دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عروس شدن همزمان سحر ولدبیگی و سحر زکریا!
12
سحر زکریا بازیگر زن ایرانی تصویری از لباس عروس پوشیدنش در یک فیلم همراه با سحر ولدبیگی و نیلوفر خوش خلق را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سحر زکریا با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: روزها میگذرند وما فقط نظاره گریم، خاطرات در کوچه پس کوچه ذهنت می نشیند وگه گاهی خود را نمایان میکند ، زمانی لبخند به لبانت می نشیند وگاهی اشک وبغض راه نفست را می بندد، به هر حال زندگی همین است وبس، گاهی دلم برای خودم تنگ میشود، فیلم اگه میتونی منو بگیر

بازیگر زن / سحر زکریا

سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است.او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (۱۳۷۴) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت. بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعهٔ طنز قطار ابدی (۱۳۷۸–۱۳۷۹) تا اندازه‌ای او را به شهرت رساند و با برنامهٔ طنز پاورچین (۱۳۸۱–۱۳۸۲) شناخت گسترده‌ای را کسب کرد. او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند در حاشیه و مرد دوهزارچهره ادامه داد.

بازیگر زن / سحر زکریا

در بهمن ۱۳۹۹ سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود به نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد که باعث واکنش تند در ۲۰:۳۰ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌الفعّالیت شده‌است.

بازیگر زن / سحر زکریا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (12 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits