دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی سایه عباسی همسر سابق ساسی و فرزندش برسام
40
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ساسی (ساسی مانکن) یکی از خوانندگان پاپ ایرانی است که تا به حال حواشی بسیاری داشته است. او در گذشته با خانمی به نام سایه عباسی زندگی می کرده است. با ما همراه شوید تا شما را با بیوگرافی سایه عباسی آشنا کنیم.

همسر سابق ساسی کیست ؟

ساسی مانکن سال ها پیش با دختری به نام سایه عباسی آشنا می شود و با او رابطه دوستی برقرار می کند. مدتی بعد از اینکه آن ها با یکدیگر رابطه داشتند، در فضای مجازی خبر بچه دار شدن ساسی پخش می شود.

اما واقعیت چیست ؟ آیا ساسی مانکن واقعا بچه دارد ؟

بیوگرافی سایه عباسی

سایه عباسی همسر ساسی مانکن

بیوگرافی سایه عباسی همسر سابق ساسی مانکن

سایه عباسی همسر سابق ساسی است، در برخی رسانه ها می گویند خانم عباسی دکتر است. ماجرا این است که ساسی مانکن وقتی با خانم عباسی وارد رابطه می شود، آن ها بچه دار می شوند. اما قبل از آن ساسی برای گرفتن اقامت آمریکا در تلاش بوده است.

ساسی مانکن برای اقامت تلاش زیادی می کند اما به دلیل اینکه دونالد ترامپ اقامت ایرانی ها را در آمریکا با تحریم ها و مشکلات زیادی روبرو کرده است در نهایت این خواننده بعد از اقامت تصمیم می گیرد که دوست دختر خود را به نام سایه رها کند.

سایه عباسی در آن زمان باردار بوده و پسر ساسی را در شکم خود داشته است.

بیوگرافی سایه عباسی همسر ساسی

بیوگرافی سایه همسر سابق ساسی

رها کردن سایه همسر ساسی مانکن

ساسی بعد از گرفتن اقامت همسر سابق خود سایه عباسی را همراه با پسرش که هنوز متولد نشده بود، رها کرد. این زن تلاش زیادی می کند تا بتواند این خواننده را متقاعد کند و با او زندگی اش را ادامه بدهد.

این اتفاق انتقاد بسیاری از هواداران ساسان یافته معروف به ساسی مانکن را در پی داشت.

برسام فرزند ساسی

پس از اینکه پسر ساسی متولد شد، مادرش نام او را برسام گذاشت. اما نکته عجیبی که مطرح شده است، این است که ساسی تاکنون بچه خود را ندیده است و در آستانه تولد او از لندن مهاجرت می‌کند و هنوز که هنوز است «برسام» را از نزدیک لمس نکرده است.

در کنسرت ساسی مانکن در اشتوتگارت، سایه و برسام هم شرکت می‌کنند و به محض این‌که بر روی صحنه می‌آید و آن‌ها را می‌بیند به سراغ آن‌ها نمی‌آید. ساسی در حال حاضر سایه را بلاک کرده است و نمی‌خواهد فرزند خود را ببیند.

برسام آهنگ های پدرش را گوش نمی کند و سایه مادر برسام اجازه شنیدن آهنگ های ساسی را به فرزندش نمی دهد. او طرفدار اندی است و طبق ویدیویی که خاله ی برسام از او منتظر کرده، یکی از آن آهنگ های اندی را می خواند.


ازدواج ساسی مانکن با بیتا

ساسی مانکن در زمستان 1398 وقتی 31 ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است. او به هیچ وجه سراغی از همسر سابقش سایه عباسی و فرزندش برسام نمی گیرد و به زندگی خود با بیتا مشغول است.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایه عباسی همسر سابق ساسی و فرزندش برسام، این صفحه به روز خواهد شد.

گردآوری مجله اینترنتی دلگرم

نیلوفر گلی فروشانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (40 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits