دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راهنمایی کامل آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

موبایل ‌بانک کارآفرین این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به اطلاعات سپرده بانکی یا کارت خود دسترسی یافته و از خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ، امور مربوط به سپرده و کارت و… استفاده کنند. در این مقاله راهنما و لینک دانلود همراه بانک کارآفرین را خدمت شما ارائه کرده ایم.

شما می توانید در هر مکان و هر زمان، عملیات بانکی روزمره خود را با سهولت و سرعت و بدون مراجعه به شعب بانک کارآفرین از طریق اپلیکشن بانکی روی دستگاه موبایل خود مدیریت کنید، همراه بانک کارآفرین به عنوان محصولی مطمئن در اختیار شماست.

آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

شرایط استفاده از موبایل ‌بانک کارآفرین

چنانچه برای بار نخست متقاضی استفاده از خدمات سامانه موبایل بانک کارآفرین هستید، برای استفاده از این خدمات کافی است به یکی از شعبه‌های بانک کارآفرین مراجعه نموده و فرم درخواست فعال‌سازی خدمت این سامانه را تکمیل کرده و پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور این سامانه را دریافت نمایید.

در صورتی که از نسخه دوم یا سوم سامانه همراه ‌بانک استفاده نموده‌اید، نیازی به مراجعه به شعبه و ارائه درخواست کتبی نیست و با دریافت فایل نسخه جدید، می‌توانید سامانه همراه ‌بانک کارآفرین را به نسخه چهارم (5.0.3) ارتقا دهید.

نسخه پنجم (5.0.3) سامانه موبایل بانک کارآفرین صرفاً با سیستم عامل تلفن‌های همراه و تبلت‌های هوشمند به شرح زیر سازگار است:

  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل android نسخه 4 به بالا
  • تلفن و تبلت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS نسخه 7 به بالا

همچنین این سامانه صرفاً برای مشتریان حقیقی دارای حساب انفرادی ریالی قابل استفاده است و حساب‌های مشترک (با شرط برداشت هر یک به تنهایی و شرط برداشت چند امضا) و حساب‌های مشتریان حقوقی در حال حاضر امکان استفاده از این سامانه را ندارند.

شرایط استفاده از موبایل ‌بانک کارآفرین

نحوه دریافت همراه بانک کارآفرین

چنانچه برای بار نخست متقاضی استفاده از خدمات سامانه همراه‌بانک هستید، برای استفاده از این خدمات کافی است به یکی از شعبه‌های بانک کارآفرین مراجعه نموده و فرم درخواست فعال‌سازی خدمت همراه‌بانک کارآفرین را تکمیل کرده و پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور این سامانه را دریافت نمایید.

نحوه فعال سازی همراه بانک کارآفرین

برای فعال سازی همراه بانک کارآفرین ابتدا وارد صفحه زیر شده و بله یا خیر را انتخاب می کنید.

آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

سپس وارد صفحه بعد شده و مانند عکس زیر شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کرده و گزینه ادامه را انتخاب می کنید .

آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

در ادامه به صفحه ای مانند عکس زیر خواهید رفت و رمز عبور را وارد کرده و دکمه ثبت را انتخاب کنید .

آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

حال همراه بانک کارآفرین شما فعال شده و می توانید از آن استفاده کنید .

آموزش نصب و فعال سازی همراه بانک کارآفرین

برای دریافت اپلیکیشن همراه بانک کارآفرین کلیک کنید

دانلود همراه بانک کارآفرین نسخه 5 - همراه بانک کارآفرین اندروید - همراه بانک کارآفرین برای ایفون - نسخه جدید همراه بانک کارآفرین - راهنمای نصب همراه بانک کارآفرین - ورود به همراه بانک کارآفرین - نسخه قدیمی همراه بانک کارآفرین - بروزرسانی همراه بانک کارآفرین



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits