دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران
0
زمان مطالعه: 8 دقیقه
از دیگر ویژگی های طراحی بهترین کلاه کاسکت وسپایی این است که عرق را خشک کرده و راحتی را در طول مسیر برای موتورسوار مهیا می نماید.

پس از تولید خرید بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران موتور سیکلت طراحی و ساخت کلاه وسپایی در گذشته بسیار رایج شد و بیشتر موتورسواران شروع به استفاده از کلاه کاسکت نمودند البته پیش از رایج شدن آن در میان موتور سواران ،خلبانان جنگی از کلاه ایمنی استفاده می کردند.

به مرور زمان شرکتهای معتبر تولید بهترین کلاه کاسکت وسپایی متوجه بازار رو به پیشرفت آن شده و از محبوبیت روز افزون این نوع کلاه استفاده کرده و خط تولیدهای کلاه ایمنی موتور را برای تولید بهترین کلاه کاسکت در میان رقبای خود گسترده تر کردند.

پس از مدتی هر فردی که موتور سیکلت خریداری می نمود ملزم به تهیه کلاه ایمنی موتور وسپا نیز می شد، همین امر نیز تاثیر زیادی در گرمتر شدن بازار رقابت میان تولید کنندگان مطرح برای ساخت بهترین و مناسب ترین و بهترین کلاه های ایمنی موتور سیکلت وسپایی داشت.

به مرور زمان تنوع کلاه کاسکت وسپایی نیز افزایش یافت که در ادامه به کلاه کاسکت مختص هر موتور سیکلت خواهیم پرداخت.

فروشگاه خرید بهترین کلاه وسپایی

بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران

بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران

کلاه کاسکت وسپایی مختص استفاده بهترین کلاه وسپایی و کلاه کاسکت وسپایی ایران برای موتورسیکلت شهری وسپا می باشد. موتور سواری در یک روز گرم تابستانی با یک کلاه کاسکت وسپایی می تواند لذت بخش و بهترین تجربه عالی برای موتورسوار به دنبال داشته باشد.

ولی چالش های مختلفی را در بر می گیرد به ویژه زمانی که باید راحتی و خنک ماندن کلاه تضمین گردد. بنابراین کلاه کاسکت وسپایی به گونه ای کلاه کاسکت وسپایی ارزان قیمت طراحی شده که این چالش را رفع نماید. در نتیجه این مدل را به گزینه مناسبی برای موتورهای سواری در روزهای مختلف تابستان تبدیل کرده است.

همچنین طراحی به کمک کامپیوتر یا استفاده از فناوری به روز CAD و سیستم تهویه در این نوع کلاه، تهویه جریان هوا را بر عهده دارد. پس در گرم ترین روزهای تابستان، سرنشین از راحتی و خنکی داخل کلاه لذت می برد.

از دیگر ویژگی های طراحی بهترین کلاه کاسکت وسپایی این است که عرق را خشک کرده و راحتی را در طول مسیر برای موتورسوار مهیا می نماید. همچنین به آفتابگیر پیشرفته مجهز بوده که استفاده از آن تنها با وصل کردن یک دکمه میسر می گردد.

سپس از ورود اشعه مضر ماوراء بنفش به چشم جلوگیری کرده و سلامت چشم و پوست را تضمین می کند. البته پوسته این نوع کلاه کاسکت وسپایی از پیشرفته ترین کامپوزیت پلی کربنات ساخته شده که با وزن سبک و تناسب عالی، راحتی زیادی برای موتورسواران به ارمغان می آورد.

سیستم تهویه کانالی یا ACS پیشرفته نیز به جریان هوا داخل کلاه کاسکت وسپایی کمک می کند. پس از طریق روزنه هایی با قرارگیری استراتژیک جهت تهویه مناسب همزمان با حفظ خواص آیرودینامیکی کلاه به کار می رود.

بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران

ویژگی های بهترین کلاه کاسکت وسپایی

بهترین کلاه کاسکت وسپایی 2023 به قفل گیره ای مجهز بوده که نسبت به قفل گیرهای سنتی راحت تر و ایمن تر می باشد. همچنین محافظ 3 پله ای آن را می توان تنظیم کرد.

پس به موتور سوار این امکان را داده که موقعیت خود را در مقابل نور آفتاب تنظیم و بهینه نماید. تاج و پدهای این نوع کلاه کاسکت وسپا قابلیت جداسازی و شست و شو دارد که پروسه نگهداری و تمیز کردن را برای موتورسوار آسان می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های اصلی کلاه کاسکت مدل وسپایی وجود سیستم ضامن دار یا سپر ایمن، ساده و سریع است. زیرا امکان تنظیم ایمن و آسان را در زمان حرکت برای موتورسوار مهیا می سازد.

اهمیت وزن کلاه کاسکت وسپایی

مهم ترین فاکتور جهت انتخاب بهترین کلاه کاسکت وسپایی استاندارد همان وزن مناسب آن می باشد. پس وزن سبک کلاه ایمنی از مزیت های این کلاه به شمار می رود که موتورسوار را در زمان رانندگی خسته نمی کند.

البته سبکی وزن کلاه مانند سنگینی آن نیز عواقبی به دنبال دارد و پوسته نازک کلاه از ایمنی آن بکاهد. همچنین رنج استاندارد وزن این نوع کلاه 1.2 الی 1.8 کیلوگرم است.

ناگفته نماند اگر متریال مصرفی در بهترین کلاه ایمنی وسپایی کربن باشد از وزن کمتر برخوردار بوده و قیمت بالاتری نیز دارد.

نکاتی در انتخاب رنگ و طرح کلاه کاسکت وسپایی

بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران

فروشگاه کلاه وسپایی موتور

جهت انتخاب رنگ کلاه کاسکت وسپایی توجه به چند نکته ضروری و مفید می باشد. پس در مرحله نخست هر چه رنگ کلاه روشن تر و به سمت طیف سفید پیش برود بدون شک احتمال تصادف را جاده ها را کاهش می دهد. همچنین ست کردن رنگ کلاه ایمنی با موتورسیکلت بر زیبایی استایل موتورسوار می افزاید.

بنابراین انتخاب رنگ کلاه با رنگ موتور سیکلت در یک طیفی رنگی جزء مرحله دوم به شمار می رود. البته اگر کلاه ایمنی دارای شبرنگ باشد، انتخاب آن در مقایسه با دیگر مدل ها در اولویت قرار دارد.زیرا شبرنگ به ویژه در شب ایمنی موتورسوار را افزایش می دهد.

بهترین برند کلاه کاسکت وسپایی

کلاه کاسکت وسپایی بدون فک و گرد بوده که داخل آن از تودوزی بسیار زیبا و شکیلی برخوردار می باشد. همچنین قابلیت ست شدن با موتور سیکلت وسپا لوازم موتور سواری را دارد. البته این بهترین لوازم 2023 نسبت به دیگر مدل های کلاه ایمنی خریدار کمتری داشته و یک کلاه لوکس و لاکچری به شمار می رود.

کلاه ایمنی وسپایی ارزان قیمت بنابراین هر شرکتی آن را تولید نمی کند که دلیل آن عدم سودآوری برای تولید کننده می باشد. البته از مهم ترین برندهای معروف می توان به LS2, Rapido, Redline اشاره کرد. ناگفته نماند که LS2 جزء باکیفیت ترین برندها بوده و بهای بیشتری به این برنده داده شده است.

مزایا استفاده از کلاه کاسکت وسپایی

بهترین کلاه کاسکت وسپایی ایران

مزایا استفاده از کلاه کاسکت وسپایی

سوار شدن بر وسیله نقلیه همچون موتور سیکلت برای موتور سوار خطرناک بوده که استفاده از کلاه ایمنی وسپایی تا حدودی از خطر تصادف و صدمات احتمالی می کاهد.

پس یکی از اقدامات احتیاطی و مهم این است که فرد از قوانین موتورسواری اطاعت کرده و زمان استفاده از موتور، بهترین کلاه کاسکت را فراموش نکنید. زیرا این کلاه مزایای زیادی برای موتورسوار داشته که موارد زیر را در بر می گیرد.

کاهش نویز باد

استفاده از بهترین کلاه کاسکت وسپایی باد را از صورت موتورسوار خارج کرده و دید را بهبود می بخشد. همچنین تاثیر بسزایی در کاهش باد فصول سرد داشته و گوش فرد را پوشش می دهد. بنابراین سر و صدا را نیز کاهش داده و فرد، سواری آرامی را تجربه می کند. همچنین از اتفاقات و موقعیت های خطرناک اطراف خود مطلع می شود.

بهبود دید

کلاه کاسکت وسپایی از سر و صورت موتورسوار در برابر گرد و غبار، اشکالات و شاخه ها تا حدودی محافظت می کند. زیرا این اشیاء مانع دید موتورسوار شده و حواس او را پرت می کنند. همچنین با استفاده از یک عینک می توان از تابش اشعه مضر خورشید به چشم جلوگیری نمود.

موهای موتورسوار را از صورت دور نگه می دارد

برخی از موتورسواران دارای موی نسبتا بلندی هستند که مسافت طولانی جلوی دید او را می گیرند. بنابراین با پوشیدن یک کلاه کاسکت وسپایی می توان موهای خود را داخل آن جمع کرد بدون اینکه مزاحمتی برای چشم و صورت ایجاد کند.

محافظت از موتورسوار در برابر آب هوا

گرد و غبار، طوفان باران و دیگر شرایط آب و هوایی، موتورسواری را خطرناک تر می نماید. پس پوشیدن یک کلاه کاسکت وسپایی می تواند از صورت فرد در برابر شرایط جوی مختلف محافظت نماید. همچنین حواس پرتی و کاهش دید را بهبود بخشد.

یکی از پرفروشترین مدل های موجود در بازار به دلیل زیبایی و وزن بسیار سبک در گمرک تهران و ایران بهترین فروشگاه کلاه کاسکت وسپایی ارزان قیمت 2023

خرید بهترین کلاه کاسکت وسپایی 2023

خرید آنلاین کلاه کاسکت وسپایی

بهترین کلاه کاسکت وسپایی وسیله ای ایمنی بوده که با جان موتورسوار ارتباط مستقیمی دارد و در طول هر 5 سال باید آن را عوض کرد. همچنین قیمت این نوع کلاه از مبلغ خیلی پایین 100 هزار تومان شروع شده و به 50 میلیون تومان نیز می رسد.

پس یک کلاه کاسکت وسپایی با بهترین قیمت پایین در تصادفات بین جاده ای، خیابان ها و مسابقات موتورسواری عملکردی شبیه کلاه ایمنی چند میلیونی ندارد.

البته در برخی مواقع قیمت بهترین کلاه کاسکت وسپایی با سطح ایمنی آن ارتباطی ندارد. بنابراین یک برند با طرح های خاصی که روی کلاه ایمنی وسپایی پیاده می کند محصول را با قیمت بالاتری به فروش می رساند.

ناگفته نماند بهترین کلاه کاسکت خلبانی بیشتر جنبه زیبایی داشته و لاکچری بودن فرد را به نمایش می گذارد. پس جهت خرید آنلاین و اطلاع از قیمت انواع کلاه ایمنی وسپایی می توان به سایت www.kolahkasket.com مراجعه کرد.

نمایندگی انواع بهترین کلاه کاسکت وسپایی ارزان قیمت و کلاه ایمنی موتور وسپا بهترین فروشگاه کلاه کاسکت موتور سیکلت و لوازم موتور سواری جدیدترین مدل های کلاه وسپا 2023 طلق کلاه موتور سیکلت و تجهیزات موتور سواری بهترین برنر کلاه کاسکت وسپا در ایران. شما عزیزان می توانید برای قیمت و خرید روز انواع کلاه کاسکت وسپایی از نمایندگی و سایت کلاه ایمنی موتور سیکلت و لوازم موتور سواری مراجعه کنید، یا با شماره این شماره ها تماس بگیرید: 09127921098 - 09913539773



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits