دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دلیل محبوبیت علاءالدین رابین ویلیامز است
1
علاءالدین پویانمایی موزیکال کمدی ۹۰ دقیقه‌ای به کارگردانی ران کلمنتس و جان ماسکر با بازی اسکات وینگر محصول آمریکاست که توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایرنا این فیلم، سی‌ویکمین پویانمایی دیزنی و بر اساس داستانی به همین نام از هزار و یک شب است. اسکات وینگر، رابین ویلیامز، لیندا لارکین، جاناتان فریمن و فرانک ولکر از صداپیشگان این انیمیشن هستند. در این فیلم شخصیت علاءالدین، غول چراغ جادو، میمون دست‌آموز علاءالدین و پرنسس وجود دارند.علاءالدین در ۲۵ نوامبر ۱۹۹۲ اکران شد و با نقد مثبت منتقدان و موفقیت در گیشه همراه بود. فیلم بیش از ۵۰۴ میلیون دلار فروش رفت و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۲ شد. علاءالدین اولین انیمیشنی بود که بیش از نیم میلیارد دلار فروش داشت و تا سال ۱۹۹۴، پیش از اینکه شیرشاه اکران شود، پرفروش‌ترین انیمیشن تمام دوران ها بود. این فیلم موفق به دریافت دو جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه گرمی شد.در سال ۲۰۱۹، اقتباس لایو اکشن علاءالدین در ژانر موزیکال فانتزی به کارگردانی گای ریچی ساخته شد که والت دیزنی پیکچرز تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت.

علاءالدین / رابین ویلیامز

علاءالدین پویانمایی موزیکال کمدی ۹۰ دقیقه‌ای به کارگردانی ران کلمنتس و جان ماسکر با بازی اسکات وینگر محصول آمریکاست که توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد.

این فیلم، سی‌ویکمین پویانمایی دیزنی و بر اساس داستانی به همین نام از هزار و یک شب است. اسکات وینگر، رابین ویلیامز، لیندا لارکین، جاناتان فریمن و فرانک ولکر از صداپیشگان این انیمیشن هستند. در این فیلم شخصیت علاءالدین، غول چراغ جادو، میمون دست‌آموز علاءالدین و پرنسس وجود دارند.

علاءالدین در ۲۵ نوامبر ۱۹۹۲ اکران شد و با نقد مثبت منتقدان و موفقیت در گیشه همراه بود. فیلم بیش از ۵۰۴ میلیون دلار فروش رفت و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۲ شد. علاءالدین اولین انیمیشنی بود که بیش از نیم میلیارد دلار فروش داشت و تا سال ۱۹۹۴، پیش از اینکه شیرشاه اکران شود، پرفروش‌ترین انیمیشن تمام دوران ها بود. این فیلم موفق به دریافت دو جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه گرمی شد.

.در این فیلم، مینا مسعود، ویل اسمیت، نائومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار ایفای نقش کردند.

علاءالدین / رابین ویلیامز

در این فیلم، مینا مسعود، ویل اسمیت، نائومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار ایفای نقش کردند.

در فیلم علاءالدین، ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو ظاهر شد.

علاءالدین / رابین ویلیامز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits