دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بادی میست یا بادی اسپلش : کدام بهتر است؟
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
داشتن یک پوست با طراوت، شاداب و جوان خیلی بیشتر از پوشیدن یک لباس گران قیمت ارزشمند است. اینجاست که ضرورت مراقبت از پوست نمود پیدا می‌کند. تفاوت بادی میست و بادی اسپلش چیست؟

بادی میست‌ها و بادی اسپلش‌ها از جدیدترین محصولات مراقبت پوستی هستند که هم می‌توانند با خاصیت آب رسانی، پوست بدن را شاداب نگه دارند و هم با عطری که در آن‌ها بکار رفته بدن را خوشبو کنند. اگر می‌خواهید در مورد این دو محصول بیشتر مطالعه کنید و فرق بادی میست و بادی اسپلش را بدانید تا پایان این مقاله همراه دلگرم باشید.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها اسپری‌های خوشبو کننده بدن هستند که مایع و رقیق بوده و در ترکیبات آن‌ها از آب، الکل و ترکیبات طبیعی استفاده شده است. بادی اسپلش مانند عطر و ادکلن بدن را خوشبو می‌کند، اما ماندگاری کمتری نسبت به آن‌ها دارد.

بادی اسپلش

روش استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش، بعد از حمام است که پوستتان هنوز کمی رطوبت دارد. پس از بیرون آمدن از حمام با اسپری مقداری بادی اسپلش روی پوستتان، احساس شادابی و تازگی خواهید کرد و حس پاکیزگی را در شما دو چندان می‌کند. برای استفاده از بادی اسپلش و افزایش ماندگاری بوی آن روی بدن باید طبق دستور زیر عمل نمایید:

ابتدا دوش بگیرید و بدن خود را به خوبی بشویید.
بعد از حمام، بدن را با یک حوله تمیز خشک کنید.
حالا نوبت به استفاده از یک مرطوب کننده می‌رسد.
قسمت‌های ضربان دار بدن مثل مچ دست، روی گلو، پشت زانو و … را به خوبی یا یک مرطوب کننده یا لوسیون بدن بدون بو مرطوب نمایید.
حالا بادی اسپلش را در فاصله مناسب از بدن گرفته و روی پوستتان اسپری کنید.
در آخر صبر کنید تا بادی اسپلش روی بدن خشک شود، سپس لباستان را بپوشید.

فواید بادی اسپلش

بادی میست چیست؟

بادی میست یکی دیگر از محصولات ضدتعریق و خوشبو کننده بدن است که علاوه بر خوشبو کردن بدن، باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. الکل و املاح به کار رفته در بادی میست از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین مسئله باعث شده بادی میست‌ها پخش بوی بسیار قوی داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار باشند. بطوری که می‌توان حتی بادی میست‌ها را در حد یک عطر یا پرفیوم دانست.

استفاده از بادی میست کمک می‌کند حتی بدون عطر، بدنی خوش بو و بدون تعریق داشته باشید. در ترکیبات بادی میست از روغن‌های طبیعی استفاده شده که پوست را به خوبی تغذیه می‌کنند و با ایجاد رطوبت روی پوست، نرمی و شفافیت را برای پوست بدن به ارمغان می‌آورد. از مزایای استفاده از بادی میست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبرسانی پوست بدن
نرم کننده پوست بدن
طراوت و شادابی بخش به پوست
شفاف کننده پوست
جلوگیری از تعریق بدن
خوشبو کننده بدن

فواید بادی میست

روش استفاده از بادی میست چگونه است؟

بادی میست هم مانند بادی اسپلش بهتر است بلافاصله بعد از حمام استفاده شود. پس اول دوش بگیرید و بعد از خشک کردن بدنتان، روی نواحی ضربان دار مثل مچ دست، روی گلو و پشت زانو را با لوسیون مرطوب کنید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود. حالا اسپری بادی میست را در فاصله مناسب از بدن نگه دارید و روی قسمت‌هایی که لوسیون زدید، اسپری کنید. در آخر صبر کنید بادی میست روی پوست خشک شود، سپس لباس بپوشید.

فرق بادی میست و بادی اسپلش چیست؟

بادی میست

از بادی میست می‌توان استفاده‌های دیگری هم کرد، مانند:
اگر بعد از شستن ملافه و روبالشی‌ها، کمی بادی میست به آن‌ها بزنید، هر شب با رایحه خوب و دلپذیری به خواب خواهید رفت و احساس خوبی خواهید داشت.

حتماً بخوانید:
بادی اسپلش چیست و چگونه میتوان رایحه آن را ماندگار کرد ؟

بادی اسپلش چیست و چگونه میتوان رایحه آن را ماندگار کرد ؟

شاید تا به حال نام بادی اسپلش را شنیده اید اما درمورد آن آگاهی نداشته اید. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

اگر از بادی میست در خودرویتان استفاده کنید، به جای بو‌های نامطبوع می‌توانید از رایحه خوش این محصول لذت ببرید.
اگر قبل از تا کردن لباس‌های تمیز و گذاشتن آن‌ها در کشو، مقداری بادی میست به لباس‌هایتان بزنید و بعد در کشو قرار دهید، رایحه ملایم آن در کشویتان پخش می‌شود و لباس‌ها بوی خوبی به خود خواهند گرفت.

فرق بادی میست و بادی اسپلش

بادی میست و بادی اسپلش هر دو خوشبو کننده بدن بر پایه آب هستند که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست را دارند. این خوشبو کننده‌های بدن نسبت به عطر‌ها غلظت کمتری داشته و بوی خوش طبیعی روی پوست بدن ایجاد می‌کنند. هر چند این دو محصول برای خوشبو کردن و آبرسانی پوست استفاده می‌شوند، اما تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند که عبارتند از:

۱. تفاوت اصلی بین بادی اسپلش و بادی میست در میزان ماندگاری آن‌هاست. بادی میست ماندگاری طولانی‌تری نسبت به بادی اسپلش دارد.

۲. به خاطر کیفیت بالاتر ترکیبات بکار رفته در بادی میست و وجود روغن‌های طبیعی در بادی میست‌ها، این محصول رطوبت رسانی بیشتری نسبت به بادی اسپلش برای پوست بدن خواهد داشت.
املاح بکار رفته در بادی میست باعث شده‌اند، بوی بادی میست قوی‌تر شود و پخش بوی بسیار خوبی داشته باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits