دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اختلافات جنیفر و بن افلاک شروع شد !!
5
یک منبع نزدیک به زوج جنیفر و بن افلاک گفته که آنها شروع خیلی خوبی نداشتند و زندگیشان با بدخلقی های بن افلاک همراه بوده است.

دلگرم به نقل از روزیاتو: جنیفر لوپز و بن افلک یکی از معروف ترین عروسی های سال را برگزار کردند. جشن عروسی بزرگ این دو سلبریتی در گرجستان بازتاب رسانه ای زیادی داشت و ماه عسل آنها در پاریس نیز زیر ذره بین بود. اما با خاموش شدن آتش این جشن‌ها، شاید این داستان عاشقانه دیگر چندان شاد به نظر نرسد.

به گفته یک منبع نزدیک به این زوج، آنها شروع خیلی خوبی نداشتند و زندگی‌شان با بدخلقی‌ها و دمدمی مزاجی‌های آقای بازیگر همراه بوده است. چیزی که باعث می‌شود جی لو بسیار احساس ناامنی کند و می‌ترسد که بن افلک از او خسته شود. گویی پس از بازگشت به روال عادی، خیلی زود جادوی عشق این دو از بین رفته است.

اختلافات جنیفر و بن افلاک شروع شد !!

اختلافات جنیفر و بن افلاک شروع شد !!

این منبع گفت: «حالا تمام هیجانات عروسی و ماه عسل تمام شده و جن می‌ترسد بن خلی زود از زندگی زناشویی خسته شود. جنیفر برای موفقیت این ازدواج فشار زیادی روی خودش احساس می‌کند و هرکاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا بن را خوشحال و مشغول نگه دارد. او دلش نمی‌خواهد باز هم طلاق بگیرد.»

ظاهرا لوپز به دنبال رویدادهای مختلفی مثل یک فیلم مشترک است که بتواند همراه با افلک انجام دهد، تا مشغول شوند و جادوی عشقشان از دست نرود. این منبع می‌گوید: «تیم جنیفر مخالف این تصمیم است اما جن فکر می‌کند که این بهترین راه برای هیجان انگیز نگه داشتن رابطه و جلوگیری از خسته شدن بن است.»

شاید یکی از موضوعاتی که باعث دلسردی بن افلک شده این است که جنیفر از او خواسته عادت سیگار کشیدن را ترک کند. به گفته یک منبع نزدیک به این زوج، جنیفر از سیگار متنفر است. او نوشیدنی الکلی نمی‌نوشد، غذاهای مضر نمی‌خورد و مطمئنا سیگار نمی‌کشد.

بن در طول سال‌ها بسیاری از عادات بدتش را کنار گذاشته اما هنوز نتوانسته از شر عادت سیگار کشیدن خلاص شود.بنا به گزارش‌ها جنیفر قویا از بن خواسته این عادت را ترک کند، در حالی که او دوست دارد استرس خود را با سیگار کشیدن از بین ببرد. منابع می‌گویند بن قول داده داخل خانه سیگار نکشد اما شاید این کار کافی نباشد و در نهایت در کنار موضوعاتی که ما از آن اطلاعی نداریم به جدایی جنجالی این زوج که تا همین چند وقت پیش به ظاهر بسیار عاشق می‌آمدند ختم شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits