دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بعد از شکستن ال سی دی گوشی موبایل چکار کنیم؟
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
به نظر شما اگر بنا به هر دلیل ال سی دی گوشی موبایل بشکند باید چه کرد؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با شکستن ال سی دی موبایل و راه حل هایی که در این شرایط پیش رویتان قرار می‌گیرند صحبت کنیم. با دلگرم همراه باشید.

اگر ال سی دی گوشی موبایل شکست چه کنیم؟

متاسفانه شکستن ال سی دی گوشی موبایل یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که در این گجت ها رخ می‌دهد و هر روز هم شاهد افزایش تقاضای تعمیر ال سی دی گوشی ها هستیم. افتادن گوشی از دست کاربر رایج ترین دلیلی است که منجر به شکستن ال سی دی می‌شود، بنابراین سعی کنید همیشه مراقبت گوشی موبایلتان باشید تا خدای نکرده آسیبی به ال سی دی آن وارد نشود. متاسفانه هزینه تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل بسیار بالاست و این تعمیر یکی از پر هزینه ترین تعمیرات گوشی ها محسوب می‌شود.

راه حل اول: به تعمیرکار مراجعه کنید و درخواست تعمیر ال سی دی گوشی موبایل را داشته باشید!
اولین راه حلی که در این شرایط پیش رویتان قرار خواهد داشت مربوط به مراجعه به مراکز تعمیر موبایل و واگذار کردن گوشی برای تعمیر ال سی دی می‌شود. پیش از اینکه این کار را انجام دهید توجه داشته باشید که عموما هزینه تعمیر ال سی دی گوشی ها بالاست، به ویژه اگر گوشی شما جدیدتر و مدرن تر باشد، طبیعتا از صفحه نمایشی بزرگ تر و بهتری هم بهره می‌برد و در نتیجه هزینه تعمیر آن هم افزایش پیدا می‌کند. متاسفانه تعمیر ال سی دی گوشی موبایل یکی از گران قیمت ترین تعمیرات این گجت ها محسوب می‌شود.

شکستن ال سی دی گوشی

راه حل دوم: خودتان ال سی دی گوشی را تعمیر کنید!
برخلاف تصوری که اغلب افراد دارند، تعمیرات گوشی های موبایل در برخی شرایط خیلی هم دشوار نیست و حتی افراد عادی و کم تجربه هم از پس انجام آن ها بر خواهند آمد. بنابراین چرا شما به فکر این نباشید که شخصا ال سی دی گوشی خود را تعمیر کنید؟ زمانی که شخصا این کار را انجام می‌دهید دیگر لازم نیست که اجرت تعمیر ال سی دی کوشی را به تعمیرکاران موبایل پرداخت نمایید و این امر سبب می‌شود هزینه تعمیر ال سی دی گوشی موبایل به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.

برای اینکه شخصا ال سی دی گوشی خود را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم در قدم نخست با مراجعه به فروشگاه موبایل ابزارهایی که برای باز کردن گوشی به آن ها نیاز دارید را خریداری کنید. همچنین یک عدد تاچ ال سی دی اورجینال و مناسب گوشی خود را هم از فروشگاه موبایل تهیه نمایید.

راه حل سوم: گوشی را با ال سی دی شکسته بفروشید!
راه حل بعدی که پیش رویتان قرار دارد مربوط به فروختن گوشی با ال سی دی شکسته می‌شود. بدین منظور باید به مراکز تعمیر موبایلی مراجعه کنید که گوشی های معیوب و ال سی دی شکسته را خریداری می‌کنند. این مراکز با خرید گوشی شما، تاچ و ال سی دی شکسته آن را جدا کرده و دیگر از اجزای سخت افزاری مناسب آن در تعمیرات دیگر گوشی های مشابه استفاده به عمل می‌آورند. بنابراین فروش گوشی با ال سی دی شکسته می‌تواند یک برد دو طرفه برای شما و تعمیرکاری باشد که آن را خریداری می‌کند. در نظر داشته باشید که عموما گوشی هایی که ال سی دی آن ها شکسته باشد با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نسخه سالم گوشی توسط تعمیرکاران خریداری می‌شوند. این گزینه و راه حل را زمانی انتخاب کنید که پول کافی برای تعمیر ال سی دی گوشی ندارید یا احساس می‌کنید تعمیر LCD آن ارزش پرداخت هزینه گزافی که باید ارائه شود را ندارد.

بعد از شکستن ال سی دی گوشی چه باید کرد؟

راه حل چهارم: از بیمه موبایل استفاده کنید!
اگر گوشی موبایل تان را بیمه کرده باشید، حالا می‌توانید از خدمات و مزیت های آن برای تعمیر ال سی دی شکسته دستگاه استفاده کنید! شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر گوشی موبایلتان بیمه شده باشد، حتی اگر با افتادن گوشی از دستتان ال سی دی آن بشکند هم می‌توانید از شرکت بیمه گذار غرامت دریافت کنید! بنابراین اگر گوشی خود را بیمه کرده باشید، دیگر نگران بروز مشکلاتی همچون شکستن ال سی دی و غیره آن نخواهید بود.

طبیعتا اگر گوشی شما قبلا بیمه نشده باشد، قادر به استفاده از این راه حل نخواهید بود. توصیه می‌کنیم همیشه گوشی های موبایل خود را بیمه نمایید تا در شرایط این چنینی بتوانید هزینه تعمیر آن را به طور کامل از شرکت بیمه گذار دریافت کنید. بنابراین اگر گوشی آیفون یا سامسونگ و یا هر برند دیگر شما یک گوشی گران قیمت است و نگران وقوع اتفاق هایی همچون دزدیده شدن آن یا شکستن ال سی دی گوشی هستید، حتما آن را بیمه کنید. برای بیمه کردن گوشی خود می توانید از خدمات بیمه موبایل استفاده به عمل آورید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits