دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش آسان نحوه ایجاد حساب وکالتی در بانک دی
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به قوانین جدیدی که شرکت های خودروسازی جهت فروش محصولات شان تصویب کرده اند، مردم برای خرید خودرو باید حتما یک حساب وکالتی ایجاد کرده و وجه مورد نیاز را به آن واریز نمایند.

آموزش نحوه ایجاد حساب وکالتی در بانک دی

برای خرید خودرو و کالای ارائه شده در بورس کالا همه افراد به افتتاح یک حساب وکالتی در بانک احتیاج دارند و در صورتی که فرایند وکالتی کردن حساب خود را انجام نداده باشند، امکان خرید خودرو یا کالا از بازار بورس را نخواهند داشت. بانک دی از بانک هایی می باشد که متقاضیان در صورت داشتن شرایط می توانند در آن اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمایند و سپس اقدامات لازم برای ثبت نام و خرید خودرو از بورس کالا را انجام دهند.

با استفاده حساب وکالتی بانک دی خیلی راحت و سریع انجام معاملات در بازار بورس کالا فراهم می شود. با توجه به اینکه وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است، اما با این حال بسیاری از متقاضیان اطلاعی از افتتاح حساب وکالتی در بانک دی ندارند و نمی دانند چه اقدامات برای وکالتی کردن حساب بانک دی باید انجام دهند. به همین دلیل در این مقاله توضیحاتی در خصوص حساب وکالتی بانک دی، نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک دی و فرم افتتاح حساب وکالتی بانک دی ارائه شده است تا متقاضیان با جزئیات این حساب آشنا شوند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک دی

متقاضیان با وارد کردن آدرس day24.ir/vekalati در آدرس بار مرورگر و یا وکالتی کردن حساب بانک دی در سایت گوگل می توانند صفحه سامانه وکالتی کردن حساب بانک دی را مشاهده نمایند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک دی

متقاضیان پس از ورود به سامانه وکالتی کردن حساب بانک دی و وارد کردن کد ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه وارد صفحه شخصی خود می شوند که لازم است مراحل اعتبار سنجی و سایر مراحل را به درستی انجام دهند، تا بتوانند فرایند حساب وکالتی بانک دی را به پایان برساند.

فرم افتتاح حساب وکالتی بانک دی

یکی از مدارک لازم و ضروری برای افتتاح حساب وکالتی، فرم افتتاح حساب وکالتی بانک دی یا همان فرم معرفی نامه می باشد. تمامی افراد برای ایجاد حساب وکالتی باید ابتدا این فرم را از یکی از کارگزاری های بورس دریافت کرده و پس از تکمیل اطلاعات فرم به شعبه مورد نظر مراجعه نمایند و حساب خود را وکالتی کنند.

فرم افتتاح حساب وکالتی بانک دی شامل اطلاعاتی در خصوص اطلاعات شخصی و شناسنامه ای، اطلاعات شغلی و محل کار و همچنین اطلاعات مالی (متوسط درآمد متقاضی، املاک و دارایی ها) می شود که این فرم می بایست به صورت دقیق و با دقت تکمیل شود. پس از افتتاح حساب وکالتی بانک دی لازم است شماره حساب وکالتی متقاضی در سایت ایبیگو ثبت گردد تا از این حساب بتوان برای انجام معاملات بورسی استفاده کرد.

separator line

حتماً بخوانید:
آموزش نحوه وکالتی کردن حساب بانک ملی

آموزش نحوه وکالتی کردن حساب بانک ملی

با توجه به قوانین جدیدی که شرکت های خودروسازی جهت فروش محصولات شان تصویب کرده اند، مردم برای خرید خودرو باید حتما یک حساب وکالتی ایجاد کرده و وجه…


این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits