دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شلوار نیم بگ برای چه اندامی مناسب است و چه تفاوتی با شلوار دامنی دارد ؟
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از طرح های شلوار اورسایز، شلوار بگی است که از گذشته بار دیگر به کمد لباس هایمان سر در آورده است و جالب اینجاست که امروزه نیز مورد استقبال بسیاری از نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.

استایل شیک با شلوار نیم بگ

شلوار نیم بگ یک مدل شلوار شیک و راحت است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آنها با تناسب شل و آرام خود مشخص می شوند که سهولت حرکت و راحتی را فراهم می کند. شلوارهای نیم بگ در سبک ها، پارچه ها و رنگ های مختلف در دسترس هستند و آن ها را به یک افزودنی همه کاره برای هر کمد لباس تبدیل می کنند.

شلوار بگی از استایل های قدیمی و خاص و پرطرفدار بین دختران و زنان بوده و پارچه ای که از جنس لنین ، کرپ و مازراتی دوخته میشوند مناسب فصل بهار و تابستان هستند.مناسب اشخاصی است که از پوشیدن شلوار تنگ و جذب خسته شده اند و بدنبال ورژن گشاد و خنک هستند.

پاچه نیم بگ گشادی کمتر نسبت به ورژن اصلی اش دارد ولی در کل این سبک لگ دخترانه و زنانه بوده و از ران تا مچ پا گشاد هستند.

شلوار نیم بگ

شلوار نیم بگ پارچه ای

اگر بگ استایل را برای بیرون خیابان و محیط عمومی میپوشید، شلوار بگ با مانتو تنگ و جلو باز بالا زانو یا با کت کوتاه ست کنید، اگر استایل اسپرت و لش مد نظرتان است، ترکیبشان با هودی و تیشرت لانگ و لش بینظیر است.

شلوار بگی با چی ست میشه؟

شلواربگ را میتوانید با تاپ بندی و تیشرت بپوشید ولی قسمت پایین لباس را درون کمربند کنید، ولی سخت نگیرید چون بگ استایل با پیراهن لش ساده و نیمتنه اسپرت محشر است، در انتخاب کفش اولویت با کفش اسپرت ، ونس ، تخت و در نهایت کفش پاشنه بلند است.

تفاوت شلوار واید لگ با مام استایل چیست؟

شلوار واید لگ از ابتدای ران تا نوک انگشتان پا راسته بوده و ظاهر لش و آزاد دارد، اما مام استایل این چنین نیست و در ناحیه ران تا سر زانو تنگ و فیت ، و از زیر زانو تا غوزک پا آزاد و راسته است.

تفاوت شلوار دامنی با شلوار بگ ؟

تفاوت شلوار دامنی با شلوار بگ و نیم بگ؟

Baggy pants عموما ظاهر خشن و ضخیم و بلند دارد ولی شلواردامنی اینگونه نیست و معمولا با پارچه های لطیف و نرم دوخته می شود و استایلش روی پا انقدر آزاد است که شبیه دامن می ایستد.

قبل از پوشیدن شلوار گشاد این نکات را بدانید

ابتدا به جنس پارچه بر اساس فصل دقت کنید، مثلا پارچه مازراتی و کرپ و لنین و ابروبادی برای فصل بهار و تابستان بپوشید و سعی کنید از رنگ های خنثی مانند سفید ، شتری ، کرم و خاکتسری الهام بگیرید و مانتو شیک و کوتاه با آن ست کنید، و برای فصل سرما حتما از شلوار نیم بگ جین و لی ذغالی الهام بگیرید.

اگر میخواهید نیم بگ پارچه ای رنگی بپوشید، بنده نیم بگ مازراتی را پیشنهاد میکنم چون بسیار شیک و خوش پوش بوده و تنخور بینظیر است.

نکات مهم در انتخاب شلوار بگ دخترانه

شلوار نیم بگ زنانه و دخترانه آداب پوشیدن خاص خودش را دارد که بد نیست آن ها را بدانید و مطلع شوید، به عنوان مثال:
شلوار گشاد دمپا کوتاه راه رفتنتان را تسهیل میکند و پاچه ها مزاحم نخواهند بود
حتما برای فیکس کردن شلوار از کمربند استفاده کنید تا شلوار حین حرکت پایین نیاید.
به هیچ عنوان پایین شلوار را پاکتی نکنید یا به اصطلاح لایه پایینی را بر نگردانید.
دقت داشته باشید این شلوار گشاد است، و میزان گشاد و آزاد بودن شلوار را بر حسب راحتی خودتان انتخاب کنید.

شلوار جین نیم بگ

شلوار نیم بگ جین برای چه افرادی مناسب است ؟

اگر پاهای چاق و تپل دارید، پیشنهاد میکنم شلوار گشاد جین یا مازراتی نیمبگ را امتحان کنید چون به پاهایتان فرم کشیده و یکدست میدهد و برای اثربخشی بهتر، از پارچه های رنگ تیره مثل ذغالی ، قهوه ای و مشکی استفاده کنید.

عزیزان لباس گشاد برای افراد قد کوتاه مناسب نیست و آنان را کوتاه تر جلوه می دهد، اگر شما جزو این گروه هستید، شلوار مام استایل یا راسته ی پاچه پاکتی مناسب شماست.

منبع : بانک لباس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits