دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سوپر مدل ۳۵ ساله راز زیبایی اش را افشا کرد!/ استفاده از طب چینی به جای بوتاکس و فیلر!
3
اشلی گراهام سوپرمدل ۳۵ ساله در مصاحبه‌ای اختصاصی با «to Byrdie» راز زیبایی خود را افشا کرد، او برای اولین در این مصاحبه ادعا کرد که برای جوانی و شادابی پوستش بجای استفاده از فیلر و بوتاکس از طب سنتی چینی استفاده می‌کند.

او گفت: مدتی است که در کنار حجامت و طب سوزنی از تکنیک «گوآ شا» نیز استفاده می‌کنم، یک نوع ابزار سنگیست که برای رفع چین و چروک، صاف کردن پوست، رفع دردهای عضلانی و برخی معایب پوست استفاده می‌شود، روش استفاده بسیار آسانی هم دارد تنها باید با لبه آن پوست را برای چند دقیقه ماساژ داد، بنظرم همه باید «گوآ شا» را جایگزین فیلر و بوتاکس کنند هم طبیعیست و هم بدون ضرر است.

اشلی گراهام /طب چینی

«گوآ شا» به من کمک کرده تا زاویه فک و گردن صاف‌تری داشته باشم، سالهاست که از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنم و همین موضوع باعث شده تا بعضی وقت‌ها گردن درد شدیدی داشته باشم اما از زمانی که از تکنیک «گوآ شا» استفاده می‌کنم درد گردنم به کلی محو شده است.

اشلی گراهام /طب چینی

اشلی همچنین درباره تکنیکی که باعث شده تا پوست صاف‌تری نسبت به گذشته داشته باشد گفت: بعد از اینکه اتفاقی در تیک‌تاک ویدیویی از یک میکاپ آرتیست مطرح درحال شستن صورتش با «صابون دست دیال» دیدم تصمیم گرفتم که من هم آن را امتحان کنم و نتیجه استفاده مداوم از این صابون باعث شده تا پوستم خیلی تمیز و شاداب‌تر از گذشته بشه!

اشلی گراهام /طب چینی

او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود اشاره کرد که اخیرا برای راحت خوابیدن لبان خود را چسب می‌زند چرا که این تکنیک باعث شده تا خواب آرامتری داشته باشد.

اشلی گراهام /طب چینی

اشلی گراهام مدل پلاس سایز و مجری تلویزیونی آمریکایی است.وی در موزیک ویدئوی ترانه‌های دخترایی مثل تو و مسواک حضور داشته است.

اشلی گراهام /طب چینی

اشلی گراهام /طب چینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits