دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جایگزین شهرام عبدلی در سریال ”آسوده باش” مشخص شد !!!
473
بعد از فوت شهرام عبدلی چه کسی جایگزین او در سریال «آسوده باش» میشود ؟

تهیه‌کننده «آسوده باش» در خصوص جزئیات آخرین نقشی که شهرام عبدلی در آن ظاهر شده بود، گفت: به خاطر عِرقی که به آقای عبدلی دارم قرار شد قصه شهرام با برداشت هفت سکانس نهایی شود و داستان او پایان یابد.

جایگزین شهرام عبدلی

امیر رحیم‌زاده در ارتباط با سکانس‌های شهرام عبدلی در این مجموعه تلویزیونی اظهارکرد: آقای عبدلی در حدود ۹ سکانس داشت که ۷ سکانس آن برداشت شد. به خاطر عرقی که به آقای عبدلی دارم قرار شد قصه شهرام با برداشت ۷ سکانس نهایی و داستان او قطع شود

او افزود: به خاطر عرقی که به شخص آقای عبدلی دارم و در جلسه‌ای که با نویسنده و تیم کارگردانی گذاشتیم قرار بر این شد که برای دو سکانسی که از شهرام عبدلی باقی مانده فیلمنامه به نحوی بازبینی شود که قصه شهرام با برداشت ۷ سکانس نهایی و داستان او قطع شود.

جایگزین شهرام عبدلی

رحیم‌زاده گفت: اخباری هم که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که قرار است نقش عبدلی را حذف و بازیگر جایگزین به پروژه اضافه کنیم این چنین نیست. قصه به نحوی تعبیه شده که صد درصد به واقعیت نزدیک است.

او خاطرنشان کرد: قصه به نحوی تعبیه شده که صد درصد به واقعیت نزدیک است و همه با هم قصه را می بینیم و از این اتفاق خرسند می‌شویم. این قول را هم می‌دهیم که آخرین کار شهرام عبدلی و نازنین عزیزمان یک کار ماندگار و و مانا خواهد بود.

جایگزین شهرام عبدلی

شهرام وصف ناشدنی بود. بی‌نظیر بودرحیم‌زاده درباره ویژگی‌های شخصیتی شهرام عبدلی هم تصریح کرد: شهرام وصف ناشدنی و بی‌نظیر بود. می‌شود او را به عنوان بازیگر کامل و حرفه‌ای صبور نامید و از همه مهمتر ادب و احترامی بود که برای همه و حتی برای عوامل و دستیاران تدارکات قایل بود. خضوع شهرام برای همه زبانزد عام و خاص بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (473 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits