دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جنجال داور ایرانی در جام جهانی/ فغانی از جام جهانی حذف شد ؟؟
1
منابع خبری از حذف علیرضا فغانی از جام جهانی 2022 قطر خبر میدهند .

علیرضا فغانی در مصاف پرتغال – اروگوئه به سود تیم تیم پرتغال پنالتی اعلام کرد. بعد مشخص شد که این پنالتی اشتباه بوده است. البته او در جریان بازی دستور به ادامه بازی داد و در ادامه کمک داور ویدئویی از او خواست صحنه را بازبینی کند که در بازبینی صحنه مرتکب اشتباه شد و به سود تیم پرتغال پنالتی اعلام کرد.

کولینا اشتباه علیرضا فغانی را تایید کرد و مربی اروگوئه هم بعد از حذف به علیرضا فغانی به خاطر اشتباهش تاخت و اعلام کرد اگر او مرتکب این اشتباه نمی‌شد تیم اروگوئه حذف نمی‌شد. با این حال فیفا علیرضا فغانی را به خاطر یک اشتباه از لیست کنار نمی‌گذارد.

بر اساس خبرهای رسیده داوران بازی‌های روز یکشنبه انتخاب شده اند و در بازی‌های روز دوشنبه هم تیم‌های آسیایی به میدان می‌آیند. به احتمال قوی علیرضا فغانی برای بازی‌های روز سه شنبه انتخاب می‌شود و یکی از این دو بازی را سوت می‌زند. مصاف مراکش در برابر اسپانیا و یا بازی پرتغال در برابر سوئیس. از آنجایی که او در بازی قبلی برای پرتغال سوت زده احتمالا در این بازی جدال دو تیم مراکش و اسپانیا را سوت خواهد زد.

هر چند پیش بینی بر این است علیرضا فغانی به خاطر اشتباه تاثیرگذارش در بازی پرتغال – اروگوئه و هم چنین تایید این اشتباه از سوی کولینا و در ادامه مصاحبه سرمربی اروگوئه شانس قضاوت در بازی نهایی را نداشته باشد.

علیرضا فغانی

جنجال داور ایرانی در جام جهانی/ فغانی از جام جهانی حذف شد ؟؟

جنجال داور ایرانی در جام جهانی/ فغانی از جام جهانی حذف شد ؟؟

منیع: خبرورزشی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits