دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خدمات ترکیش ایرلاین برای مسافران خاص
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ترکیش ایرلاین، ایرلاین نام آشنایی است که در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری در سطح کیفیت خدمات داشته است.

این ایرلاین در میان‌ مسافرین ایرانی از محبوبت خاصی برخوردار است و نسبت به سایر ایرلاین‌های خارجی حضور پررنگ‌تری در ایران دارد. مثلا خرید بلیط تهران استانبول ترکیش ایرلاین یکی از متداول‌ترین راه‌های سفر به استانبول محسوب می‌شود.

ترکیش ایرلاین با قیمت به نسبت مناسب، خدمات معقول و کیفیت بالای خوراکی‌های خود در ایران مشهور است و به دلیل تعدد مسافرت‌ها به کشور ترکیه که هم با پرواز‌های داخلی و هم خارجی صورت می‌‌گیرد همیشه در مقام مقایسه با ایرلاین‌های داخلی بوده و در بسیاری از مواقع از آن الگو برداری شده است. اگر برای خرید تور نوروزی استانبول در انتخاب ایرلاین خود شک دارید بهتر است با خیال راحت ترکیش ایرلاینز را انتخاب نمایید.

خدمات ترکیش ایرلاین به مسافرین خاص مانند تمام ایرلاین‌های به روز دنیا، به صورت متنوع در دسترس است. از سرویس‌های تجاری، فرست کلاس و اکونومی‌‌ گرفته تا تخفیف‌های ویژه برای معلولین و همراهان و خدمات ویژه‌ای که برای سالمندان و افرادی با معلولیت‌های خاص، همگی جزئی از خدمات این ایرلاین محبوب برای افراد خاص به حساب می‌‌‌آید که تعدای از آن‌ها را در این مقاله بررسی می‌‌کنیم.

بیزینس کلاس

این سرویس برای همه در دسترس است و با خرید بلیط بیزینس کلاس می‌توان از خدمات پایه برخوردار شد. این کلاس پروازی وعده‌های غذایی، نوشیدنی، قابلیت میل غذا در زمان دلخواه، کیف لوازم شخصی، هدفون دنون، فضای چمدان اضافه و ده‌ها خدمات دیگر را شامل می‌شود.

خدمات ترکیش ایرلاین برای مسافران خاص

تخفیف همراهان

برای همراهان معلولان به شرط سفر کردن با هم، می‌‌ توان بلیط‌های تخفیف دار صادر کرد. برای بهره مندی از تخفیف، کارت همراهی که از طرف وزارت خانواده و سیاست اجتماعی به مسافر معلول داده شده و یا سند مبنی بر حق داشتن همراه به دلیل معلولیت (برای مسافرین غیر ترک) باید به دفاتر فروش ارائه شود.

طرح مایل‌ها و لبخند‌ها برای مسافران دارای معلویت

مسافران معلولی که از مبدا ترکیه سفر می‌کنند، می‌توانند با ارائه مدرک «اثبات ناتوانی» در Miles&Smiles عضو شده و آن را یکبار برای همیشه فعال کنند. این مسافران برای بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی بلیط پروازهای داخلی و تخفیف ۲۵ درصدی بلیط پروازهای خارجی، نیازی به ارائه مدارک بیشتری در هر پرواز نخواهند داشت.

خواندن این مطلب را از دست ندهید: معرفی کامل فرودگاه های استانبول!

خدمات ویژه به معلولین و بیماران

مسافرین معلول یا بیمار ترکیش ایرلاین می‌‌توانند بدون نگرانی و در شرایط راحت سفر کنند. خدماتی که برای مسافران با نیازهای ویژه ارائه می‌‌ شود سبب می‌شود که در شرایط مناسب‌تری سفر نمایند. اقداماتی که برای ایمنی همه مسافران معلول انجام می‌‌‌شود شامل فراهم کردن ویلچر برای مسافرانی که ۴۸ ساعت قبل از پرواز آن را درخواست کرده‌اند، عصا، صندلی کنار پنجره یا صندلی کنار راهرو، سگ‌های راهنما، اطلاع رسانی ویژه برای افراد ناشنوا و نابینا و راهنمای پرواز به زبان بریل است.

سرویس سواری ویژه

این سرویس که برای بهینه کردن سفر‌های کاری کوتاه مدت به وجود آمده است، یک جمله تبلیغاتی معروف دارد: (از لحظه رسیدن به فرودگاه تا لحظه برگشتن از سفر خود لذت ببرید.).Exclusive Drive یک سرویس ترانسفر ممتاز است که ترکیش ایرلاینز به مسافرانی که بلیط کلاس تجاری را خریداری نمایند ارائه می‌‌ دهد. مسافران کلاس اکونومی‌‌ هم می‌‌ توانند از این خدمات بهره مند شوند، اما ارائه آن مشمول هزینه اضافی خواهد بود.

خدمات ترکیش ایرلاین برای مسافران خاص

سرویس vip فرودگاه

این سرویس ویژه خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز نیست بلکه توسط فرودگاه‌های مقصد فراهم می‌‌شود. اما ترکیش ایرلاین می‌‌تواند این خدمت را به صورت خاص برای شما تهیه کند. لازم به ذکر است که سرویس سواری ویژه، قسمت قابل توجهی از این خدمات را ارائه می‌‌کند. شما در هنگام پیاده شدن از هواپیما مورد استقبال قرارخواهید گرفت و با وسیله نقلیه به ترمینال vip منتقل می‌‌ شوید.

پس از آن در حالی که شما در سالن vip استراحت می‌‌ کنید، کارکنان فرودگاه تمام مراحل شما را با پلیس گذرنامه ویژه تکمیل و بررسی خواهند نمود. این خدمات به مسافران خروجی و ورودی، با شرایط یکسان ارائه می‌‌ شود. این سرویس همچنین برای مسافران گذری که از فرودگاه‌ها برای تغییر خطوط هواپیما استفاده می‌‌کنند و نیاز به راهنمایی بیشتری دارند نیز ارائه می‌‌شود.

کلام آخر

تفاوتی ندارد که قصد خرید بلیط تهران استانبول را داشته باشید یا بخواهید از مشهد به قم سفر کنید، علی بابا در خدمت شما خواهد بود. سایت علی بابا به شما این قدرت را خواهد داد که از وقت و بودجه خود نهایت استفاده را داشته باشید. مثلا در زمانی کوتاه و با چند کلیک ساده بتوانید بلیط مورد نظر خود را تهیه نموده و یا یک اتاق رزرو نمایید.

ترکیش ایرلاین نیز از ایرلاین‌هایی است که می‌توانید بلیط پروازهای آن به مقصد دلخواهتان را از علی بابا تهیه کنید. کافی است مقصد و مبدا سفر خود و تاریخ سفرتان را در سایت وارد نمایید و با انتخاب پرواز ترکیش ایرلاین و وارد نمودن اطلاعات خود به راحتی صاحب یک بلیط هواپیما از این ایرلاین شوید. همچنین سایت علی بابا قابلیت مقایسه قیمت ایرلاین‌های مختلف و قیمت بلیط در روزهای مختلف سال را به شما خواهد بخشید. بدین ترتیب می‌توانید یک سفر به صرفه‌تر داشته باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits