دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش رفع محدودیت ارسال فیلم در واتساپ
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ارسال فایل از طریق WhatsApp متفاوت است. اندروید مجاز به ارسال پرونده ۱۰۰ مگابایتی است ، در حالی که آیفون می تواند ۱۲۸ مگابایت باشد. اما وقتی صحبت از فیلم ها می شود ، حداکثر ۱۶MB می توانید با واتساپ ارسال کنید.

ارسال فیلم در واتس آپ

وات ساپ محبوب ترین پیام رسان در سراسر جهان است. به غیر از پیام های متنی ، مردم از این نرم افزار برای به اشتراک گذاشتن فایل های رسانه ای اعم از عکس، رفع محدودیت ارسال فیلم در واتس آپ فایل صوتی یا فیلم های خانوادگی و دوستان خود هم استفاده می کنند. با این حال، معمولا افراد به دنبال روشی برای نحوه ارسال فایل های حجم بالا در واتساپ می گردند.

ارسال فایل ها و فیلم های حجم بالا در وات ساپ

به دلیل محدودیت اندازه فایل واتساپ ، برای ارسال فایل های ویدیویی حجم بالا به برخی ترفندها نیاز دارید. در اینجا ما دو گزینه جایگزین را ارائه می دهیم که به شما کمک خواهند کرد ویدئو بیشتر از 16 مگابایت را در واتساپ ارسال کنید.

1. ارسال فیلم با زمان بالا در واتساپ با گوگل درایو (Google Drive)

اولین و شاید بهترین روشی که می توانید برای این کار استفاده کنید گوگل درایو است. بله، می توانید فیلم های حجم بالا را با استفاده از لینک گوگل درایو در وات ساپ آپلود و به اشتراک بگذارید.

ارسال فیلم در واتس آپ

نحوه ارسال فایل های حجم بالا واتساپ با کمک گوگل درایو:

  1. مرحله 1: گوگل درایو را در گوشی خود باز کنید و بر روی ایکون "+" در صفحه اصلی کلیک کنید. برخی گزینه ها را به شما نشان می دهد و روی بارگذاری ضربه بزنید.
  2. مرحله 2: پس از این مرحله ، فایل شما در گوگل درایو بارگذاری می شود.حالا بر روی آیکون سه نقطه منوها بزنید علاوه براین گزینه های فایل و aming ظاهر خواهند شد، گزینه ‘Copy Link‘ را انتخاب کنید.
  3. مرحله 3: حالا وات ساپ را باز کنید و به چت آن شخصی که می خواهید فایل را با او به اشتراک بگذارید بروید. در قسمت عنوان متن، لینک را درج کنید و آن را ارسال کنید. لینک گوگل درایو به مخاطبین شما اجازه می دهد تا فایل را مشاهده کنند و حتی آن را دانلود کنند.

2. فشرده سازی ویدیو برای واتساپ با (Video Compressor)

همچنین می توانید از یک نرم افزار فشرده ساز ویدیو برای فشرده سازی حجم فیلم به اندازه توصیه شده استفاده کرده و سپس آن را ارسال کنید. این نرم افزار نه تنها اندازه ویدیو را کاهش خواهد داد بلکه آن را به تمامی فرمت ها هم تبدیل خواهد کرد. در اینجا ما از نرم افزار ‘UniConverter‘ برای ویندوز استفاده می کنیم.

نحوه فشرده سازی اندازه ویدیو برای واتساپ:

  • مرحله 1: پس از نصب، نرم افزار را راه اندازی کنید، نرم افزار به طور پیش فرض صفحه تبدیل حجم فایل را باز خواهد کرد.
  • مرحله 2: بر روی گزینه Add Files کلیک کنید یا می توانید فایل را نیز بکشید و به صفحه تبدیل حجم بیاورید.
  • مرحله 3: گزینه تبدیل همه فایلها در گوشه سمت راست بالای صفحه را بررسی کنید و از فهرست آبشاری، گوشی خود راانتخاب کنید. یا می توانید از تب ویدیو نیز فرمت فیلم را انتخاب کنید.

ارسال فیلم در واتس آپ

  • مرحله 4: حالا روی آیکون فشرده سازی(Compress)کلیک کنید و اندازه فایل، وضوح تصویر و بیت ریت فشرده شدن ویدیو را انتخاب کنید.
  • مرحله 5: روی گزینه Convert All در پایین ضربه بزنید تا فشرده سازی تمام شود.

ارسال فیلم در واتس آپ

در آخر ، فیلم های فشرده شده را در تب تبدیل شده پیدا کنید و آن را به گوشی منتقل کنید تا از طریق واتس اپ ارسال شود.

ارسال فیلم در واتس آپ

می توانید برای به اشتراک گذاشتن فایل ها بر روی نرم افزارها از هر یک از روش های که ذکر شده استفاده کنید. کدام یک از این روش ها برای ارسال فیلم با حجم بالا در واتساپ شما موثر بوده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits