دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده در یک دقیقه!
6
کتاب قورباغه‌ات را قورت بده به شما نشان می‌دهد چطور در حرفه‌تان سریع‌تر پیش بروید. این کتاب شامل بیست و یک اصل است که در مجموع قدرتمند‌ترین اصولی است که برایان تریسی تا کنون در زمینه کارایی فردی کشف کرده است.

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده اثر برایان تریسی، شامل توصیه‌های عملی بسیاری است که به شما کمک می‌کند از تنبلی جلوگیری کنید و در زمان کمتر کارهای بیشتری انجام دهید. برایان تریسی بهترین ایده‌ها و بینش‌های مدیریت زمان را با هم در 21 مرحله‌ عملی و سریع ترکیب کرده است.هر فصل کتاب قورباغه‌ات را قورت بده (Eat That Frog) شامل تمرینات خاصی است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا توصیه‌های تریسی را به سرعت اجرا کنید و نتایج آن‌ها را به چشم خود ببینید.کتاب قورباغه‌ات را قورت بده به شما نشان می‌دهد چطور در حرفه‌تان سریع‌تر پیش بروید. این صفحات که در پیش رو دارید شامل بیست و یک اصل است که در مجموع قدرتمند‌ترین اصولی است که برایان تریسی (Brian Tracy) تا کنون در زمینه کارایی فردی کشف کرده است.

قانون اول:

خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده

فکر نکن بخورش.
اگه دو تا قورباغه روی میز هست و تو قراره اونارو بخوری نگاه کردن بهشون و تعلل کردن هیچ چیزی رو حل نمیکنه همین الان قورباغه رو قورت بده کار سختی که باید انجام بدیو همین الان انجام بده.

قانون دوم :

خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده

اول زشته رو بخور
اگه دو تا قورباغه روی یک میز هست اول اونی که زشت تره رو بخور، اول اون کاری که سخت تره رو انجام بده . وقتی اول صبح کارای سختو انجام بدی اعتماد به نفس پیدا میکنی برای ادامه روزت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits