دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عکس لو رفته از جورجینا، نامزد رونالدو قبل پولدار شدن!!!
2
با انتشار تصویری دیده نشده از جورجینا رودریگز، نامزد کریستین رونالدوی معروف، داستان آشنایی این دو را بار دیگر سر زبان ها انداخت.

جورجینا رودریگز، نامزد رونالدوی معروف تصویری از دوران فروشندگی خود برای برند گوچی و روزهای قبل از آشنایی با کریستین رونالدو منتشر کرد.

جورجینا رودریگز، نامزد کریستین رونالدوی

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ( زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود.

جورجینا رودریگز، نامزد کریستین رونالدوی

رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین گل زده (۱۴۱) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۵) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.

جورجینا رودریگز، نامزد کریستین رونالدوی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits