دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش نحوه رنگ کردن موهای اکستنشن شده
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
در این بخش ما آموزش رنگ کردن موهای اکستنشن شده را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

نحوه رنگ کردن اکستنشن مو به صورت حرفه ای

به گزارش دلگرم به نقل از دترلند : اگر اکستنشن موی شما نیاز به تغییر دارد، رنگ کردن آن ها می‌تواند راهی جالب برای تغییر ظاهر موهایتان باشد. و اگر این سوال برایتان پیش می آید که "آیا می توانم اکستنشن موهایم را رنگ کنم؟" پاسخ مثبت است. اما چند نکته مهم وجود دارد که قبل از رنگ کردن اکستنشن مو باید به خاطر داشته باشید.

اکستنشن کردن مو روشی شگفت‌انگیز برای تغییر فوری طول، ابعاد و حجم موهایتان است و یک سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود. شما می توانید با آن ها مانند موی طبیعی خودتان رفتار کنید. به عنوان مثال کوتاه کردن اکستنشن مو می تواند مانند موهای خودتان انجام شود. اما رنگ کردن آن ها در خانه کمی چالش برانگیز است.
بنابراین اگر به مهارت خود در زمینه رنگ مو اطمینان ندارید، توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب به اکستنشن ها، به آرایشگاه بروید. اگر شجاعت رنگ کردن آن ها را در خانه دارید و می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، پس شروع به کار کنید.

رنگ کردن اکستنشن مو

همچنین برای آشنایی با نحوه صحیح نصب اکستنشن مو، پیشنهاد می کنیم که در دوره آموزش اکستنشن مو شرکت کنید. پس از پایان این دوره شما به یک متخصص ماهر در این زمینه تبدیل شده اید و می توانید از این راه کسب درآمد کنید.

فرآیند تیره کردن رنگ اکستنشن مو با روشن کردن آن کاملا متفاوت است.
درست مانند موهای طبیعی، می توانید اکستنشن مو را به رنگ دلخواه رنگ کنید. اگر می خواهید رنگ اکستنشن‌ها را تیره‌تر ‌کنید، این یک فرآیند ساده است که می‌توانید به راحتی در خانه انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که از روشن کردن، هایلایت کردن مو و … خودداری کنید زیرا روشن کردن موها فرآیند پیچیده ای است و مممکن است اکستنش شما آسیب ببیند. اگر به دنبال روشن‌تر کردن موهایتان هستید، توصیه می‌کنیم موهایی که تا به حال رنگ نشده‌اند را دکلره کنید، اما همیشه با برندی که از آن استفاده می‌کنید برای دستورالعمل‌ها و همچنین آرایشگرتان مشورت کنید.

قبل از اینکه دستکش ها را بپوشید و شروع به کار کنید، مطمئن شوید که اکستنشن شما از موهای طبیعی انسان ساخته شده است. کارشناسان توصیه می‌کنند که از رنگ کردن موهای مصنوعی خودداری کنید، زیرا موهای مصنوعی تحت درمان شیمیایی قرار گرفته‌اند و معمولاً در برابر فرآیند رنگ کردن مقاومت نمی‌کنند و آسیب می بینند. بنابراین، فقط اگر اکستنشن موی طبیعی دارید، به فکر رنگ کردن آن باشید.

مراحل رنگ کردن اکستنشن مو

برای شروع آماده اید؟ برای دریافت راهنمای کامل و گام به گام ما برای رنگ کردن اکستنشن مو با ما همراه باشید.

مراحل رنگ کردن اکستنشن مو

۱. یک رنگ را انتخاب کنید

برای شروع، رنگ مناسب خود را انتخاب کنید. بهتر است از رنگ موی حرفه ای استفاده کنید. متخصصان توصیه می ‌کنند اگر اولین بار است که اکستنشن‌ های خود را رنگ می‌ کنید، یک رنگ موی بدون دکلره را انتخاب کنید، زیرا این کار به جلوگیری از آسیب کمک می‌کند.

۲. ابزار مورد نیاز را آماده کنید.

به رنگ مو، مقداری دستکش، کاسه و برس رنگ، فویل حلبی، پوشش پلاستیکی، شانه دندانه پهن و حوله نیز نیاز دارید. به یک ظرف عمیق مانند کاسه یا سطل یا ظرف پلاستیکی نیز نیاز دارید. هنگامی که تمام لوازم خود را تهیه کردید، باید فضای کار خود را تنظیم کنید. رنگ کردن مو ممکن است باعث کثیف شدن و لکه شدن سطوح شود، بنابراین ورق های فویلی را روی سطوح پخش کنید تا از لکه های رنگی ناخواسته جلوگیری کنید.

۳. موهای خود را آماده کنید.

سینک را آماده کنید و آن را با آب ولرم پر کنید. سپس ۲ تا ۳ قاشق شامپو را به آب اضافه کنید و محصول را در آب بچرخانید تا خوب به شامپو آغشته شود. توصیه می‌کنیم اکستنشن‌های موی خود را یک‌بار بشویید. ابتدای اکستنشن را با یک دست در بالا نگه دارید، آن را در آب فرو کنید و به آرامی موها را بشویید. از مالش اکستنش ها خودداری کنید و بسیار مراقب باشید که موها گره نخورد. پس از اتمام کار، آن ها را در هوای آزاد خشک کنید و قبل از شروع به استفاده از رنگ، مطمئن شوید که کاملاً خشک شده اند. به آرامی اکستنشن ها را شانه کنید تا هر گونه گره خوردگی را از بین ببرید.

۴. رنگ را مخلوط کنید.

رنگ خود را با پیروی از دستورالعمل های آن آماده کنید. بیشتر رنگ‌ مو ها از قسمت‌های مساوی رنگ و اکسیدان تشکیل شده‌اند. شما معمولاً به ۳ تا ۵ اونس رنگ برای اکستنشن‌های خود نیاز دارید. قبل از شروع فرآیند رنگ کردن مطمئن شوید که مقدار زیادی رنگ در دسترس دارید تا وسط کار تمام نشود. داشتن رنگ بیش از حد بهتر از کافی نبودن و کم بودن رنگ است.

اگر قصد دارید اکستنشن‌های بلوند خود را به رنگ های فانتزی یا روشن (صورتی، آبی، خاکستری و غیره) تغییر دهید، می‌توانید روش آبرنگ را انتخاب کنید. به این معنی که رنگ را مستقیماً روی هر اکستنشن نمالید، بلکه رنگ را زیر آب اعمال می‌کنید. توصیه می کنیم ۲ بطری رنگ داشته باشید تا مطمئن شوید که برای تمام اکستنشن های شما کامل کافی است.

آموزش رنگ کردن مو

برای انجام این کار به یک ظرف عمیق یا سینک نیاز دارید (لطفاً توجه داشته باشید که رنگ های روشن می توانند سینک سفید یا چینی شما را لکه دار کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم این کار را فقط در صورتی انجام دهید که سینک شما از جنس استیل ضد زنگ باشد). ظرف مورد نظر خود را با آب داغ پر کنید (نباید جوش باشد) و به اندازه یک چهارم رنگ به آن اضافه کنید و کاملاً مخلوط کنید تا مطمئن شوید که تمام رنگ حل شده و تکه های کوچک رنگ در آب وجود نداشته باشد.

۵. رنگ کردن اکستنشن مو را شروع کنید.

اکنون زمان رنگ کردن موها است! اما قبل از اینکه شروع کنید، قسمتی از مو را با رنگ تست کنید. چند اینچ آخر و یک بخش بسیار کوچک از مو یا بافت گیره ای را قبل از استفاده از آن رنگ کنید.

اگر به روش آبرنگی انجام می دهید، اکستنشن را به طور کامل در مواد فرو کنید، بگذارید چند ثانیه تا یک دقیقه خیس بخورد. سپس آن را بیرون بیاورید و آب باقی مانده را به آرامی در داخل سینک فشار دهید. سپس همانند موهای طبیعی، بگذارید تا زمانی که در جعبه نوشته شده بماند و بعد بشویید و خشک کنید.

حتماً بخوانید:
بهترین روش اکستنشن مو کدام است ؟ ۷ روش نصب مو

بهترین روش اکستنشن مو کدام است ؟ ۷ روش نصب مو

اکستنشن مو می تواند موها را پرتر و سالم تر نشان دهد و حتی برای بعضی افراد دچار ریزش مو و افراد دارای موی نازک یک جایگزین محسوب می شود. شما می‌توانید…

۶. موها را شانه و خشک کنید.

و حالا نوبت به خشک کردن اکستنش ها می رسد. یک نرم کننده را روی اکستنشن های خود بمالید، به آرامی موهای خود را با یک شانه دندانه پهن شانه کنید تا کاملا خشک شوند. و آخرین مرحله این است که قبل از حالت دادن به اکستنشن‌ها اجازه دهید در هوا خشک شوند. از سشوار استفاده نکنید. اگر می‌خواهید از ابزارهای حرارتی مانند اتوی فر استفاده کنید، بسیار مهم است که مطمئن شوید اکستنشن‌ها کاملاً خشک شده‌اند و از اسپری محافظ حرارت نیز استفاده کنید.

رنگ کردن اکستنشن مو در خانه

۷. اکستنشن های شما آماده نصب است

پس از خشک شدن، می توانید اکستنشن های خود را حالت دهید. راه‌های مختلفی از جمله فر کردن یا مدل موی دم اسبی وجود دارد که بتوانید اکستنشن ها را درون موهایتان پنهان کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits