دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جزیره بورا بورا در کجاست | همه آنچه که قبل از رفتن باید بدانید!
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
جزیره بورا بورا رمانتیکترین مکان برای سفر: در این مقاله شما را با یکی از زیباترین جزایر دنیا آشنا خواهیم کرد با ما در ادامه همراه باشید.

بورا بورا مقصد نهایی عشق و عاشقیست. اگر آرزوی اقامت در یک خانه‌ی ییلاقی روی آب را داشته باشید و یا قصد سفربه رمانتیک ترین جزیره ی دنیا را بورا بورا قطعه ای از بهشت بروثی زمین را به شما پیشنهاد میکنیم.

تاریخچه پیدایش بورا بورا

به زبان ساده، بورا بورا تجسم ایده آل‌ترین مقصد ماه عسل در دنیاست. این جزیره که چهار میلیون سال پیش با یک فوران آتشفشان ایجاد شد، مدت‌های طولانی غیرقابل سکونت بود تا زمانی که مردم جزیره تانگن به عنوان اولین ساکنین وارد این جزیره زیبا شدند. قله مونت اوتمانا که امروز یکی از جاذبه‌های جزیره بورا بورا محسوب می‌شود در گذشته آتشفشان بوده است.

بورا بورا در کجا واقع شده است؟

بورا بورا در پلینزی فرانسه در جزایر اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است و به عنوان زیباترین جزیره در جهان توصیف می‌شود. تالاب‌های آبی روشن، خانه‌های ییلاقی جذاب، سواحل شنی آرامش بخش، کوه های بلند و مناظر چشمگیر زمینه را برای سفر به این مقصد رویایی و بهشت فوق العاده رمانتیک فراهم می‌کند.

صدها ساحل مملو از شن و ماسه سفید با آبهای فیروزه‌ای که از شدت زلالی و شفافیت میتوان حرکت آبزیان و ماهی‌ها را در آن تماشا کرد. کوههای پوشیده از جنگل در مناطق آتشفشانی که گاهی بلندی آنها به هزاران پا میرسد و آسمانی آبی که نور خورشید را در آب‌های زلال این جزیره انعکاس می‌دهد.

جزیره بورا بورا

برای سفر به این جزیره رمانتیک ابتدا باید به فرانسه رفته، سپس از تاهیتی به بورا بورا پروازی انجام دهید که معمولا حدود ۵۰ دقیقه زمان می‌برد.این پرواز به هیچ عنوان خسته کننده نیست زیرا در ابتدا از روی چند جزیره خارق العاده عبور می کنید و سپس در زیباترین محلی که یک فرودگاه می‌تواند در آن ساخته شود فرود می آیید. جالب است بدانید وقتی از هواپیما خارج می‌شوید آب‌های زلال این جزیره شما را متحیر خواهد کرد.
لازم به ذکر است که پس از رسیدن به فرودگاه، شما می‌بایست سوار یک کشتی رایگان شده و به روستای وایتاپه که روستای اصلی جزیره بورا بورا است، سفر کنید. در روبری محلی که کشتی شما را در وایتاپه پیاده می‌کند، یک مرکز اطلاعاتی توریستی وجود دارد که میتوانید راهنمای رایگان سفر به جزیره بورا بورا را از آنجا دریافت کرد.

جاذبه های بورا بورا

پلینزی فرانسه و بطور ویژه جزیره‌ی زیبای بورا بورا، مکان ایده آلی برای نوعروسان و تازه دامادهایی است که قصد تجربه‌ی یک ماه عسل عاشقانه و مملو از آرامش را دارند. این مکان همچنین برای گردشگرانی که ترجیح می‌دهند جنبه‌های ماجراجویانه جزایر تاهیتی را کشف کنند و غذاهای نادر را در آنجا تست کنند، مناسب است. نکته جالبی که در مورد این جزیزه گرمسیری وجود دارد این است که هیچ حیوان خطرناکی در بورا بورا وجود ندارد.

جزیره بورا بورا کجاست

بنابراین بدون نگرانی از پدیدار شدن مار سمی یا روبه رو شدن با حشرات گزنده در طبیعت و یا کنار ساحل آن قدم بزنید و استراحت کنید و بعد از ساعت‌ها گشت و گذار به محل اقامت خود بازگردید. خطرناک‌ترین اتفاقی که ممکن است در این جزیره برای شما رخ دهد سقوط یک نارگیل دو کیلویی بر روی سرتان است که باید مراقب این موضوع باشید

شنا در استخرهای آبگرم در بهترین مناطق اقیانوس آرام است و ارائه روش‌های سنتی ماساژ پلینزی با استفاده از روغن نارگیل محلی و روغن وانیل تاهیتیک یک تجربه‌ی ایده‌آل است که تنها در بورا بورا قابل لمس است، تازه‌ترین غذاهای دریایی جهان را در معتبرترین رستوران‌های اقیانوس آرام جنوبی درست در کنار تالاب‌های افسانه‌ای میل کنید و یا غذای خود را بروی آب و در عرشه خانه‌های ییلاقی سرو کنید.

مسافرانی که به ماجراجویی و هیجان علاقمندند می‌توانند در یکی از زلالترین آبهای اقیانوس آرام غواصی کنند، عروس دریایی، نهنگ‌ها، کوسه‌های صخره‌ای و شگفتی‌های دنیای زیر آب را مشاهده کنند. اسب سواری در سواحل رمانتیک بورا بورا، ماهیگیری در اعماق دریا، دوچرخه‌سواری در جزیره، قایق سواری و گردش در اقیانوس، خریداری مرواریدهای تیره که معروف‌ترین سوغاتی بورا بورا نیز به شمار می‌رود و کوهپیمایی در کوه‌های سرسبز تنها بخشی از جاذبه‌های این جزیره شگفت‌انگیز است.

لیست تفریحگاه‌های عاشقانه ماه عسل در بورا بورا

بورا بورا به مروارید اقیانوس آرام معروف است و هتل‌ها و استراحتگاه‌های راحت و مجللی جهت اقامت در آن وجود دارد. صدها خانه ییلاقی در روی آب برای اقامت گردشگران ساخته شده که همه‌ی آنها دارای عرشه‌های مخصوص آفتاب گرفتن هستند.گردشگران میتوانند از عرشه مستقیماً به تالاب بپرید و شب را با انعکاس ماه روی آب، زیر دامنی از یک میلیارد ستاره بگذرانند. اگر برای اولین سفر مشترک خود بعد از ازدواج بدنبال یک مقصد رویایی هستید، این لیست از تفریحگاه‌های عاشقانه ماه عسل در بورا بورا را مدنظر داشته باشید!

هتل Four Season بورابورا به خاطر استخرهای شخصی فوق العاده و خانه‌های ییلاقی مجلل در روی آب معروف است. تصور کنید که یک صبحانه عاشقانه را در منظره‌ای مشرف به اقیانوس میل کرده,بعد از آن در آبهای فیروزه‌ای تالاب شنا کنید و نگاهی اجمالی به کوه باشکوه اوتمانو بیندازید. شما همچنین می توانید یک کشتی کروز را کرایه کرده و در قلب اقیانوس غروب زیبای خورشید را نظاره گر باشید.

تصاویر جزیره بورا بورا

در هتل Four Season بورابورا میتوانید یک عکاس حرفه‌ای رزرو کنید تا زیباترین عکس‌ها را از شما در این جزیره زیبا ثبت کند. یک برنامه آب‌درمانی در استخرهای آبگرم در مجموعه خصوصی اسپا Kahaia داشته باشید و هنگام صرف غذا در تراس کنار اقیانوس یا خانه‌های ییلاقی خصوصی خود، از یک شام سنتی پلینزی در مناظر دوست داشتنی بورا بورا لذت ببرید. این اقامتگاه سرگرمی‌های مختلفی را برای توریستان خود تدارک دیده‌‌ است که شامل تورهای قایق رانی، قایق سواری با بادبادک، قدم زدن در ساحل در ایام اوقات فراغت و نوشیدن کوکتل کنار ساحل هنگام غروب آفتاب است.

یکی دیگر از استراحتگاه های باورنکردنی در بورا بورا St. Regis است که از ماساژ در غروب آفتاب گرفته تا شام‌های عاشقانه تجربه های نابی را به شما ارائه می‌دهد. هتل St. Regis یک استراحتگاه ۴۴ هکتاری با ۱۳۰۰۰ فوت مربع آبگرم است که در جزیره اختصاصی خود قرار دارد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به Lagoonarium Discovery، اجاره دوچرخه، قایقرانی در محل و کلاس‌های یوگا اشاره کرد.

در این هتل اقامتگاه‌های متفاوتی وجود دارد که دارای قیمت‌های مختلفی است، شما می‌توانید برای ماه عسل خود یک ویلای لوکس زیر آب، ویلا روی آب رویال یا یک اتاق سلطنتی را رزرو کنید. در هتل St. Regis چندین رستوران و بار در محل وجود دارد که از مواد اولیه ممتاز محلی که توسط سرآشپزهایی در کلاس جهانی تهیه می‌شود، استفاده می کنند. وقتی ماه عسل خود را در اینجا می گذرانید، می‌توانید از امکاناتی مانند تراس‌های زیبا، آلاچیق، وان آبگرم، باغ‌های خصوصی، استخرهای شیرجه و دسترسی به ساحل خصوصی بهره مند شوید.

تفریحات جزیره بورا بورا

هتل St. Regis یکی از بهترین استراحتگاه‌های ییلاقی زیر آب در جهان و مکانی مناسب برای تفریح و استراحت زوج ها ایده آل است. این هتل در یک جزیره مرجانی زیبا واقع شده و دارای آبگرمی دلپذیر در اعماق اقیانوس است. مکانی عالی برای تجربه ورزش‌های آبی و فعالیت‌های فرهنگی جذاب فراهم شده است.
شما میتوانید سرو ناهار را در فضای باز South Beach Bar در رستوران ریف تجربه کنید. مجموعه الماس در انتهای خانه های ییلاقی اسکله بهترین پیشنهاد به زوج ها جهت رزرو اتاق در ماه عسل است.در پایان اگر به دنبال عاشقانه‌های تاهیتی، ماه عسل بیاد ماندنی یا بهترین مکان برای برگذاری یک عروسی ساحلی هستید، آن را در جزایر تاهیتی بورابورا پیدا خواهید کرد.

منبع : الی گشت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits