دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با phone (1) بیشتر آشنا شوید
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپانی Nothing که در حوزه‌ی تکنولوژی فعالیت دارد تصمیم به عرضه‌ی یک گوشی میان رده‌ی جذاب و متفاوت گرفته است.

کمپانی انگلیسی Nothing در شرف عرضه‌ی نخستین گوشی خود با نام phone (1) در تاریخ دوازدهم ماه جولای است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی میان رده به یک چیپست اسنپ دراگون 778G+ مجهز شود و علاوه بر این، طبق جدید‌ترین اخبار منتشر شده قیمت این اسمارت فون متفاوت در کشور هند از 31,000 روپیه آغاز خواهد شد. این قیمت که تقریباً معادل 400 دلار است به نسخه‌ی مجهز به هشت گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه داخلی تعلق دارد.

Nothing phone (1)

گفته می‌شود که مدل phone (1) به همراه یک نسخه‌ی مجهز به هشت گیگابایت رام و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز عرضه شود که معادل 32,000 روپیه هند یا تقریباً 420 دلار قیمت گذاری خواهد شد. اما علاوه بر موارد ذکر شده یک نسخه‌ی قدرتمند‌تر به همراه 12 گیگابایت رام و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در راه خواهد بود که انتظار می‌رود معادل 36,000 روپیه هند یا 450 دلار قیمت گذاری شود.

Nothing phone (1)

جزئیات بیشتر در رابطه با مشخصات این اسمارت فون هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما پیش از این قابلیت شارژ سریع این گوشی با توان 45 وات و مطابق با استاندارد PPS مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر این طبق تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از مدل phone (1) که نشان دهنده‌ی پنل پشتی شفاف این اسمارت فون است، می‌توان وجود قابلیت شارژ وایرلس را نیز تایید کرد.

Nothing phone (1)

ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید درباره سامسونگ گلکسی F۱۳ بدانید!

بازگشت HTC با رونمایی از مدل دیزایر ۲۲ پرو!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits