دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ترفندهای آرایشی برای جلوگیری از ریختن ریمل
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جلوگیری از ریختن ریمل با چند نکته طلایی : تکنیک های جلوگیری از ریختن ریمل را در این مطلب برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این روش ها آرایشی پایدار تر داشته باشید.

ریختن ریمل روی صورت یکی از مشکلاتی باشد که می تواند برای شما نیز ایجاد شود. یک سری از ترفند های آرایشی هستند که می توانند از بروز چنین مشکل هایی در آرایش پیشگیری کرده مو شما بتوانید با استفاده از این ترفند ها آرایش خود را برای مدت زمان بیشتری نگهداری نمایید.
برای جلوگیری از ریختن ریمل نیز تکنیک هایی وجود دارد که بهتر است با آن ها آشنا باشید.

چگونه مانع از ریختن ریمل در آرایش شویم؟

ریختن ریمل بر زیر چشم ها یکی از مشکلاتی می باشد که بسیاری از افراد با آن درگیر کمی باشند. در واقع این مشکل می تواند به دلایل متفاوتی برای شما ایجاد شده باشد از این رو بهتر لاست اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید و بتوانید با استفاده از یک سری ترفند هایی این مشکلات را کاهش دهید و میکاپ خود را برای مدتی طولانی تر سالم نگه دارید.

نکاتی درباره آرایش چشم

کاهش چربی چشم

یکی از کار هایی که قبل از ریمل زدن باید انجام دهید این است که با استفاده از یک دستمال میزان چربی روی پلک های خود را کاهش دهید. این کمار به ماندگار تر شدن ریمل شما کمک فراوانی می کند. استفاده از این روش می تواند به چشم هاش شما حالت مات و خوبی بدهد.

استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر ها بر روی چشم ها می تواند باعث شود که آرایش شما پایدار تر بماند. اگر نمی خواهید به کل صورت خود پرایمر بزنید می تواند تنها برای بخشی از چشم های خود از این مواد استفاده نمایید.

آرایشگرها واسه نریختن ریمل چیکار میکنن؟

استفاده از ریمل های با کیفیت

در فصل های گرم سال به دلیل بالا بودن تعرق بدن بهتر است برای خود از یک ریمل ضد آب و با کیفیت استفاده کنید. در واقع این کار شما منجر به این می شود که دیگر نیازی به تمدید آرایش خود نداشته باشید.
اگر می خواهید در هوای آزاد گردش داشته باشید بهتر است از ریمل استفاده نکنید و یا حداقل از ریمل های ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما در حین گردش بهم نریخته و آرایشتان پایدار بماند. در واقع این ریمل ها فرمولاسیون خاصی دارند و تنها با پاک کننده های روغنی پاک می شوند.

حتماً بخوانید:
ضرر های ریمل چشم

ضرر های ریمل چشم

ضرر های ریمل چشم از آنجا که سلول های پوست دور چشم بسیار نازک و حساس هستند؛مواد شیمیایی به راحتی جذب آن شده و احتمال عفونت های چشمی نیز بالا می رود…

استفاده از ریمل تنها برای نوک مژه ها

یک تکنیک دیگر برای جلوگیری از ریختن ریمل این است که تنها نوک مژه های خود را ریمل بزنید. در واقع این کار کمک می کند تا مژه های شما بلند تر دیده شده و مژه هایتان به خوبی بولد می شوند و چهره شما زیبا تر نیز خواهد شد.

جلوگیری از ریختن ریمل مژه

استفاده درست و کم از ریمل

برای این که بتوانید ریمل خوب بزنید و مشکلی برایتان ایجاد نشود بهتر است سعی کنید مقدار بسیار کمی از این مواد آرایشی استفاده کنید.
در واقع هرچه میزان زیادی از مژه ها را با ریمل آرایش نمایید امکان ریختن آن ها وجود دارد و ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد گردد. بهترین و درست ترین روش برای این که بتوانید مژه های خود را آرایش کنید این است که بعد از ریمل زدن مژه های خود را با استفاده از برس مژه شانه کنید تا بتوانید میزان اضافی ریمل را از روی مژه هایتان حذف نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits