دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ستاره برزیلی برای شباهت به جنیفر لوپز میلیون ها دلار خرج کرد!
4
ستاره برزیلی جسیکا آلوز که قبلا جنسیت مرد بوده و بیش از ۷۰ عمل جراحی زیبایی کرده بود تا شبیه به پسر عروسک باربی ، Ken بشه سپس تغییر جنسیت داد و حالا ده ها بار جراحی زیبایی کرده تا شباهت به جنیفر لوپز داشته باشد.

جسیکا دائم به ترکیه سفر میکنه تا با جراحی زیبایی به جنیفر شباهت پیدا کنه .. او پیراهن Versace مشهور لوپز و تهیه کرد و برای همه این ها یک میلیون دلار خرج کرده. شبیشه ؟😐🤷🏼‍♀️

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

جسیکا آلوز یک شخصیت تلویزیونی برزیلی بریتانیایی است که به دلیل انجام ده ها جراحی پلاستیک برای تغییر ظاهرش مورد توجه قرار گرفته است. قبل از تغییر جنسیت ، او اغلب به عنوان عروسک کن شناخته می شد.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

آلوز در 30 ژوئیه 1983 در سائوپائولو برزیل از مادری برزیلی و پدری بریتانیایی به دنیا آمد. پدر او، روزروال آلوز، از خانواده ای پرتغالی بود که در دهه 1940 به برزیل آمدند. در ابتدا خانواده در تجارت کشاورزی بودند اما مشارکت تجاری خود را به سوپرمارکت ها، مراکز خرید و املاک و مستغلات گسترش دادند. وقتی او جوان بود، پدربزرگش عروسک های باربی او را خرید. اگرچه آلوز در بدو تولد مرد بود، اما از «سن سه، چهار، پنج، شش سالگی» او خود را زن می‌دانست، با عروسک‌ها بازی می‌کرد و لباس‌های زنانه به تن داشت. او معتقد است که افراد نباید بر اساس جنسیت تعریف شوند.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

او در تمام دوران کودکی خجالتی بود و مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. آلوز در نوجوانی دچار اختلال در عملکرد هورمونی بود. خانواده او یک خواربار فروشی در برزیل دارند که آنها را ثروتمند کرده است، اما از سال 2018، آلوز هیچ سودی در رابطه با فروشگاه ها به دست نیاورده است.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

آلوز در سن 18 سالگی به لندن نقل مکان کرد و در آنجا روابط عمومی را در کالج ارتباطات لندن خواند. او پولی از ارث پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود دارد.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

آلوز چندین دوره جراحی داشته است، از جمله جراحی بینی که منجر به از دست دادن حس بویایی او شده است. بلافاصله پس از آن تجربه، او در برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت تا ژل را به بازوهایش تزریق کنند تا آنها را عضلانی‌تر نشان دهد. او برای مدتی استفاده از هر دو دست خود را از دست داد و این تجربه او را به دنبال روان درمانی سوق داد.در سال 2013، آلوز با بدشکلی بدن تشخیص داده شد. یک وضعیت سلامت روان که در آن فرد زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد نقص های ظاهری خود می کند.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

از سال 2018، آلوز خانه‌هایی در لندن و ماربلا، اسپانیا داشت و مجری ثابت تلویزیون بود.او مستمری ماهیانه قابل توجهی از ارث پدربزرگ و مادربزرگش دارد و املاکی در پورتو بانوس در اسپانیا به گردشگران اجاره می دهد. دارایی خالص او در سال 2018 بیش از 30 میلیون پوند تخمین زده شد.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی

در مارس 2019، آلوز آهنگی را با جراح پلاستیک ایتالیایی، جاکومو اورتیس به نام «دنیای پلاستیک» منتشر کرد.در ژانویه 2020، آلوز پس از سه ماه زندگی در حریم خصوصی به عنوان تراجنسیتی ظاهر شد. او به اشتراک گذاشت که او همیشه افسرده بوده و احساس می‌کرد که هر چقدر که جراحی‌های بیشتر خطرناک باشد، نیاز به تغییر جنست دارد وگرنه می‌میرد.

جسیکا آلوز/ترنس برزیلی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits