دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اولین حضور دو نفره و پر حرف و حدیث هانده ارچل و نامزد ثروتمندش در کن!
3
با وجود اینکه این زوج پیش تر نیز در کنار هم دیده شده و سوژه عکاسان شده بودند ولی این بار در مراسم amFar شرکت کردند که باز هم لاغری بیش از حد هانده مورد توجه قرار گرفت.

هانده ارچل Hande Erçel بازیگر ۲۹ ساله با نامزدش هاکان سابانجی ۳۲ ساله که از ثروتمندترین خانواده های ترکیه است به کَن رفتند و در مراسم amFar حضور یافتند .این اولین حضور دو نفری این زوج است!

هانده ارچل و نامزد ثروتمندش

مراسم سالانه amfAR Cannes Gala یک رویداد بین‌المللی است که چهره‌های برجسته دنیا را گرد هم می‌آورد

هانده ارچل و نامزد ثروتمندش

فعالیت های هانده ارچل در جشنواره فیلم کن همچنان ادامه دارد. ارچل در شب اهدای amfAR که با هدف جلوگیری از شیوع جهانی ایدز برگزار می شود، همراه با هاکان سابانچی، وارث سابانجی ها، که مدتی با او بوده، شرکت کرد. این زوج مشهور مقابل دوربین ها ژست گرفتند.

هانده ارچل و نامزد ثروتمندش

هانده ارچل بازیگری که با سریال های تلویزیونی که در آن بازی کرد شهرتش به شبه جزیره عربستان رسید، به جای بازیگری، بیشتر به زندگی خصوصی اش می پردازد . ارچل که با ارتباطش با هاکان سابانجی، وارث سابانچی ها، شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده است، به دعوت یک برند در جشنواره فیلم کن شرکت کرد. ارچل در رویداد amfAR که هر سال به عنوان بخشی از این جشنواره برگزار می شود، دست در دست هاکان سابانجی، که مدتی با او بود، آمد.

هانده ارچل و نامزد ثروتمندش

بر اساس اطلاعات گردآوری شده از این چند روز در رویداد کن ؛ هانده ارچل که چند روزی است با ظرافت در جشنواره کن صحبت می کند، ابتدا به تنهایی جلوی دوربین گرفت و برای مطبوعات خارجی ژست گرفت و سپس با هاکان سابانچی عکس گرفت. ژست های این دو نفر در مدت کوتاهی توسط هزاران نفر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. اگرچه Erçel و Sabancı که به طور فعال از حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند، همکاری خود را اعلام کردند، آنها از اشتراک گذاری در حساب های رسانه های اجتماعی خود با یکدیگر خودداری کردند.

هانده ارچل و نامزد ثروتمندش



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits