دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شباهت آنجلینا جولی و مگان فاکس سوژه عکاسان شد!
2
بله درست خواندید آنجلینا جولی و مگان فاکس! تا به حال به شباهت این دو چهره معروف دقت کرده اید؟ به نظر شما کدامیک بیشتر پرطرفدار و محبوب است؟

کاربران در فضای مجازی با در کنار هم قرار دادن تصاویر مگان فاکس و آنجلینا جولی آنها را به یکدیگر تشبیه کرده اند نظر شما چیست؟

مگان فاکس/آنجلینا جولی

لباس سفید و شباهت رنگ چشم در این مقایسه نقش بسیار پر رنگی دارد.

مگان فاکس/آنجلینا جولی

آنجلینا جولی وُیت در روز ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادرش، جان ویت و مارچلین برتراند هردو بازیگر هستند. او خواهر جیمز هیون، بازیگر و همچنین برادرزاده چیپ تیلور، خواننده ترانه‌سرا و بری ویت، زمین‌شناس و آتشفشان‌شناس است. پدر و مادر تعمیدی او، جکلین بیسیت و ماکسیمیلیان شل هر دو بازیگر هستند. از طرف پدر، جولی از نژاد آلمانی و اسلواکی است، در حالی که از طرف مادرش، او در اصل نژاد فرانسوی کانادایی، هلندی و آلمانی دارد.او اشاره کرده‌است که بخشی از ایروکوا از طریق یک جد هیوون در سده ۱۷ است.

مگان فاکس/آنجلینا جولی

فاکس در ۱۶ مه ۱۹۸۶در اوک ریج، تنسی زاده شد. والدین او گلوریا دارلنس و فرانکلین توماس فاکس هستند. مگان کودکی خود را در روکوود، تنسی سپری کرد. پدر او افسر عفو مشروط بود و مادر او وقتی فاکس ۳ سال داشت از پدر او جدا شد.مادر او دوباره ازدواج کرد و فاکس و خواهر تازه‌اش با مادرش و ناپدری‌اش تونی توناچیو بزرگ شدند.

مگان فاکس/آنجلینا جولی

همسر اول آنجلینا جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد؛ همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند. آنجلینا جولی به همراه برد پیت افزون بر سه فرزند بیولوژیکی خود، سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

مگان فاکس/آنجلینا جولی

در ژوئن ۲۰۱۲ تصویری از مگان و همسرش برایان آستین گرین بر روی مجله پیپل منتشر شد که وی را در وضعیت بارداری نشان می‌داد.این دو در مه ۲۰۲۰ از یکدیگر جدا شدند.او در حال حاضر با مشین گان کلی در رابطه است و این زوج در تاریخ ۱۲-۱-۲۰۲۲ نامزدی خود را اعلام کردند.

مگان فاکس/آنجلینا جولی

مگان فاکس/آنجلینا جولی

مگان فاکس/آنجلینا جولی

مگان فاکس/آنجلینا جولی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits