دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب پارکینگ: 16 تفسیر و تعبیر دیدن پارکینگ (گاراژ) در خواب
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب پارکینگ دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن پارکینگ در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب پارکینگ دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب پارکینگ از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

 تعبیر خواب پارکینگ

تعبیر خواب پارکینگ

1- پارکینگ در خواب نشانه موفقیت در تجارت است. به احتمال زیاد فرصتی به دست می آورید تا مهارت های خود را در زمینه هایی که مربوط به حرفه شما نیستند را نشان دهید.
2- دیدن پارکینگ خصوصی در خواب نشانه این است که کسی قصد فریب شما را دارد. آن شخص احتمالا دوست یا خویشاوند شماست. شما نمی خواهید باور کنید که دیگران قصد فریب شما را دارند. بهتر است به خود بیایید و پول و دوستی را با هم قاطی نکنید.
3- اگر در خواب دیدید که در پارکینگ را شکستید تعبیرش این است که در آینده ای نزدیک جرمی مرتکب می شوید. البته هیچگاه موفق نخواهید شد و به هدفتان نخواهید رسید. اما بااین کار صداقتان زیر سوال می رود و دیگران دیگر روی شما حساب نمی کنند و از شما فاصله خواهند گرفت.
4- اگر در خواب دیدید که در پارکینگ را باز کردید تعبیرش این است که دریچه ای جدید در زندگی تان باز می شود. فرصتی جدید سر راهتان قرار خواهد گرفت. فقط باید از آنها درست استفاده کنید.
5- بستن در پارکینگ در خواب نشانه این است که باید مراقب باشید و بی گدار به آب نزنید. ریسک بیش از حد به ضررتان خواهد بود.
7- اگر نتوانستید در گاراژ را ببندید تعبیرش این است که شما از تغییرات می ترسید. این ترس و ریسک باعث شده که نتوانید در شغلتان پیشرفت کنید. وقت آن رسیده که انرژی خود را صرف کارهایی کنید که آینده داشته باشد.
8- اگر در خواب دیدید که پارکینگ قفل شده بود تعبیرش این است که دیگران شما را درک نمی کنند. سعی کنید مدتی تنها باشید. این تنهایی به نفع شما نیست و باعث نا امیدی و افسردگی شما خواهد شد. سعی کنید دوباره به زندگی برگردید و زندگی را از دید مثبت ببینید.
9- خریدن پارکینگ در خواب نشانه این است که به زودی چیز گران قیمتی را خواهید خرید. شریک زندگی تان فکر میکند که شما در حال هدر دادن پول هستید. انتقادات همسرتان به هیچ وجه آزار دهنده نیست و شما اصلا توجهی نمی کنید.
10- فروختن پارکینگ در خواب نشانه این است که به زودی حقوقتان بیشتر می شود یا اینکه به ثروت خوبی خواهید رسید. این به شما کمک می کند که برنامه هایی که به خاطر پول انجام نداده اید را به ثمر برسانید.
11- اگر درخواب دیدید که مشغول ساخت پارکینگ بودید تعبیرش این است که برنامه هایی برای آینده دارید و دوست دارید همه آن ها را عملی کنید. راهی که می روید درست است. این مسیر را ادامه دهید. به زودی به پاداشی که می خواهید خواهید رسید.
12- اگر درخواب دیدید که دیگران مشغول ساخت پارکینگ بودند تعبیرش این است خوشبختی خود را بر پایه بدبختی دیگران بنا کرده اید. اگر به هر دلیلی در هر نوع رابطه ممنوع یا اشتباه هستید زمان آن رسیده که به این کار پایان دهید.
13- دیدن پارکینگ خالی در خواب نشانه این است که شما به آرامش نیاز دارید. در حال حاضر از نظر ذهنی خسته شده اید و نیاز دارید برای تمدید اعصابتان به یک سفر کوتاه بروید. مشکلات، نگرانی ها و تعهدات، زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است.
14- دیدن پارکینگ پر از ماشین در خواب نشان دهنده برخورد با شخص با تجربه و موفقی است که شما از هر لحاظ او را تحسین می کنید. شما از این واقعیت آگاه هستید و می توانید چیزهای زیادی از این شخص بیاموزید.
15- دیدن پارکینگ پر از زباله یا اسباب بازی یا جعبه در خواب نشانه این است که به زودی از مشکلات رها می شوید. اجازه ندهید مشکلات و اعصاب خوردکنی ها روی شما تاثیر بگذارد. به خودتان بازگردید و مهارت ها و توانایی هایتان را بشناسید و به خودتان بیایید.

تعبیر خواب شستن پارکینگ

16- اگر در خواب دیدید که پارکینگ را تمیز می کردید تعبیرش این است که با بحران شدیدی روبرو هستید. سعی کنید در مورد آینده خود بیشتر فکر کنید و برای زندگی برنامه ریزی کنید.

ترجمه : معصومه راهی

 تعبیر خواب پارکینگ

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر کامل خواب ماشین : 81 نشانه و تعبیر دیدن خواب انواع اتومبیل

تعبیر خواب کامیون: ۴۰ نشانه و تفسیر دیدن کامیون در خواب

تعبیر خواب تصادف : 17 نشانه و تعبیر دیدن تصادف و حادثه در خواب

تعبیر خواب موتورسیکلت : 26 نشانه و معنی دیدن موتور در خواب

تعبیر خواب رانندگی: 29 ترجمه و تعبیر رانندگی در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits