دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ترفایک هوایی آسمان قطر در آستانه شروع جام جهانی فوتبال / ۲۵ آبان
0
با نزدیک شدن به شروع بازی های جام جهانی فوتبال 2022،قطر بسیاری از طرفداران فوتبال از سراسر دنیا راهی این کشور شده اند و طبق آخرین آمار ، پیش بینی می شود روزانه 110 هزار نفر به این کشور سفر کنند !

بر اساس آمارهای منتشر شده شهروندان 80 کشور بدون ویزا می‌توانند به قطر سفر کنند و از نزدیک مسابقات جام جهانی 2020 را تماشا کنند. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها 4.5 میلیون نفر برای تماشای این بازی‌ها به قطر سفر خواهند کرد. این در حالی است که ظرفیت فرودگاه دوحه 50 میلیون مسافر است.

جام جهانی فوتبال مهمترین رویداد ورزشی جهانی محسوب می شود. میلیون ها نفر از هواداران فوتبال در سراسر جهان مشتاق هستند تا با یک پرواز، صرف نظر از مدت زمان طولانی، تیم ملی خود را در این تورنمنت جهانی دنبال و حمایت کنند.

چنین رویداد بزرگ جهانی یک فرصت طلایی برای خطوط هوایی دنیا است تا درآمدهای خود را افزایش دهند. در این میان رقابت بین شرکت های هواپیمایی برای به دست آوردن بیشترین سهم بازار، در جذب بلیط ها افزایش پی دا میکند. که در تصاویری لحظه ای مربوط به 25 آبان می توان ترافیک هوایی منطقه دبی - قطر را مشاهده کرد. علت ترافیک شدید هوایی در این منطقه هم این است که بسیاری از پروازهای بین المللی از سراسر دنیا به قطر ابتدا به دبی و سپس به قطر خواهند رفت.

ترافیک هوایی آسمان قطر برای جام جهانی 2022



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits