دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ترکی استانبولی صحبت کردن سردار آزمون خبرنگار را شوکه کرد!
2
سردار آزمون بازیکن ترکمن تیم ملی در نقش مترجم حاضر شد و به راحتی با خبرنگار به زبان ترکی استانبولی حرف زد!

سردار آزمون پس از بازی تیم فوتبال ایران با ولز در رقابت‌های جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.

سردار آزمون / بازیکن

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

سردار آزمون / بازیکن

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا توانسته ۸ گل را به نام خود ثبت کند که به ترتیب در برابر اندرلیخت ، آژاکس آمستردام ، بایرن مونیخ ، اتلتیکو مادرید ، بنفیکا ، المپیک لیون و چلسی با ثمر رسیده اند تا وی را به بهترین گلزن ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کنند. وی همچنین ۵ گل نیز در لیگ اروپا به ثمر رسانده که به ترتیب در برابر مولده نروژ، اسپارتا پراگ، فنرباغچه استانبول (۲ بار) و ویارئال به نام وی ثبت شده‌اند.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits