دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عمل های زیبایی پاول دورف موسس تلگرام قبل و بعد از مشهور شدن !
7
پاول دورف (Paul Durov)، موسس تلگرام، در 10 اکتبر 1984 در لنینگراد (اکنون سنت پترزبورگ)، روسیه، متولد شد. وی و برادرش نیکولا دورف (Nikolai Durov) در سال 2013 تلگرام را راه‌اندازی کردند.

پاول دورف ، لقب زاکربرگ روسیه را دارد ، البته میلیاردر روسی بر خلاف مارک زاکربرگ ، علاقه مند به خوش گذرانی است و در صفحه اینستاگرام خود Pavel Durov عکس های سفرگردی و زیبایی اندام از خودش به اشتراک میگذارد و خود را به گونه ای معرفی میکند که از 365 روز سال 400 روز را در سفر است !

پاول دورف (Paul Durov)

اما با نگاهی به تصاویر سالهای 2006-2007 این میلیاردر روسی می توان دید که او طی حدود یک دهه عملهای زیبایی بسیاری انجام داده است.

عمل های زیبایی پاول دورف (Paul Durov)

مدل موی جدید و رنگ موی تیره ، تغیر گوشها اولین چیزی است که در مقایسه عکس های قدیمی و جدید توجه شما را به خود جلب می کند. لکه های طاس در تصاویر جدید ناپدید شدند، موها ضخیم تر و تیره تر شدند و گوشهای وی فرم دهی شده اند !

عملهای زیبایی پاول دورف:

  1. پیوند مو و رفع آلوپسی (طاسی مو)
  2. عمل زیبایی گوش
  3. عمل زیبایی بینی
  4. عمل زیبایی لمینت دندان

پاول دورف موسس تلگرام

پدر پاول و نیکولا، ویکتور دورف، یکی از بنیانگذاران شبکه‌ی اجتماعی "و کانتاکته" (VKontakte) بود. پس از تصاحب این شبکه توسط شرکت روسی Roskomnadzor، پاول دورف از سمت مدیریتی خود استعفا داد و به آمریکا مهاجرت کرد. پس از مهاجرت به آمریکا، پاول دورف به همراه برادرش، کار خود را در حوزه فناوری ادامه دادند. آن‌ها در سال 2013 تلگرام را راه‌اندازی کردند، که به سرعت یکی از برنامه‌های پرطرفدار در حوزه پیام‌رسانی شد.

حتماً بخوانید:
بیوگرافی موسس تلگرام پاول دورف

بیوگرافی موسس تلگرام پاول دورف

پاول والریویچ دورُف» (Pavel Valeryevich Durov) در ماه اکتبر 1984 در لنینگراد روسیه به دنیا آمده و یک برادر به نام نیکلای دارد که از خودش بزرگتر است و…

مجله فروبس ثروت پاول دورف را در سال 2023 بالغ بر 16 میلیارد دلار آمریکا تخمین زده است.

در سال 2019 پاول دورف در توییتر خود اعلام کرد که به همراه تیم تلگرام در شهر دبی کشور امارات متحده عربی زندگی می‌کند و این شهر به عنوان محل کار اصلی تیم تلگرام انتخاب شده است. با این حال، او در توییتر اشاره کرده است که بیشتر از ۴۰۰ روز در سال در سفر است و در طی این سفرها به کشورهای مختلفی سفر می‌کند.

پاول دورف و مادر خواهرش

در سال 2018، پاول دورف به عنوان یکی از افراد برجسته‌ی حوزه فناوری، در لیست مجله فوربس از ۳۰ نفر برتر زیر ۳۰ سال قرار گرفت.

خصوصیات اخلاقی پاول دورف

پاول از طرفداران مکتب لیبرتاریسم (اختیارگرا) در حوزه سیاسی و اقتصادی است. این دیدگاه او در عدم تمایلش به همکاری با سازمان‌های دولتی کاملا مشهود است. او معتقد است هیچ شخص یا ساختاری حق نقض مالکیت خصوصی یا اطلاعات شخصی افراد را ندارد.

پاول از استانداردزدایی سیستم آموزشی حمایت می‌کند؛ چون معتقد است مدارس مدرن در غرب یادگاری از دوران صنعتی هستند و افراد را با دیدگاه‌هایی قالب‌بندی‌شده و بسته تربیت می‌کنند. او پیش‌بینی می‌کند که آموزش در آینده به شکل تعاملی و غیر متمرکز خواهد بود.

پاول از مالیات زیاد بر صنایعی که در استخراج مواد اولیه فعال‌اند و از لغو مالیات در حوزه اطلاعات و گمرک حمایت می‌کند. او همچنین معتقد است مالیات‌دهندگان باید خودشان انتخاب کنند که مالیاتشان صرف چه پروژه‌هایی شود.

دورف همچنین معتقد است که لغو ثبت‌ نام، گذرنامه، ویزای ورود و خدمت سربازی ضروری است و این موارد را سنگ بنای سیستم فئودالیسم می‌داند. به نظر او محدودیت‌های حرکتی باعث فرار مغزها می‌شود.

پاول علاقه‌ای به انجام مصاحبه ندارد و ترجیح می‌دهد به‌طور مستقیم و از طریق پست‌های خود در کانال و وب‌سایت تلگرام با مخاطبان در تماس باشد.

هنگامی که پاول ۳۳ ساله بود، در پستی عنوان کرد که مدت زیادی است قند، گوشت و فست‌فود مصرف نکرده، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، چای و قهوه نمی‌نوشد، از نیکوتین و الکل روی‌گردان است و تلویزیون تماشا نمی‌کند.

کودکی پاول دورف

پاول در کودکی مجبور شد به خاطر شغل پدرش با خانواده به ایتالیا نقل مکان کند و کلاس اول را در شهر تورین تحصیل کرد. دو سال بعد، کل خانواده به روسیه بازگشتند و پس از چهار سال تحصیل در مقطع متوسطه، پاول به مدرسه ریاضی فیزیک دیمیتری فادف در دانشگاه دولتی سن‌ پترزبورگ رفت تا در آنجا تمام درس‌ها از جمله چهار زبان خارجی را عمیق‌تر یاد بگیرد.

حتماً بخوانید:
کودکی فوق جذاب مخترع تلگرم در المپیاد ریاضی مقابل ایران !!!

کودکی فوق جذاب مخترع تلگرم در المپیاد ریاضی مقابل ایران !!!

پاول ‏دوروف (نفر دوم از چپ) عضو تیم المپیاد ریاضی روسیه در سال ۱۹۹۸ تلگرام ⁩ را با دیگر اعضای این تیم ساختند.

پاول از ۱۱ سالگی علاقه زیادی به برنامه‌نویسی به همراه برادرش داشت. او پس از پایان دبیرستان با نمرات عالی، به تحصیل رشته ترجمه زبان انگلیسی در دانشکده فلسفه دانشگاه سن‌ پترزبورگ مشغول شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits