دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رسوا شدن همسر ناتالی پورتمن به دلیل خیانت!
4
به گزارش پیج سیکس، بنجامین میلپید پس از رسوا شدن خبر خیانتش اکنون در تلاش برای نجات ازدواجش با همسرش ناتالی پورتمن است.

در حواشی فستیوال فیلم کَن ۲۰۲۳، ناتالی پورتمن برای اکران فیلم جدیدش «می، دسامبر» به همراه همسرش در این فستیوال حضور داشت، پاپاراتزی‌های فرانسه با تعقیب بنجامین میلپید همسر ناتالی پورتمن متوجه شدند او و کامیل اتین، فعال آب و هوای فرانسوی هر دو ساعت‌ها از روز را در یک آپارتمان سپری می‌کنند و در طول برگزاری جشنواره کَن بارها یکدیگر را به صورت مخفیانه ملاقات کرده‌اند.

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید

پس از انتشار تصاویر دیدار میلپد با کامیل اتین ۲۵ ساله‌ شایعاتی مبنی بر خیانت او به ناتالی پورتمن در بین رسانه‌ها منتشر شد، پس از گذشت چند روز اکنون این شایعات توسط منابع نزدیک به این زوج تایید شد.

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید

منبعی نزدیک به این زوج در مصاحبه با پیج سیکس گفت:پس از انتشار تصاویر خیانت، بنجامین سعی کرده است تا وقت بیشتری را در کنار همسر و بچه‌هایش سپری کند و در طول این مدت او خانواده‌اش به هیچ وجه ترک نکرده است، بنجامین نهایت تلاشش را میکند تا دوباره همه چیز را درست کند و مورد لطف و بخشش ناتالی قرار گیرد، اون واقعا عاشق همسر و بچه‌هاشه.

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید

ناتالی آدم بسیار محافظه کاریه و اصلا دوست نداره درباره مسائل خصوصی زندگیش با کسی بخصوص رسانه‌ها صحبت کنه، تنها هدف اون در این روزها محافظت از بچه‌هاشه.

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید در اکتبر ۲۰۰۹ با هم آشنا و در آگوست ۲۰۱۲ ازدواج کردند، حاصل این ازدواج یک پسر دوازده ساله به نام اَلف و یک دختر پنج ساله نام آمیلیا است.

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید

ناتالی و بن زمانی با هم آشنا شدند که او برای طراحی رقص فیلم قوی سیاه او در سال 2010 استخدام شد.

ناتالی پورتمن/بنجامین میلپید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits