دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ایمپلنت با اقساط بلند مدت بدون سود
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ایمپلنت دندان اقساطی بهترین گزینه پرداخت برای افرادی است که به دلیل بالا بودن هزینه جراحی دندان، از ایمپلنت دندان های خود خودداری می کنند.

هزینه ایمپلنت دندان در شهر تهران و در کلینیک های مختلف متفاوت است این هزینه ها با توجه به عوامل تاثیر گذار در قیمت برآورد می شوند. ایمپلنت دندان یکی از مولفه های اصلی ترمیم لبخند است که علاوه بر اثرات زیبایی می تواند بر لذت خوردن غذا نیز تأثیر بگذارد. با توجه به هزینه دندانپزشکی و ایمپلنت در ایران، اگرچه قیمت آن در سطح جهانی بسیار پایین است، اما ممکن است برخی به دلیل وضعیت مالی خود نتوانند از پس هزینه ایمپلنت برآیند. در این شرایط بهترین راه برای پرداخت هزینه، ایمپلنت دندان اقساطی در تهران است. ایمپلنت دندان اقساطی به شما این امکان را می دهد که هزینه ایمپلنت را به تدریج پرداخت کنید و به راحتی دندان های جدید را جایگزین دندان های از دست رفته خود نمایید.

ایمپلنت دندان اقساطی

پیش پرداخت ها (50٪، 40٪ و 30٪) از قیمت انجام می شود. مابقی مبلغ به صورت اقساط ماهانه در طول دوره درمان پرداخت خواهد شد. طرح ایمپلنت دندان اقساطی به این صورت است که هزینه ایمپلنت های دندانی را در یک دوره زمانی تا پرداخت کامل بازپرداخت می کنید. بنابراین، بیماری که می خواهد از خدمات ایمپلنت دندان بهره مند شود، می تواند هزینه های درمان را به صورت ماهانه پرداخت کند. می توانید کاشت ایمپلنت را به صورت اقساطی با چک یا بدون چک انجام دهید. ایمپلنت اقساطی برای آن دسته از افرادی که به دلیل بالا بودن کاشت دندان قادر به پرداخت هزینه آن نیستند، یک مزیت بزرگ است. برای انجام ایمپلنت دندان با اقساط با از صفحه زیر دیدن فرمایید.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت

مزایای ایمپلنت دندان اقساطی

طرح ایمپلنت دندان اقساطی به بیماران این امکان را می دهد که در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران اقدام به کاشت ایمپلنت کرده و به تدریج از دانش و تجربه گسترده دندانپزشک های متخصص بهره مند شوند. بنابراین مهمترین مزیت طرح اقساطی ایمپلنت در تهران، افزایش قدرت پرداخت بیماران و افزایش انتخاب آنها در نوع و کیفیت مورد نظر آنها است. جذابیت کاشت ایمپلنت در تهران این است که به بیماران این امکان را می دهد که از مزایای داشتن یک ایمپلنت با کیفیت و مقرون به صرفه برخوردار شوند و در عین حال هزینه کمتری از درآمد آتی خود بپردازند.

بیشتر بخوانید » مزایا و معایب ایمپلنت دندان

بنابراین به جای پرداخت هزینه کامل ایمپلنت از قبل، می توانید تمام هزینه ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کنید. در نهایت، بیماران می توانند از ایمپلنت های دندانی پیشرفته برای لبخند زیبا و بهبود عملکرد دندان های خود بهره مند شوند. از ایمپلنت های درجه یک و مرغوب می توان به محصولات آمریکایی اشاره کرد. بعد از آنها ایمپلنت اروپایی با فاصله کم در رتبه دوم قرار دارد و در نهایت کره ای و چینی به عنوان گزینه های دیگر در نظر گرفته می شوند.

شرایط ایمپلنت دندان اقساطی

شرایط ایمپلنت دندان اقساطی در برخی از کلینیک های تهران به شرح زیر است:

شرایط ایمپلنت دندان اقساطی

  • پیش پرداخت بین 15 تا 40 درصد قیمت نهایی ایمپلنت دندان شما متغیر است.
  • مابقی هزینه ایمپلنت به صورت چک توسط شما پرداخت می شود.
  • حداکثر مدت بازپرداخت برای انتقال اقساط 24 ماه است.
  • دوره بازپرداخت با شرایط شما تنظیم می شود و می تواند از 1 تا 24 ماه متغیر باشد.
  • تعداد قسط ها با توجه به نظر و شرایط شما تعیین می شود.
  • ایمپلنت دندان اقساطی با چک که با شرایط تعیین شده انجام می شود.
  • برای درخواست ایمپلنت با چک، باید 40 درصد پیش پرداخت را به صورت نقدی و مانده را در دو چک 4 ماهه پرداخت کنید. توجه داشته باشید که فقط چک های صیادی پذیرفته می شود.
  • کاشت ایمپلنت بدون چک انجام می شود؛ که در این روش بیمار حدود 60 درصد هزینه جراحی و مواد اولیه جراحی را پرداخت می کند. بقیه هزینه را در موقع ساخت پروتز و روکش نهایی دندان پرداخت می کند و این روش را می توان برای ایمپلنت های تکی هم استفاده کرد.
  • فرد می تواند به همراه خانواده از طرح اقساطی استفاده کند که اعضای خانواده می توانند به صورت دسته جمعی چک ارائه دهند.

هزینه ایمپلنت دندان اقساطی در تهران

هزینه کل ایمپلنت دندان اقساطی در تهران می تواند در بین بیماران مختلف، متفاوت باشد. برخی به ایمپلنت تک نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به قوس کامل دارند. علاوه بر این ویژگی های فیزیکی دهان هر بیمار بر میزان کار مورد نیاز و در نهایت نوع و قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد. علاوه بر تعداد پارامترهای مورد نیاز، وضعیت دهان و استخوان های بیمار نیز بسیار مهم است. اگر بیماری تراکم استخوان بالایی را نداشته باشد، پزشک متخصص قبل از ایمپلنت برای او عمل پیوند استخوان را انجام می دهد. هزینه های کلینیک یا مطب، دستمزد دندانپزشک متخصص ایمپلنت، نوع برند ایمپلنت مورد استفاده، بیمه بودن یا نبودن بیمار و بسیاری موارد دیگر در قیمت ایمپلنت موثر است.

بیشتر بخوانید» هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

نحوه پرداخت اقساط ایمپلنت دندان در تهران

نحوه پرداخت اقساط ایمپلنت دندان به شرح زیر است:

  • قسط اول ایمپلنت دندان اقساطی هنگام عمل جراحی اولیه پرداخت می شود.
  • قسط دوم ایمپلنت در هنگام قالب گیری پرداخت می شود.
  • قسط سوم ایمپلنت در هنگام نصب تاج دندان روی پایه ایمپلنت پرداخت می شود.

انواع ایمپلنت دندان در تهران

در حال حاضر بالغ بر صد نوع ایمپلنت دندان اقساطی و غیر اقساطی در بازار وجود دارد که بسته به نوع انتخابی و سلیقه های مختلف بیماران توسط پزشکان متخصص مورد استفاده قرار می گیرند. اما ملاک خوب بودن و کیفیت ایمپلنت با واکنش بافت های فک بیمار سنجیده می شود.

انواع ایمپلنت

در زیر با برخی از انواع ایمپلنت های دندان آشنا خواهید شد.

  • ایمپلنت معمولی دندان
  • ایمپلنت دیجیتال دندان
  • ایمپلنت اوردنچر دندان
  • ایمپلنت مینی دندان
  • ایمپلنت فوری دندان
  • ایمپلنت بدون جراحی دندان

سخن آخر

امروزه هزینه های دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان بسیار بالاست. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال ایمپلنت دندان اقساطی در تهران هستند تا بتوانند هزینه عمل جراحی دندان را پرداخت کنند. بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است و بسیاری از بیماری های دستگاه گوارش به دلیل عدم سلامت دندان ها ایجاد می شود.

در صورت نیاز به اقدامات اضافی مانند پیوند استخوان یا ترمیم لثه، هزینه خدمات ایمپلنت افزایش می یابد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits