی زیر چشم، چندان توصیه نمی شود. الانسه از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون (PCL) ساخته شده که با یک حامل ژل کربوکسی متیل سلولز (CMC) مخلوط شده اند.

نتیجه ی استفاده از ژل بلافاصله دیده می شود، در حالی که میکروسفرهای PCL به عنوان یک محرک زیستی عمل می کنند که تولید کلاژن خود را در طول سه ماه آینده افزایش دهند. این کار خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و ظاهر جوان تری ایجاد می کند. اثرات مثبت این کلاژن جدید می تواند تا سه سال دوام داشته باشد که برای یک فیلر پوستی زمانی بسیار طولانی محسوب می شود.

مزایا و معایب الانسه

مزایا و معایب الانسه چیست؟

نتایج الانسه تا سه سال دوام دارد و همین موضوع آن را به گزینه ای مقرون به صرفه نسبت به فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک (که معمولاً کمتر از یک سال دوام دارند) تبدیل کرده است.
PCL بی خطر است و قابلیت تاب آوری مناسبی دارد.
طبق نظر افرادی که از الانسه استفاده کرده اند، این فیلر در صاف کردن چین و چروک ها و افزایش حجم موفقیت زیادی داشته و ظاهری طبیعی به صورت داده است.

معایب

الانسه هنوز مورد تأیید FDA قرار نگرفته است و به همین دلیل نمی توان آن را از منابع معتبر (در ایالات متحده) خریداری کرد.
بر خلاف فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک، در صورت پشیمانی از مصرف آن یا بروز عارضه نمی توان نتایج الانسه را زودتر با هیالورونیداز بی اثر کرد.
به دلیل ماندگارتر بودن این فیلر، ممکن است فرد عوارض جانبی مانند بروز برآمدگی و توده را تا زمانی که الانسه در بدن او موجود است تجربه کند.

تفاوت های بین جالپرو سوپر هیدرو و پروفایلو چه چیزهایی هستند؟

هم جالپرو سوپر هیدرو و هم پروفایلو درمان‌ های مؤثری برای جوان‌ سازی پوست هستند و طیف وسیعی از ویژگی‌ های متمایز را به خود اختصاص داده اند که به نوبه ی خود باعث جذابیت آن ها می شوند.

با این حال با وجود برخی تفاوت‌ های فاحش بین این دو روش، در نهایت انتخاب بین جالپرو و پروفایلو بر عهده ی خود پزشک است؛ پزشک تشخیص می دهد که با توجه به هدف مراجعه کننده، کدام تقویت ‌کننده ی پوست برای او مناسب‌ تر خواهد بود. بعضی از این تفاوت ها عبارتند از:

غلظت اسید هیالورونیک:

جالپرو حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک است و به همین دلیل فرمول قوی تری نسبت به پروفایلو دارد. این ماده با ۸۰ میکروگرم از دو اندازه ی مولکولی متفاوت از HA، از غلظت ۶۴ میکروگرمی پروفایلو فراتر رفته و تجربه ی هیدراتاسیون شدیدتری را فراهم می کند.

مواد تشکیل دهنده:

به غیر از غلظت های مختلف اسید هیالورونیک، فرمولاسیون هر دو تقویت کننده ی پوست نیز متفاوت است. ترکیبات منحصر به فرد این دو عبارتند از:

جوان سازی پوست با تزریق فیلر و ژل

ترکیبات جالپرو سوپر هیدرو

  • ۸۰ میلی گرم اسید هیالورونیک (HA LMW + HMW)
  • ۳ پپتید: استیل دکاپپتید ۳، استیل تتراپپتید ۵، الیگوپپتید ۲۴
  • ۷ آمینو اسید: گلیسین، پرولین، لیزین، آلانین، والین، الاستین، آرژنین، لوسین.

ترکیبات پروفایلو

  • ۶۴ میلی گرم اسید هیالورونیک خالص

همانطور که در بالا ذکر شد، جالپرو مواد دوستدار پوست بیشتری دارد که به تقویت پوست از درون کمک می کنند. جالپرو علاوه بر ماده ی اولیه خود (اسید هیالورونیک) بر خلاف پروفایلو حاوی پپتیدها و اسیدهای آمینه نیز است.

مزیت اصلی پروفایلو این است که اسید هیالورونیک خالص دارد. اسید هیالورونیک به عنوان یک ماده ی محرکه، گزینه ای شگفت انگیز برای حفظ رطوبت پوست و آبرسانی به بافت های عمیق تر آن است. با این که پروفایلو به اندازه ی قابل توجهی (۶۴ میلی گرم) اسید هیالورونیک در خود دارد اما این میزان در جالپرو ۸۰ میلی گرم است که آن را به یکی از قوی ترین احیا کننده های زیستی برای پوست های به شدت کم آب و دهیدراته تبدیل می کند

قیمت برای مصرف کننده:

افراد متخصص در زمینه ی زیبایی عموماً در مورد هزینه ی محصولات خود و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، جانب احتیاط را رعایت می کنند؛ زیرا قیمت این محصولات و خدمات نقش مهمی در تعیین سودآوری و رقابت پذیری آن ها در بازار دارد. در مقایسه ی جالپرو سوپر هیدرو و پروفایلو، این نکته قابل توجه است که به طور کلی جالپرو برای پزشک مقرون به صرفه تر است. این موضوع برای متخصص هایی که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه برای مشتریان خود هستند، عامل قابل توجهی محسوب می شود.

لازم به ذکر است که هزینه ی کمتر جالپرو نباید تنها عامل تعیین کننده برای انتخاب آن باشد. پزشکان می بایست عواملی مانند اثربخشی و ایمنی محصولات و همچنین نیازها و ترجیحات خاص مشتری خود را نیز در نظر بگیرند. در نهایت، می توان این طور گفت که بهترین محصول به موقعیت هر شخص بستگی دارد و باید از طریق ارزیابی و مشاوره ی دقیق انتخاب شود.

تفاوت بین پروفایلو و الانسه

تفاوت بین پروفایلو و الانسه چیست؟

هم پروفایلو و هم الانسه می توانند کلاژن را تحریک کنند اما روش درمانی کاملاً متفاوتی دارند. پروفایلو بیشتر بر بهبود کیفیت پوست از طریق تقویت کلاژن و هیدراتاسیون پوست برای پوست های جوان تر، احیاشده و درخشان تمرکز می کند. از سوی دیگر، الانسه نوعی فیلر است که کلاژن را به طور همزمان تحریک می کند.

منبع : دکتر نابت تاجمیر ریاحی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits