دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ورود به سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای (reg.tvu.ac.ir)
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای جهت به انجام رساندن برخی از امور تحصیلی خود بایستی وارد نرم افزار جامع آموزش دانشگاه فنی حرفه ای یا همان سامانه ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir شوند.

نحوه ورود به سامانه دانشگاه فنی حرفه ای ناد

هر یک از دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد و علمی کاربردی دارای سامانه های آموزشی مختص خود هستند که از طریق آن خدماتی را به دانشجویان، اساتید و حتی کارکنان خود ارائه می دهند.

دانشگاه فنی و حرفه ای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وبسایت الکترونیکی را تحت عنوان سامانه ناد با هدف رفع نیاز دانشجویان این دانشگاه و همچنین اساتید و کارکنان خود راه اندازی کرده است چرا که آن ها می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به انجام برخی از امور خود به صورت آنلاین اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه ناد روی لینک زیر کلیک کنید .

ورود به سامانه ناد

نحوه ورود دانشجویان به سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای

افراد با در دست داشتن شماره دانشجویی و کد ملی می توانند جهت ورود به سامانه ناد اقدام نمایند که مراحل آن در ادامه این مقاله ذکر شده است. همچنین در صورتی که هنگام ورود به هر کدام از مراحل ذیل با مشکل یا سوالی مواجه شدید، می توانید از طریق ارتباط با مشاوران مرکز ایران مشاوره پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید.

1. پس از مراجعه به سامانه ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir، می توانید سرورهای مختلف را جهت ورود دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای مشاهده نمایید که با کلیک بر روی یکی از سرورها به سیستم ورود منتقل خواهید شد.

نحوه ورود به سامانه دانشگاه فنی حرفه ای ناد

2. با صفحه ای مطابق با تصویر ذیل مواجه می شوید که لازم است اطلاعات شخصی خود مانند نام کاربری (کد دانشجویی) و کلمه عبور (کد ملی) در کادرهای مربوطه درج نمایید و در آخر دکمه “ورود به سیستم” را بفشارید.

نحوه ورود به سامانه دانشگاه فنی حرفه ای ناد

3. حال وارد پنل شخصی خود شده اید که در سمت راست سایت می توانید دو گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” و “ارزشیابی استاد” را مشاهده نمایید که با انتخاب گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” خدمات مختلف مانند موارد ذیل برای شما نمایان می شود:

  1. انجام فرآیند انتخاب واحد
  2. انجام فرآیند حذف و اضافه
  3. مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام (ترم جاری)
  4. مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو
  5. ارسال درخواست اعتراض به نمره
  6. مشاهده کارنامه دانشجویی

نحوه ورود به سامانه دانشگاه فنی حرفه ای ناد

همچنین دانشجویانی که میخواهند در سایر واحدهای سیستم ناد میهمان شوند، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه سماد به نشانی samad.tvu.ac.ir ثبت نمایند. برای دسترسی به اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه فنی و حرفه ای نیز می توانید به پرتال خبری واحد تحصیلی خود مراجعه کنید.

هر یک از دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای دارای یک حساب کاربری در سامانه ناد می باشند که پس از درج کلمه کاربری و رمز عبور در سیستم ورود به این سامانه، می توانند اطلاعات شخصی خود را در پنل شخصی مشاهده نمایند و یا در صورت لزوم به انجام برخی از امور دانشجویی بپردازند. از جمله خدماتی که سامانه ناد در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد عبارت اند از:

  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • دریافت کارت ورود به جلسه
  • اطلاع از زمان انتخاب واحد
  • دیدن کارنامه و نمرات امتحانی
  • اعتراض به نمرات
  • ویرایش مشخصات دانشجویی
  • پرداخت شهریه
  • راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی ثبت فیش دانشگاه

لازم به ذکر است که با وجود ارائه خدمات بسیار توسط سامانه ناد، کلاس های درسی دانشجویان به صورت مجازی از این سامانه برگزار نمی گردد و افراد محصل در این دانشگاه بایستی با ورود به سایت سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای تکالیف درسی و فایل های تدریس شده را دریافت کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits