دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تاریخ واریز سود سهام عدالت تغییر کرد !
0
رئیس سازمان بورس در مصاحبه‌ ای تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت را به مشمولان اعلام کرد.

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت

دلگرم به نقل از تجارت نیوز: مجید عشقی در حاشیه نشست با مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی مازندران در مرکز بین‌المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در آمل گفت:برای پرداخت سود سهامداران عدالت، شرکت‌هایی که در سال ۱۴۰۱ به مرحله سوددهی رسیده‌اند، همانند سود سهام عدالت ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه‌پذیر و برابر برنامه زمانبندی پرداخت می‌شود.

مجید عشقی ، سهام عدالت

به گفته رئیس سازمان بورس سود سهام عدالت پس از برگزاری مجمع شرکت‌های پذیرنده واریز خواهد شد.

رئیس سازمان بورس گفت پس از برگزاری مجامع شرکت‌های پذیرنده، سود سهام عدالت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

عشقی اعلام کرد که قرار است این مجامع تا آخر تیرماه برگزار شود.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی تاکید کرد که الزام شرکت‌های بورسی به واریز سود نقدی سهام طی مدت چهار ماه باعث پرداخت به موقع سود سهام عدالت می‌شود که این اتفاق به نفع مردم است.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی به الزام سازمان بورس به شرکت‌ها برای واریز سود سهام عدالت مجامع حداکثر تا چهار ماه اشاره کرد ‌و افزود: اقدام سازمان بورس در الزام شرکت‌های بورسی برای اصلاح اساسنامه‌ قابل تحسین است؛ زیرا در این صورت شرکت‌های بورسی ملزم می‌شوند تا حداکثر چهار ماه سود مجامع را واریز کنند که این اتفاق به نفع مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از مردم از طریق بورس امرار معاش می‌کنند، واریز به هنگام سود مجامع برای سهامداران مفید بوده و همچنین باعث ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس می‌شود.

میرتاج‌الدینی همچنین گفت: فایده دیگر این اقدام آن است که سود سهامداران عدالت زودتر پرداخت می‌شود و این موضوع دیگر به پایان سال موکول نمی‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits