دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
داستان کوتاه کودکانه خروس دانا + دانلود قصه صوتی
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شنیدن قصه‌‌ی کودکانه به بچه‌های ۴ تا ۶ سال کمک می‌کند که داستان‌های پیچیده‌تری را درک کنند و برای یاد گرفتن خواندن و نوشتن در مدرسه نیز آماده شوند .

داستان کوتاه کودکانه خروس دانا

یک خروسی بود که خیلی دانا بود تا حالا چندین بار گرفتار روباه شده بود اما هر بار با کمک به کار بردن فکرش تونسته بود نجات پیدا کنه . یک روز خروس بیرون ده مشغول دونه خوردن بود که از راه دور دید که روباهی داره به سمتش میاد.

خروس دانا چون از ده خیلی دور بود پرید بالای درخت. روباه به او نزدیک شد و گفت چرا از من فرار کردی ؟ مگر خبر نداری حاکم ده گفته همه با هم دوست باشیم و کسی به دیگری ظلم نکنه ... پس بیا پایین تا باهم بگردیم.

قصه کوتاه کودکانه خروس دانا

خروس دانا فکری کرد و گفت: گردش دسته جمعی خوبه بزار با چند تا حیوانی که از دور دارند به اینجا میاند با هم به گردش بریم. روباه گفت: چه حیوانی؟ خروس دانا گفت: فکر کنم گرگ باشند ولی نه انگار گوش هاشون از گرگ بزرگتره. روباه گفت: نکنه سگ گله باشند و پا به فرار گذاشت.

داستان کوتاه کودکانه خروس دانا

خروس دانا گفت مگر نگفتی حاکم گفته با هم دوست باشیم چرا فرار می کنی؟ روباه گفت: شاید سگ های گله این خبر را نشنیده باشند و چهار پا داشت دو پای دیگه هم قرض کرد و از آنجا دور شد.

خروس دانا باز هم از دست روباه نجات پیدا کرد و به ده برگشت.

separator line

دانلود قصه صوتی خروس دانا

separator line

حتماً بخوانید:
داستان کوتاه کودکانه فیل تنها در جنگل + دانلود قصه صوتی

داستان کوتاه کودکانه فیل تنها در جنگل + دانلود قصه صوتی

خواندن و شنیدن داستان یکی از تفریحات و سرگرمی های مفید برای کودکان است که قدرت گفتاری و نوشتاری و همچنین تخیل و حافظۀ آنها را تقویت می کند. قصه «فیل…


این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (9 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

الینا | ۳ ماه پیش
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قصه اش خوب بود
2
1

hits