دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دعا تا چند روز اثر دارد؟
21
زمان مطالعه: 5 دقیقه
برخی سوال میکنن که دعا یا طلسمی که نوشته میشه چند روز بعد اثر میکنه؟؟ خدمتتون عرض کنم دعا از وقتی که نوشته میشه حداقل سه روز تا یک هفته بعد اثرش شروع میشه و در کائنات فعال میشه.

چقدر طول میکشه تا دعا اثر کنه و عوامل موثر در زمان و میزان اثر گذاری دعا

1- میزان اثر گذاری دعا اول ایمان به خدای یکتا که بشما بوسیله نیروهای خود کمک خواهد کرد. یعنی اینکه کسیکه به توانایی خدا شک داشته باشه دعا گرفتنش فایده نداره و اینکه همه امور بدست خدا انجام میشه و دعانویس صرفا یک وسیله است.

مانند کاری که یک پزشک انجام میده نه اینکه دعانویس مامور خداست یا نعوذبالله خلاف خواست خدا کاری میکنه در اصل دعانویس موانع سحری را مانند یک بیماری با کمک دعاها از انسان دور میکنه و با ایجاد موج مثبت اورا برای رسیدن به خواسته های خیر و بر حق کمک میکنه از یک فرصت انسان میتونه برای رسیدن به مقصود خیر خود استفاده کنه.

۲- میزان اثر گذاری دعا

دوم از دعاهای مجرب که پایه قرآنی دارند استفاده شود که با رعایت اصول صحیح دعانویسی انجام شده باشه که در اثر گذاری تاثیر داره در غیر اینصورت ممکنه دعا برعکس عمل کنه و توصیه میشود اکیدا سراغ دعاهای شیطانی نروید چون اگر جواب هم بدهند موقتی است و در نهایت وضع بدتر از روز اول خواهد شد.

 میزان اثر گذاری دعا

۳- میزان اثر گذاری دعا سوم هزینه ای که بابت دعا میپردازید

از مازاد هزینه های واجب باشه یعنی اگر اون پول براش نیاز واجبی هست اون پول را هزینه گرفتن دعا نکنید چون میتونه مانع فکری ایجاد کنه. چون ناخودآگاه شما میدونه این پول برای چیز دیگه بوده و با ارسال امواج منفی نارضایتی میکنه و حتی پول قرض یا از فروش چیزی مانند طلا یا چیزهایی که مورد نیاز واجبه و یا دوسشون دارید نباید باشه.

۴-میزان اثر گذاری دعا

مانع الهی نباشه یعنی خداوند مخالف اون خواسته نباشه وگرنه اگر میلیاردها هزینه دعا کنید نتیجه ای نخواهید گرفت. که این خودش مبحث طولانی داره. فقط یک مثال کوچک میزنم مثلا کسی برای گرفتن برای ازدواج با کسیکه شایسته ازدواج او نیست و یا بالعکس دعای جلب میگیره و خداوند مخالف است

حالا شما هر دعایی هم بگیرید جواب نخواهد داد و اگر هم جواب بده در نهایت باز جداییست. برای همین استکه همیشه سحر ساحران در مقابل قدرت خداوند باطل است. پس کسی دنبال سحر ودعای شیطانی نره من خیلیها را دیدم بدنبال سحر شیطانی میروند و دلیلشون اینه که سریعتر و بهتر عمل میکنه قافل از اینکه در نهایت بازنده خواهند بود و سحر ساحران در مقابل اراده خداوند باطل خواهد شد.

میزان و زمان اثر گذاری دعا

میزان اثر گذاری دعا

حتما برای خیلی ها این سوال پیش میاد پس چرا دعا میگیریم خوب اگر سحری داشته باشیم خداوند باطل میکنه و نیازی به ابطال سحر و دعا نیست. این حرف مانند اینه که کسی بیمار بشه و بگه خداوند حافظ بندگان مومن است وخودش هم ما را شفا میدهد. بله خداوند ما را شفا میده و او راه شفا را گذاشته نه اینکه خودبه خود شفا پیدا کنیم.

ولی گاها خودش میاد وسط و دخالت میکنه و اراده او مستقیما عمل میکنه که بارها دیده ایم و یا شنیده ایم که یک بیمار لاعلاج را خداوند شفا داده و یا یک معجزه در امورات مختلف شکل گرفته. اما اینها استثنا هستند خداوند اگر بخواد در هرامری دخالت کنه و مدام همه را کنترل کنه عمل بد نکنن مریض نشن هر چی میخواد هرکس دوست داره بهش بده پس نقش انسان این وسط چی میشه پس چرا انسان رابوجود آورد .

خداوند همه نوع امکانات در دنیا برای ما قرار داده که هر کس راه را بدرستی پیدا کنه میتونه از اون نعمات استفاده کنه. که این موارد میتونه میزان اثر گذاری دعا تاثیر داشته باشه. و فقط یک چشم زخم که خودش یک نوع سحر چشمی است ببینید پیامبر در موردش چه میگوید.

رسول اکرم(ص) فرمود: ان العین حق تستنزل الحالق (و الحالق المکان المرتفع من الجبل و غیره). رسول خدا(ص) فرمود: چشم زخم امری است حق (یعنی حقیقت دارد و خرافه نیست ) و ان قدر قوی است که قله کوه را در هم کوبیده و به زیر می کشد.

میزان و زمان اثر گذاری دعا

حال با توجه به شرایط فوق اثر دعا میتونه چنین شرایطی داشته باشه: که در میزان اثر گذاری دعا بسیار موثر است میزان اثر گذاری دعا با توجه به نوع دعا روی افراد مختلف فرق میکنه بعضیها در مقابل دعا مقاوم هستند و دعا دیر و یا بسختی روی اونها اثر میذاره مثلا اگر یک جلب برای بازگشت کسی که شما را ترک کرده بزنید که اون طرف در مقابل دعا مقاوم باشه ممکنه خیلی زمان ببره که روی طرف اثر بذاره که باید از دعاهای قوی تر استفاده کرد و بالعکس بعضیها در مقابل دعا ضعیف هستند و سریعا دعا روی اونها اثر میذاره و تحت تاثیر قرار میگیرند.

حتماً بخوانید:
بهترین دعا برای اینکه همه سخن تو را بپذیرند و قبول کنند

بهترین دعا برای اینکه همه سخن تو را بپذیرند و قبول کنند

دعاهای معتبر برای اینکه همه سخن تو را بپذیرند را در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم. برای تاثیرگذار بودن بیشتر سخنان و حرف های شما در بین جمع و…

چیز دیگری که روی میزان اثر گذاری تاثیر داره توکیل خوانده شده و قسم ها و عزیمت های روی دعاست و ذکاتی که هزینه دعا میشه. یک دعای خوب توکیل دار هرچه عزیمت بیشتری روی اون خوانده بشه قدرت بیشتری میگیره که در هنگام خواندن عزیمت مرتب باید بخورات لازم را سوزاند که این کار در میزان اثر گذاری دعا باز بسیار موثر است. دعاها معمولا از روز اول شروع به اثرگذاری و در روز چهلم به نهایت توان اثرگذاری خود میرسند. ولی قدرت تاثیرگذاری خود را تا یکسال دارند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (21 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits