دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صید ماهی عجیبی مثل بچه اژدها
13
ماهی ای که این ماهیگیر 39 ساله در آب های نروژ صید کرد صورتی کم رنگ با دم بلند است.

به ویژه این ماهی دارای پرها و باله هایی شبیه بال نیز می باشد. هنگامی که آقای فدورتسوف تصویری از این ماهی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، بلافاصله ده‌ها هزار نظر و اشتراک‌گذاری منتشر شد که بیشتر آنها شوکه شدند. "من فکر می کنم شبیه یک اژدهای تازه متولد شده است. شبیه بچه اژدها است!» - یکی نظر داد، در حالی که دیگری تعجب کرد: "تا به حال چنین ماهی عجیب و غریب ندیده بودم. به نظر می رسد که فقط در اساطیر وجود دارد. طبق گزارش روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، این ماهی اکنون با نام Chimaera شناخته می‌شود و یک ماهی غضروفی است.

صید ماهی عجیبی مثل بچه اژدها

ماهی عجیبی که به "بچه اژدها" تشبیه شده است در دریای نروژ کشف شد. عکس رومن فدورتسوف این اولین باری نیست که آقای فدورتسوف که در دانشگاه علوم دریایی در شهر مورمانسک در شمال غربی روسیه تحصیل کرده است، موجودات عجیبی را در دریا کشف می کند.

صید ماهی عجیبی مثل بچه اژدها

در گذشته، آقای فدورتسوف ماهی‌های هیولایی را صید کرده است که شبیه «برگر» با دندان‌ها، ماهی‌هایی با لب‌های قرمز مانند رژلب، برخی با طرح‌های غیرعادی، ماهی‌هایی با کره چشم‌های رنگی زرد روشن... «همه آن موجودات در نوع خود زیبا هستند. نمی توانم بگویم آنها "ترسناک" یا "زشت" هستند. در واقع، مردم علاقه زیادی به موجودات دریایی غیر معمول دارند.»

صید ماهی عجیبی مثل بچه اژدها

صید ماهی عجیبی مثل بچه اژدها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits