دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب میخ : 17 معنی و تعبیر دیدن میخ و میخ کوبیدن در خواب
20
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب میخ دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن میخ در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب میخ دیدن چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب میخ ، تعبیر خواب درآوردن میخ ، تعبیر خواب میخ کوبیدن ، تعبیر خواب میخ شکسته ، تعبیر خواب میخ فروختن و... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب میخ

تعبیر خواب میخ

1- میخ در خواب نشان دهنده برآورده شدن آرزوهایی است که مدت ها به دنبال برآورده شدن آنها بوده اید. احتمالا گذشته سختی داشتید ولی به امید خدا کارها بر وفق مراد شما پیش می رود و همانگونه می شود که می خواهید.
2- تعبیر میخ زنگ زده درخواب نشانه خطر است. احتمالا جو سنگینی در اطراف شما وجود دارد و دیگران به شما حسادت میکنند. آنها برای از بین بردن شرایط و موفقیت های شما هر کاری که از دستشان بر بیاید انجام می دهند. سعی کنید این افراد را شناسایی کنید و در رفتارتان با آنها دقت نمایید.
3- میخ دزدیدن درخواب نشانه بد جنس بودن و عصبی بودن شماست. اگر شما دزد میخ باشید. اما اگر از شما میخ دزدیدند تعبیرش این است که فریب می خورید و کسانی که این کار را می کنند دوستانتان هستند.
4- گم کردن میخ در خواب نشانه این است که اجازه نمی دهید کسی برنامه های شما را خراب کند. شناسایی این فرد کار راحتی است زیرا قطعا او از رفتارش نشان خواهد داد که دشمن شماست.
5- میخ پیدا کردن در خواب نشانه این است که لحظات زیبایی را سپری خواهید کرد. سرانجام دور هم جمع می شوید و خاطراتی از سال های نوجوانی را به یاد می آورید. این لحظات برای شما زیبا خواهد بود.
6- اگر در خواب دیدید که میخ پرتاب میکردید تعبیرش این است که شما ممکن است در یک رابطه ممنوع یا مخفی باشید. سعی میکنید که خود را از دیگران مخفی و پنهان کنید ولی دوست دارید دور از چشم دیگران با معشوقتان قدم بزنید. اگر معشوقتان از قبل با کسی رابطه داشته باشد احتمالا این موضوع پنهانی را خواهید فهمید.


تعبیر خواب درآوردن میخ

7- اگر در خواب دیدید که از چوب یا چیزی میخ بیرون می کشیدید تعبیرش این است که رازی مهم را فاش خواهید کرد. احتمالا همیشه این احساس را داشته اید که اعضای خانواده چیزی از شما پنهان می کنند اما نتوانستید به آن ها ثابت کنید. با فاش شدن این رازها، همه چیز برایتان زیر سوال خواهد رفت و رفتارتان با آنها تغییر خواهد کرد.


تعبیر خواب میخ کوبیدن

8- تعبیر میخ کوبیدن در خواب این است که از خطرهای دنیا رها خواهید شد. شما در دنیایی که زندگی می کنید کاملا آگاه هستید و همیشه سعی می کنید محتاط باشید. شما معتقدید که ایمن بودن بهتر از تاسف خوردن است. چنین موقعیتی شما را از موقعیت های غیر منتظره محافظت می کند و مانع از لذت بردن چیزهای شادی آور می شود.
9- اگر در خواب دیدید که میخ را می پیچاندید، تعبیرش این است که به زودی در سرمایه گذاری شکست می خورید. این احتمال وجود دارد که کسی که عاشقش هستید به شما تمایلی نداشته باشد و در واقع عشق یک طرفه را تجربه کرده باشید.


تعبیر خواب میخ شکسته

10- دیدن میخ شکسته در خواب نشانه آینده ای پر چالش و سخت است. در مورد زندگی و مسائل کاری تان با موانع زیادی روبرو واهید شد. هر آن حس می کنید که تسلیم شدن بهترین کار است اما باز هم نا مید نمی شوید و ادامه می دهید. در خانواده افرادی هستید که همیشه حامی شمایند و شما نیز با آنها قدرت پیدا می کنید.


تعبیر خواب میخ فروختن

11- فروختن میخ در خواب به این معنی است که برای رسیدن چیزهایی که می خواهید تلاش می کنید.


تعبیر خواب میخ چوبی

لوک اویتنهاو می گوید :
12- تعبیر میخ چوبی : برنامه سودمند
13- تعبیر میخ چوبی را در جایی کوبیدن : کار سودمند


تعبیر خواب میخ امام صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
14- دیدن میخ بر چهار وجه است . اول : برادر . دوم : فرزند . سوم : دوست . چهارم : زن خواستن .

تعبیر خواب میخ از ابن سیرین

15- دیدن میخ در خواب ابن سیرین: دیدن میخ درخواب ، دلیل برادر است . اگر بیند میخی بر دیوار زد ، دلیل که برادرش را در آنجا باز دارند . اگر میخ را بر ریسمان بست ، دلیل که برادرش با مردی پیوندد .

ترجمه : معصومه راهی

تعبیر خواب میخ

تعبیرهای مرتبط:

خواب چکش : تعبیر دیدن چکش در خواب چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (20 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits