دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواب انگشتانه : تعبیر دیدن انگشتانه در خواب چیست ؟
0
زمان مطالعه: 8 دقیقه
خواب انگشتانه دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن انگشتانه در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر خواب انگشتانه چیست ؟

دلگرم: ما در این مقاله به جزئیات ، برداشت ها و پیام های مختلف خواب انگشتانه و ... می پردازیم.

تعبیر خواب انگشتانه

  • دیدن خواب انگشتانه نماد خشم است. شما به مدت طولانی با کسی که دوستش دارید رابطه خوبی ندارید و قهر هستید. غرور شما اجازه نمی دهد حال او را بپرسید و کدورت ها را کنار بگذارید.. اگر حس می کنید نمی توانید بدون او بمانید بهتر است به جای اینکه هر روز به او فکر کنید حال او را بپرسید.
  • اگر در خواب دیدید که انگشتانه را از جایی برداشتید، تعبیرش این است که بی دلیل خود را در معرض خطر قرار می دهید. احتمالاً به توصیه ها درباره ایمنی در محل کار ، ترافیک یا موقعیت های مشابه گوش نخواهید داد ، به همین دلیل زندگی خود و دیگران را به خطر می اندازید. سعی کنید دست از این ریسک ها بردارید و به زندگی از زاویه ای دیگر بنگرید.
  • اگر در خواب دیدید که دیگران انگشتانه را بر میدارند، تعبیرش این است که به یکی از عزیزانتان هشدار می دهید که درگیر معاملات تجاری پر خطر نشوند.. آنها به شما گوش نخواهند داد زیرا به نظر می رسد که راه آنها تنها راه درست برای رهایی از مشکلات است.
  • اگر در خواب دیدید که انگشتانه به انگشت شما آسیب زد، تعبیرش این است که اجازه می دهید دیگران در کارهای شما دخالت کنند. شما به هر آنچه که آن شخص به شما می گوید باور خواهید کرد و نه تنها خود بلکه افراد اطراف خود را در معرض خطر قرار خواهید داد. اگر این خواب را دیدید سعی کنید دوست و دشمن خود را بشناسید و به هر کسی اجازه ندهید در کارتان دخالت کند.
  • خریدن انگشتانه در خواب نشانه این است که شما قبل از عملی کردن ایده های خود ، در مورد همه موانع احتمالی که جلوی موفقیت شما را می گیرد تحقیق خواهید کرد. شما می خواهید خطرات را به حداقل برسانید و جلوی پیچیده شدن کارها را بگیرید. با این حال ، نمی توانید همه چیز را پیش بینی کنید و مجبور خواهید بود که با برخی از مشکلات کنار بیایید. نباید اجازه دهید این امر شما را دلسرد کند و مانع تحقق برنامه ای که تنظیم کرده اید شود.
  • فروش انگشتانه در خواب نشانه این است که از کارتان راضی نیستید و سود خوبی از این کار ندارید ولی از تغییر می ترسید و شجاعت آن را ندارید که دست به کار دیگری بزنید. قطعا اگر فکر میکنید شرایط بهتری بر سر راهتان است درنگ نکنید. زیرا خوش شانس هستید و به معمولا به آنچه انتظارش را میکشید می رسید.
  • تعبیر خواب گم کردن انگشتانه: این است که یک اتفاق بد، شما را کاملاً از مسیرها دور می کند. حتی اگر جلوی آن را بگیرید باز هم قادر به کنترل آن نخواهید شد. در هر صورت کار احمقانه نکنید زیرا شرایط بدتر و بدتر می شود. صبر کنید تا گرد و غبار کمتر شده با منطق و عقل پیش بروید.
  • پیدا کردن انگشتانه درخواب نشانه این است که به زودی می توانید یک پیشنهاد تجاری مطلوب دریافت کنید. ما در مورد چیزی صحبت می کنیم که شما چند سال پیش درباره آن خیال پردازی کرده اید ، اما این اتفاق نیفتاده است.
  • تعبیر خواب انگشتانه به عنوان هدیه: تعبیرش این است که سرانجام کاری که دوست دارید را شروع می کنید یا کتابی که دوست دارید را می خوانید.
  • تعبیر خواب دادن انگشتانه به کسی این است که بخشی از تعهدات خود را به عهده دیگران می گذارید. احتمالاً شما بیش از حد مشغول کار شده اید و از همکار خود می خواهید که به شما کمک کند. احتمال دیگر این است که کارهای خانه را با شریک زندگی یا سایر اعضای خانواده تقسیم کنید.
  • سرقت انگشتانه در خواب نشانه این است درباره بعضی چیزها اطلاعاتی ندارید اما سعی می کنید که با حرف هایتان خود را به دیگران برسانید در حالی که این کار شما باعث به سخره گرفتن شما خواهد شد. پس سعی کنید قبل از زدن حرفی درباره آن تحقیق و مطالعه کنید.
  • اگر در خواب دیدید که کسی انگشتانه شما را دزدید، تعبیرش این است که هزینه های جزئی به گردنتان خواهد افتاد. ممکن است در یک عروسی ، تعمید یا جشن تولد شرکت کنید و مجبور شوید هدیه بخرید. احتمال دیگر خراب شدن ماشین یا یکی از وسایل خانه است و شما باید هزینه تعمیر آن را پرداخت کنید. به هر حال این هزینه ها برای شما خیلی سخت نخواهد بود زیرا بودجه خود را به خوبی تنظیم می کنید.
  • دور انداختن انگشتانه در خواب نشانه این است که از یک ایده یا موقعیت صرف نظر میکنید زیرا این پروژه بسیار وقت گیر است. شما مدتی روی آن کار کرده اید و رها کردنش برای شما سخت است. با این حال ، می دانید که انجام کاری که نتیجه مثبتی نداشته باشد ، بی معنی است.
  • اگر در خواب شخص دیگری را دیدید که انگشتانه خود را دور می اندازد ، تعبیرش این است که شما سرانجام با همسر یا یکی از اعضای خانواده خود تصمیم خواهید گرفت که خانه خود را نوسازی کنید ، یا یک وسیله خانه بخرید. شما معتقدید که با تزئین فضای زندگی و یا سهولت انجام کارهای روزمره ، روابط بدی را که در حال حاضر در خانه وجود دارد برطرف خواهید کرد.
  • اگر یک جوان انگشتانه مسی را ببیند ، اغلب نماد یک نوزاد جدید در خانواده است. این احتمال وجود دارد که شما یک فرزند به دنیا بیاورید ، یا یکی از عزیزانتان ، مانند یک دوست یا همکار ، به شما اطلاع دهد که آنها انتظار دارند. اگر فرد مسن چنین رویایی را ببیند ، به این معنی است که آنها به فرزندان خود افتخار می کنند.
  • انگشتانه آهنین در خواب نشانه این است که شما راه سختی را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده اید. احتمالاً خیلی لجباز هستید و نمی توانید کمکی را که به شما پیشنهاد می شود بپذیرید. شما نمی خواهید به کسی بدهکار باشید ، به همین دلیل سعی خواهید کرد آنچه را که می خواهید به تنهایی بدست آورید. برای این کار به زمان زیادی احتیاج دارید ، اما در صورت موفقیت به خود افتخار خواهید کرد.
  • انگشتانه پلاستیکی در خواب نشانه این است که شما فردی عملگرا هستید. شما سعی می کنید همه مشکلات را به اندازه کافی ساده کنید. وقتی کسی در اطراف شما وحشت می کند نمی توانید به خوبی عمل کنید زیرا بسیار استرسی هستید. شما تصمیم می گیرید به جای اینکه در تیم باشید ، به تنهایی کار کنید زیرا افراد دیگر نمی توانند شما را تحت فشار قرار دهند تا از این طریق کاری انجام دهید.
  • دیدن انگشتانه لاستیکی در خواب نشانه این است که باید هر چه زودتر راه خود را پیدا کنید. این مکس باعث می شود آینده تان به خطر بیوفتد.
  • انگشتانه شیشه ای در خواب نشانه این است که برای محافظت از عزیز خود مجبور به دروغ گفتن هستید. شما به یکی از اعضای خانواده ، دوست یا همکار خود بدهکار نیستید زیرا خدا می داند که برای آنها این دروغ را گفتید. در هر صورت دروغ گفتن کار درستی نیست و هیچ کجای دنیا تایید نشده است. سعی کنید از مسیر دیگری از آن ها حفاظت کنید.
  • دیدن انگشتانه از جنس چینی در خواب نشانه این است که به زودی هدیه لوکسی دریافت خواهید کرد. این هدیه شما را خوشحال خواهد کرد و پنجره ای جدید در زندگی تان در روابط با دیگران گشوده خواهد شد.
  • تعبیر دیدن انگشتانه چرمی در خواب نشانه این است که در جمع غریبه ها احساس خوبی خواهید داشت. شما به یک جلسه ، شام یا مهمانی دعوت خواهید شد که کسی را نمی شناسید و متعجب خواهید شد که آیا دعوت را قبول می کنید یا خیر.


تعبیر خواب انگشتانه طلا

دیدن انگشتی طلا در خواب به این معنی است که شما به شخصی حسادت خواهید کرد زیرا آن شخص لازم نیست نگران وجود خود یا وجود عزیزانش باشد. ما در مورد کسی صحبت می کنیم که نه تنها از طریق کار سخت بلکه برخی از عوامل دیگر نیز ثروت زیادی کسب کرده است. شما می خواهید حداقل لحظه ای جای او باشید. اما سعی کنید کسی را با خود مقایسه نکنید.
دیدن انگشتانه نقره ای در خواب نماد رابطه سعادتمندانه یا ازدواج است. شما همسر روح خود را پیدا کرده اید و هر روزی که با هم می گذرانید یک تجربه باورنکردنی برایتان اتفاق می افتد. سعی کنید این رابطه را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی باعث برهم زدن روابط شما شود.

تهیه و ترجمه در مجله دلگرم

تعبیر خواب انگشتانه

تعبیرهای مرتبط :

تعبیر خواب انگشت : ۷۲ نشانه و تفسیر دیدن انگشت های مختلف در خواب

تعبیر خواب سوزن: ۴۶ نشانه و تفسیر دیدن سوزن در خواب

تعبیر خواب نخ: 18 نشانه و تعبیر دیدن نخ در خواب

تعبیر خواب پارچه توری : 17 نشانه و تعبیر دیدن تور در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits