دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با لپ تاپ سرفیس لپ تاپ گو 2 آشنا شوید
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپانی مایکروسافت با معرفی لپ تاپ Surface Laptop Go 2 به ارائه‌ی مدل مقرون به صرفه‌‌ی سری پرطرفدار سِرفیس پرداخته است.

کمپانی مایکروسافت از نسخه‌ی سبک وزن و فشرده‌ی سری لپ تاپ‌های سرفیس خود با نام Surface Laptop Go 2 و با شروع قیمت 599 دلار رونمایی کرده است. مدل‌های Go این کمپانی گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری برای دانشجویان یا کارمندان دور کاری که همزمان به دنبال تجربه‌ی یک کامپیوتر سرفیس و صرفه جویی در هزینه‌های خود هستند، محسوب می‌شوند.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 2

مدل Surface Laptop Go 2 دارای یک صفحه نمایش 12.4 اینچی PixelSense کوچک با نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 3:2 و وضوح تصویر 1536 1024x پیکسل و همچنین روشنایی حداکثر 330 نیت، خواهد بود. این لپ تاپ همچنین به یک پردازشگر اینتلی نسل یازده Core i5 – 1135G7 مجهز شده و امکان انتخاب از میان سه رده‌ی مختلف برای مشتریان فراهم خواهد بود.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 2

مدل پایه‌ی این لپ تاپ به همراه چهار گیگابایت رام و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اس اس دی معادل 599 دلار قیمت گذاری شده، این در حالیست که نسخه‌ی مجهز به 8 گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه با قیمت 699 دلار و نسخه‌ی مجهز به رام 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 799 دلار قابل خرید خواهند بود.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 2

این در حالیست که در دو مدل آخر شاهد بکارگیری از یک حسگر اثر انگشت در دکمه پاور هستیم که مدل پایه‌ی این لپ تاپ فاقد این قابلیت خواهد بود. لپ تاپ Surface Laptop Go 2 در چهار رنگ Platinium، Sage، Ice Blue، و Sandstone به مشتریان عرضه خواهد شد. درگاه‌های ورودی و خروجی این لپ تاپ شامل یک درگاه USB – A سایز کامل، یک درگاه USB – C، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، و یک درگاه Surface Connect تعبیه شده برای شارژر مغناطیسی مایکروسافت و تجهیزات جانبی داکینگ می‌شود. مدل جدید Laptop Go 2 هم اکنون در وبسایت کمپانی مایکروسافت قابل پیش خرید بوده و در تاریخ هفتم ماه ژوئن روانه‌ی بازار خواهد شد.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits