دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لحظه دستگیری ضارب مسلح زن دزفولی !!
11
ضارب مسلح زن دزفولی که چندی پیش در ملأعام با سلاح کلاشینکف اقدام به ضرب و جرح یک زن کرده بود دستگیر شد .

به گزارش دلگرم به نقل از فارس فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری فردی که چندی پیش با سلاح کلاشینکف اقدام به قدرت نمایی و اذیت و آزار خانمی در ملاء عام نموده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود خبر داد.

سرهنگ «روح‌الله گراوندی» فرمانده انتظامی شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح یک بانوی اهل دزفول با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم، موضوع دستگیری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ضارب مسلح زن دزفولی

وی با بیان اینکه ابتدا توسط مامورین دو نفر از همدستان متهم دستگیر و در سحرگاه شب گذشته کاراگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران گردیده، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات پیچیده و مقتدارانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول، تصریح کرد: متهم هیچ‌گونه ارتباطی با نهاد های نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح، اختلافات خانوادگی بوده است.

سرهنگ گراوندی با اشاره به کشف سلاح کلاشنیکف و خودروی به‌کار رفته در صحنه جرم، یادآور شد: تلاش و زحمات شبانه‌روزی دادستان عمومی و انقلاب دزفول و پشتیبانی خبری سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان در راستای همکاری با پلیس آگاهی قابل تقدیر است.

ضارب مسلح زن دزفولی

گراوندی خاطرنشان کرد: تأمین امنیت مردم شریف شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و مماشاتی با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت نخواهد داشت.

پیش از این به دنبال انتشار تصاویر ضرب و جرح زنی توسط فردی مسلح در یکی از خیابان‌های شهرستان دزفول فضای مجازی، دادستان دزفول گفته بود که این موضوع در حال پیگیری است و متهم تحت پیگرد قانونی است.

بر اساس شواهد موجود، درگیری صورت گرفته بر سر اختلافات خانوادگی بوده است اما باتوجه به شکایت شاکی و ارتکاب جرائم عمومی، موضوع در دست رسیدگی دستگاه قضایی گرفته بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits