دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه ارتباط و شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کاربران می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر با شماره‌گیری پشتیبانی ثنا مسائل و سوالات خود را با کارشناسان مطرح نمایند .

پشتیبانی سامانه ثنا

آدرستهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه کالج و ولیعصر، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه
تلفن پشتیبانی۵۷۷۹۸۰۰۰ -۰۲۱۲۰۱۰ تا ۶۳۹۷۲۰۰۵ -۰۲۱۶۳۹۷۴۰۴۸ -۰۲۱۶۳۹۷۷ -۰۲۱
ایمیلnezarat@eadl.ir

مرکز پشتیبانی سامانه ثنا

به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر، قوه قضاییه طرح پشتیبانی سامانه ثنا را به اجرا درآورده است که تحت نظر مرکز پشتیبانی سامانه ثنا فعالیت می‌کند و از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پشتیبانی از قسمت‌های مختلف این سامانه می‌پردازد. کاربرانی که در استفاده از سامانه ثنا دچار مشکل هستند و یا هرگونه سوأل و ابهامی در مورد این سامانه دارند می‌توانند با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی سامانه ثنا و برقراری ارتباط با شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا از کمک و راهنمایی کارشنان این سامانه بهره مند شوند. در این مقاله شما را با مرکز پشتیبانی سامانه ثنا آشنا خواهیم نمود و شماره پشتیبانی سامانه ثنا را به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه ارتباط و شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا

راه‌اندازی پشتیبانی سامانه ثنا موجب شده تا کاربران این سامانه قادر باشند تا به نحو مناسبی از این سامانه استفاده کنند و این امر موجب کارآیی بیشتر سامانه و همچنین رضایت خاطر کاربران شده است.

  • شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا ۵۷۷۹۸۰۰۰ با پیش شماره ۰۲۱ می باشد و کاربران می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر با شماره گیری این شماره تلفن مسائل و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح نموده و از راهنمایی های این کارشناسان استفاده نمایند.
  • یکی دیگر از شماره های تلفن پشتیبانی سامانه ثنا ۲۰۱۰ تا ۶۳۹۷۲۰۰۵ -۰۲۱ می باشد که افراد می توانند از این شماره تلفن نیز برای ارتباط با کارشناسان مرکز پشتیبانی سامانه ثنا استفاده نمایند.
  • کاربرانی که قصد شکایت از بخش های مختلف را دارند می توانند با شماره تلفن ۶۳۹۷۷ -۰۲۱ تماس بگیرند، کارشناسان پشتیبانی سامانه ثنا آماده پاسخگویی به شکایات در این قسمت می‌باشند.
  • یکی دیگر از شماره های تلفن پشتیبانی سامانه ثنا نیز ۶۳۹۷۴۰۴۸ -۰۲۱ می باشد که جهت پاسخگویی به سوالات کاربران در مورد بخش ها و موضوعات مختلف سامانه ثنا می باشد.
  • آدرس پست الکترونیک مرکز پشتیبانی سامانه ثنا نیز nezarat@eadl.ir می باشد و افراد مختلف می توانند از طریق ایمیل، با بخش پشتیبانی سامانه ثنا ارتباط برقرار کنند و از این طریق مسائل و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح نمایند.

شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا

همانطور که گفته شد اصلی‌ترین شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا که کاربران می‌توانند با استفاده از آن با کارشناسان این مرکز در بخش‌های مختلف ارتباط برقرار کنند شماره تلفن ۵۷۷۹۸۰۰۰ می‌باشد. افراد در تماس با این شماره تلفن با پاسخ اپراتور مواجه خواهند شد که کلید مربوط به کارشناسان هرقسمت را به کاربران معرفی می‌کند.

جهت خدمت‌رسانی بهتر و مناسب به عموم مردم، تماس‌های افراد با کارشناسان پشتیبانی سامانه ثنا ضبط خواهد شد تا کارشناسان به بهترین شکل ممکن پاسخگوی کاربران باشند. در این قسمت کلید مربوط به تماس با بخش‌های مختلف شماره پشتیبانی سامانه ثنا ۵۷۷۹۸۰۰۰ را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

بعد از تماس با شماره ۵۷۷۹۸۰۰۰ -۰۲۱ شما می‌توانید با فشردن کلیدهای زیر به بخش‌های مختلف این مرکز ارتباط برقرار کنید.
  1. کلید شماره یک: مربوط به واحد پشتیبانی سامانه اموال مسئولین می‌باشد و کاربران با فشردن این کلید می‌توانند با کارشناسان این قسمت ارتباط برقرار کنند.
  2. کلید شماره دو: با فشردن کلید داخلی شماره ۲ کاربران به واحد پشتیبانی خودکاربری متصل خواهند شد و می‌توانند پاسخ سوالات مربوط به این قسمت را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایند.
  3. کلید شماره سه: کلید داخلی شماره ۳ برای پاسخگویی کارشناسان به سوألات مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین انتقادات، پیشنهادات و البته شکایات در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  4. کلید شماره چهار: با فشردن این کلید کاربران به کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی متصل خواهند شد و قادر خواهند تا سوالات خود در رابطه با این قسمت را مطرح نمایند.
  5. کلید شماره پنج: کاربران با فشردن کلید شماره ۵ می‌توانند به واحد پشتیبانی تحقیق و رسیدگی الکترونیک و البته ملاقات تصویری با زندانیان وصل شوند و تمام درخواست‌های خود در این مورد را با کارشناسان مربوطه مطرح نمایند.

قبل از اینکه در مورد راه های مختلف ارتباط با مرکز پشتیبانی سامانه ثنا صحبت کنیم بهتر است بدانید که دفتر مرکزی پشتیبانی سامانه ثنا در تهران مشغول به فعالیت است و افرادی که به هر دلیل از طریق ایمیل و شماره تلفن قادر به حل مشکل خود درسامانه ثنا نشده باشند می‌توانند به آدرس این دفتر به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه کالج و ولیعصر مراجعه نمایند؛ این دفتر در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه قرار دارد و در طول روزهای کاری پاسخگوی کاربران است؛ البته توصیه می‌شود تا حتماً مشکلات و سوألات خود در مورد سامانه ثنا را از طریق شماره پشتیبانی سامانه ثنا و آدرس پست الکترونیکی این سامانه که در مورد آنها توضیح خواهیم داد با کارشناسان مرکز پشتیبانی سامانه ثنا در میان بگذارید و حتی‌المقدور از مراجعه حضوری به دفتر این مرکز اجتناب نمایید.

شماره تلفن پشتیبانی ثنا

اصلی ترین شماره تلفن پشتیبانی سامانه ثنا ۵۷۷۹۸۰۰۰ -۰۲۱ است و کاربران می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر با شماره‌گیری این شماره تلفن مسائل و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح نموده و از راهنمایی‌های این کارشناسان استفاده نمایند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits