دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خرید آنلاین مکمل تنظیم وزن
0
زمان مطالعه: 8 دقیقه
در ادامه به معرفی این مکمل‌ها می‌پردازیم و داروخانه آنلاین در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید محصولات موردنیاز خود را از مکانی امن و مطمئن تهیه کنید.

امروزه اضافه وزن به یکی از معضلات اساسی جامعه تبدیل شده است. افراد برای تنظیم وزن خود از راه‌ها و روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برخی از افراد باشگاه رفتن و انجام ورزش‌های سخت را راه رسیدن به وزن ایده آل خود می‌دانند. در حالی که برخی از افراد رژیم‌های سفت و سخت را به عنوان چاره راه خود انتخاب کرده‌اند. در نقطه مقابل این مورد، افرادی نیز وجود دارند که از کاهش شدید وزن رنج می‌برند و راه‌های مختلفی برای افزایش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود را امتحان کرده‌اند. یکی از موثرترین روش‌هایی که می‌تواند کلید راه هر دو گروه باشد استفاده از مکمل‌های تنظیم وزن است. با خرید آنلاین مکمل تنظیم وزن، فرد می‌تواند در مدت زمان مشخصی به وزن ایده آل و دلخواه خود دست یابد.

در ادامه به معرفی این مکمل‌ها می‌پردازیم و داروخانه آنلاین در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید محصولات موردنیاز خود را از مکانی امن و مطمئن تهیه کنید.

انواع مکمل‌های تنظیم وزن

برای انتخاب این مکمل‌ها، با توجه به نوع نیاز بدن، گزینه‌های گوناگونی وجود دارد. همانطور که گفتیم برخی از افراد از اضافه وزن گلایه می‌کنند و گروهی دیگر به دنبال راهی مطمئن برای افزایش وزن خود می‌گردند. حتی گروهی از افراد وجود دارند که می‌خواهند افزایش وزن خود را از طریق کاهش جذب مواد کنترل کنند. در ادامه به این موارد اشاره نموده و شما را با انواع مکمل‌های تنظیم وزن آشنا می‌کنیم.

  • مکمل‌های کاهش وزن: به دلیل اهمیت تناسب اندام، افراد زیادی به سمت کم کردن وزن تا رسیدن به وزن ایده آل رفته‌اند. راه‌های مختلفی برای این امر وجود دارد که انجام ورزش‌های سنگین، تغییر برنامه غذایی و رژیم‌های غذایی از جمله این موارد هستند. اما با این حال برخی از افراد زمان کافی برای انجام این کارها را ندارند یا به دلیل اضافه وزن امکان انجام برخی از حرکات برای آ‌ن‌ها غیرممکن است. در این موارد استفاده از مکمل‌ کاهش وزن می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  • مکمل کاهش جذب: همانطور که گفتیم برخی از افراد از چاق شدن با خوردن مکمل کاهش جذب جلوگیری می‌کنند. این مکمل‌ها از جذب پروتئین و همچنین کربوهیدرات که باعث اضافه وزن می‌شود جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند بدن به سرعت آن‌ها را دفع کند.
  • مکمل افزایش وزن: همانگونه که چاقی، مشکلات بسیاری به‌وجود می‌آورد؛ لاغری نیز مشکلات مختلفی می‌تواند در پی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از برخی مکمل‌های غذایی می‌تواند افراد لاغر را به وزن ایده آل خود برساند. این مکمل‌ها می‌توانند مکمل‌هایی همچون گینر، کربوهیدرات و پروتئین‌ها باشند.

مکمل‌هایی برای افزایش وزن

در بخش قبل با انواع مکمل‌های تنظیم وزن آشنا شدید، حال در این بخش به معرفی و توضیح زیر دسته هر یک از گروه‌ها می‌پردازیم.

پروتئین

پروتئین یکی از مهم‌ترین ماده‌ها برای بدن انسان است. به عبارتی می‌توان گفت پروتئین مانند بلوک‌های ساختمانی است که عضلات بدن را می‌سازد. استفاده منظم و با میزان مشخص از پروتئین، می‌تواند نیاز بدن را برطرف کند. اگر شما می‌توانید به صورت روزانه میزان پروتئین موردنیاز بدن خود را از غذاهای خوراکی خود تامین کنید، نیازی به استفاده از مکمل‌‌ تنظیم وزن ندارید؛ در غیر این صورت استفاده از مکمل‌های پروتئینی می‌تواند برای بدن بسیار مناسب و موثر باشد.

کراتین

یکی از مواد مغذی برای بدن اسیدآمینه نام دارد که می‌توان آن را زیرواحد سازنده پروتئین‌های موردنیاز برای بدن دانست. این ماده مغذی می‌تواند انرژی زیادی در بدن ایجاد کند و همچنین باعث بهبود شکل عضلانی بدن شود. بسیاری از ورزشکاران در وعده‌های مختلف از این مکمل استفاده می‌کنند، با این حال این مکمل برای افرادی که قصد افزایش وزن دارند نیز توصیه می‌شود. البته باید در مصرف این مکمل با احتیاط عمل نمود و آن را در دوزهای مشخص و در وعده‌های معین مصرف نمایید تا آسیبی به بدنتان وارد نشود.

گینر

گینر را می‌توان ترکیبی عالی از پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها دانست. این مکمل برای افزایش وزن بسیار مناسب و موثراست، زیرا می‌تواند نیاز بدن به کالری را تا حد بسیار زیادی جبران کند. یکی از راه‌های اضافه وزن استفاده از غذاهایی جهت تامین کالری به مقدار مورد نیاز بوده که ممکن است علاوه بر تامین انرژی برای سوخت و ساز بدن، به میزان قابل توجهی نیز ذخیره گردد و باعث افزایش وزن شود. مکمل گینر این وظیفه را برعهده دارد که با تامین پروتئین و کربوهیدرات میزان انرژی لازم برای سوخت و ساز بدن را تامین کند.

مکمل‌های ورزشی

برخی از مکمل‌ها مخصوص دوران ورزش و فعالیت‌های سنگین ساخته شده‌اند و اگر این مواد در زمانی غیر از انجام ورزش مصرف شود باعث افزایش وزن می‌شوند. از جمله این مکمل‌ها می‌توان به مواردی همچون کافئین، سیترولین، بتا آلانین، بتا هیدروکسی متیل بوتیرات، بی سی ای ای و همچنین مکمل‌های هورمون تستوسترون اشاره کرد. این مواد می‌توانند باعث افزایش بافت‌های عضلانی بدن شده و وزن افراد را به صورت قابل توجهی نیز بالاتر ببرند.

مکمل‌هایی برای کاهش وزن

خرید آنلاین مکمل تنظیم وزن

با مکمل‌هایی که باعث افزایش وزن می‌شدند آشنا شدید، حال در این قسمت با انواع مکمل‌ها که می‌توانند برای کاهش وزن مفید باشد، آشنا خواهید شد.

مکمل‌ پروبیوتیک

این نوع مکمل را می‌توان دسته‌ای از باکتری‌های لازم برای سیستم گوارشی بدن دانست. این باکتری‌ها به صورت طبیعی در بدن و در سیستم گوارشی افراد وجود دارند. استفاده از مکمل‌ها می‌تواند این میزان را افزایش دهد و باعث برقراری تعادل بین باکتری‌های خوب و مضر در بدن شود. این تعادل می‌تواند میزان اشتهای افراد را تنظیم کند و از پرخوری‌های مکرر جلوگیری کند. این مکمل می‌تواند در زیر دسته مکمل کاهش جذب نیز قرار گیرد.

مکمل بتا گلوکان

این مکمل یکی از بهترین و موثرترین مکمل‌ها برای کاهش وزن شناخته شده است. عملکرد این مکمل به گونه‌ای است که می‌تواند تا زمان طولانی احساس سیری در شما ایجاد کند و از این طریق می‌تواند پرخوری و افزایش وزن شما را کنترل کند. از سویی دیگر این مکمل برای تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون و همچنین سطح چربی خون نیز مفید است. معمولا این ماده مغذی را می‌توان از خوراکی‌های همچون جو دو سر یا برخی از قارچ‌ها دریافت کرد که در صورت عدم دسترسی به این موارد، خرید مکمل تنظیم وزن بهترین گزینه است.

سخن پایانی

در این مقاله با یکی از مکمل‌های مفید و کاربردی برای بدن یعنی تنظیم وزن آشنا شدید و انواع آن‌ها که شامل مکمل کاهش وزن، مکمل افزایش وزن، مکمل کاهش جذب بود را شناختید. حال وقت آن رسیده است با توجه به نیاز بدن خودتان و هدفی که در ذهن دارید، اقدام به خرید آنلاین مکمل تنظیم وزن از مراکز معتبر و مطمئن کنید. یکی از معتبرترین مراکزی را که می‌توان برای خرید مکمل‌های تنظیم وزن به شما معرفی کنیم، داروخانه آنلاین دکتر دانیالی است.

این داروخانه به عنوان بهترین داروخانه آنلاین شیراز شناخته شده است که محصولات متنوعی دارد و می‌تواند در زمینه‌های مختلف برای شما کاربردی باشد. این داروخانه فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۴ به عنوان داروخانه روزانه آغاز نمود و پس از گذشت چهار سال به داروخانه شبانه روزی ارتقا یافت. در سال‌های اخیر این داروخانه با افزودن بخش آنلاین، روند خرید و انتقال محصولات خود را تسریع بخشیده و کمک ویژه‌ای به مشتریان خود کرده است تا بتوانند محصولات اصل و باکیفیت را با قیمتی مناسب در سریع‌ترین زمان با ارسال رایگان تهیه کنند. شما نیز می‌توانید با خرید یک محصول از این داروخانه مشتری دائمی آن‌ گردید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits