دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۱ محصول جدید از بی ام و (BMW)
7
زمان مطالعه: 11 دقیقه
محصولات بی ام و : یکی از جدید ترین سیاست هایی که کمپانی بی ام و که دفتر مرکزی آن در شهر باواریا در آلمان قرار دارد بر روی طراحی و ساخت خودروهای خود اعمال کرده است ایجاد تنوع می باشد

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا شما را با محصولات جدید بی ام و آشنا کنیم

محصولات بی ام و


یکی از جدید ترین سیاست هایی که کمپانی بی ام و که دفتر مرکزی آن در شهر باواریا در آلمان قرار دارد بر روی طراحی و ساخت خودروهای خود اعمال کرده است ایجاد تنوع می باشد چرا که کمپانی بی ام و تصمیم گرفته است برای افزایش فروش محصولاتش در طراحی آن ها تنوع ایجاد کند . از این رو کمپانی بی ام و به زودی یعنی تا پایان سال 2020 خودروهای متنوعی را به بازار عرضه خواهد کرد البته تنوع در محصولات بی ام و تنها به طراحی آن ها محدود نمی شود بلکه این بار تنوع در قیمت خودروهای کمپانی بی ام و نیز وجود دارد چرا که این بار کمپانی بی ام و قرار است عرضه ی خودروهای خود را از خودروهای ارزان قیمت آغاز کند و کم کم خودرو های گران قیمت و لوکس خود را نیز به بازار عرضه کند و تمامی علاقه مندانش را شگفت زده کند . خبر خوش برای علاقه مندان به خودروهای کمپانی بی ام و این است که این کمپانی قرار است پرچم دار خودرو های شاسی بلند خود را یعنی مدل X7 را هم به زودی معرفی و روانه ی بازار کند .


یکی دیگر از سیاست های کمپانی بی ام و که به آن اشاره کردیم عرضه ی خودرو های ارزان قیمت می باشد این بار کمپانی بی ام و قصد دارد کل بازار را بگیرد به گونه ای که هم برای اشخاصی که بودجه ی بالایی برای خرید خودرو ندارند خودروهایی را با قیمت مناسب طراحی و تولید کرده است و هم برای افراد پولدار خودروهای لوکس و گران قیمتی را طراحی و تولید کرده است از این رو می توان گفت کمپانی بی ام و این بار توان خرید همه ی مشتریان و علاقه مندانش را در نظر گرفته است که همین سیاست باعث افزایش فروش خودرو های بی ام و پس از عرضه ی آن ها به بازار می شود .

تغییرات بی ام و


تغییراتی که این بار بی ام و در طراحی و ساخت خودروهای خود اعمال کرده است تنها به ساخت خودرو های ارزان قیمت در کنار خودرو های گران قیمت و لوکس محدود نمی شود چرا که علاوه بر تمامی این ها کمپانی بی ام و سعی کرده است امکانات و آپشن های خودروهای خود را افزایش دهد به گونه ای که اگر در گذشته یکسری امکانات جالب را در خودروهای گران قیمت و لوکس بی ام و مشاهده می کردید حالا می توانید همان امکانات را در خودروهایی ارزان قیمت بی ام و ببینید و چندین برابر آن امکانات را در خودرو های لوکس و پیشرفته ببینید .


در کنار تمامی این ها کمپانی بی ام و بر روی خودرو های هیبریدی و الکتریکی نیز کار می کند اما براساس گزارشات مختلف از این کمپانی ، بی ام و قرار است تا دو سال دیگر یعنی سال 2020 به طراحی و تولید خودروهای دیزلی ادامه دهد و پس از آن بیشترین تمرکز خودش را به طراحی و تولید خودرو های الکتریکی اختصاص دهد .



بی ‌ام ‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹


این خودرو که قرار است از اواخر سال میلادی جاری وارد بازار شود بزرگترین و شیک ترین خودروی کوپه ی بی ام و محسوب می شود . به این دلیل این خودرو بزرگترین و شیک ترین خودروی کوپه ی کمپانی بی ام و می باشد که دارای زیباترین و شیک ترین طراحی در بین خودرو های کوپه ای می باشد که قرار است به بازار عرضه شوند . سطح بالا بودن این خودرو نسبت به سایر خودرو های بی ام و تنها به طراحی آن محدود نمی شود چرا که از نظر تکنولوژیکی نیز دارای کلا فوق العاده بالایی نسبت به سایر خودرو های طراحی و ساخته شده توسط کمپانی بی ام می باشد .


این خودرو دارای یک پیشرانه ی 4.4 لیتری 8 سیلندری V شکل می باشد . جالب است بدانید که پیشرانه ی 4.4 لیتری استفاده شده در این خودرو از نوع تویین توربو می باشد که دارای 523 اسب بخار می باشد و این قدرت را دارد که 750 نیوتن متر گشتاور را تولید کند . علاوه بر این ، این خودرو دارای یک جعبه دنده ی 8 سرعته ی اتوماتیک می باشد که این جعبه دنده ی 8 چرخه وظیفه ی انتقال نیرو به چهار چرخ این خودرو را برعهده دارد و در اصل نیرو و انرژی این خودرو از جعبه دنده ی آن تامین می شود .

 بی ‌ام ‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹
بی ام و سری 8 مدل 2019


بی‌ ام ‌و X5 مدل ۲۰۱۹


این خودرو چهارمین نسل از خودروی X5 می باشد . کمپانی بی ام و تصمیم گرفته است تا این خودرو که نسل چهارم X5 می باشد را بر روی پلتفرم CLAR بسازد از این رو اگر برایتان سوال پیش آمد که چرا ابعاد این خودرو نسبت به سه نسل قبلی خودرو های X5 بزرگتر است باید بدانید که دلیل آن استفاده از پلتفرم CLAR در طراحی و ساخت این خودرو می باشد . پیشرانه های این شاسی بلند که انتظار می رود مانند سه نسل قبلی خود پر طرفدار و فوق العاده محبوب باشد 6 سیلندری و 8 سیلندری می باشند . خبر خوب برای تمامی علاقه مندان و طرفداران به خودرو های کمپانی بی ام و به خصوص این شاسی بلند محبوب این است که قرار است این خودرو از پاییز سال میلادی جاری روانه ی بازار شود و همه ی علاقه مندان و طرفدارانش را شگفت زده کند

 بی‌ ام ‌و X5 مدل ۲۰۱۹
بی ام و x 5


بی‌ ام ‌و Z4 مدل ۲۰۱۹


کمپانی بی ام و بیشترین تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت نسل آینده ی مدل Z4 خود گذاشته است و باعث شده است تا این خودرو که جدید ترین نسخه ی Z4 می باشد قوی ترین خودرو در سری Z4 باشد . در این خودرو یک پیشرانه ی توربین توربوی 3 لیتری از نوع 6 سیلندری خطی تعبیه شده است . لازم است یادآوری کنیم که این خودرو یک خودروی دو نفره ی اسپرت می باشد که مطمعنا تمامی علاقه مندان به خودروی اسپرت ، عاشق این خودرو می شوند . طراحی این خودرو نشان داد که کمپانی بی ام به سلیقه ی تمامی طرفدارانش احترام می گذارد و واقعا تکنیک تنوع را در ساخت خودرو هایش رعایت کرده است به گونه ای که هم خودروی شاسی بلند و هم خودروی اسپرت را طراحی و تولید کرده است .

 بی‌ ام ‌و Z4 مدل ۲۰۱۹
بی ام و z4


بی ‌ام ‌و X1 فیس لیفت


اگر به یاد داشته باشید سه سال قبل کمپانی بی ام و نسل اول از خودروی X1 را طراحی و روانه ی بازار کرد . کمپانی بی ام و برای اینکه این خودرو از یادها نرود مدل فیس لیفت آن را طراحی کرده است و قرار است به زودی روانه ی بازار گردد . مدل فیس لیفت این خودرو کمی با قبل متفاوت می باشد و این تفاوت مرتبط به طراحی جلو و عقب این خودرو ، امکانات جدید و همچنین یک سیستم مالتی مدیای بی نظیر و فوق العاده است .

بی ‌ام ‌و X1 فیس لیفت
بی ام و x1


بی ‌ام ‌و X2M35i


قوی ترین نسخه ی بی ام از سری X2 که دارای یک پیشرانه ی 2 لیتری توربو شارژر 4 سیلندری می باشد ، بی ‌ام ‌و X2M35i می باشد . این خودرو دارای قدرت فوق العاده ی 300 اسب بخار می باشد . احتمال داده شده است که پس از تولید این خودرو و عرضه ی آن در بازار ، این خودرو بتواند با حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت شتاب صفر تا 100 کیلومتر را کمتر از 6 ثانیه طی کند که چنین سرعت و اسب بخاری در این خودرو واقعا فوق العاده و بی نظیر می باشد از این رو است که این خودرو قوی ترین خودروی سری X2 لقب گرفته است .

 بی ‌ام ‌و X2M35i
بی ام و x2


بی ‌ام ‌و X3M


کمپانی بی ام و تاکنون هیچ نسخه ای قوی تر از X3 را روانه ی بازار نکرده بود تا اینکه نسخه ی X3M را طراحی کرد و نسخه هایی قوی تر از X3M را نیز طراحی کرد که X4M و X5M نام دارند . خودروی X3M دارای پیشرانه ی S58 با قدرتی بیش از 450 اسب بخار می باشد . لازم است اشاره کنیم که این پیشرانه 6 سیلندری خطی توربو می باشد به گونه ای که نیروی آن به تمامی چرخ های خودرو منتقل می شود . دیگر تغییراتی که کمپانی بی ام و در این خودرو قرار داده است شامل تغییراتی جزئی در شاسی و بدنه ی این خودرو می باشد .

 بی ‌ام ‌و X3M
بی ام و x3m


بی ‌ام‌ و X6 مدل ۲۰۲۰


قرار است این خودرو در سال آینده ی میلادی معرفی و روانه ی بازار شود که سومین نسل از بی ام و X6 می باشد . قرار است این خودروی بی نظیر رقیبی برای آودی Q8 و پورشه کاین کوپه باشد . وجوه مشترکی که این خودرو با خودروی X5 دارد پیشرانه های آن می باشند چرا که پیشرانه های این خودرو نیز مانند پیشرانه های X5 ، 6 سیلندری و 8 سیلندری می باشند . جالب تر از همه این است که این مدل جدید از X6 ، با کد اتاق G06 شناخته می شود .

 بی ‌ام‌ و X6 مدل ۲۰۲۰
بی ام و x6


بی ‌ام ‌و iX3


درواقع می توان گفت نسخه ی الکترونیکی بی ام و X3 ، این خودروی الکتریکی بی نظیر می باشد چرا که در ابتدا نیز اشاره کردیم که در حال حاضر کمپانی بی ام و بخشی از تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید خودرو های الکترونیکی گذاشته است و قرار است تا دو سال آینده این روند را ادامه دهد و پس از این دو سال بیشترین وقت و انرژی اش را بر روی طراحی و تولید خودرو های الکتریکی بگذارد . این خودرو دارای یک موتور برقی 270 اسب بخاری می باشد . این موتور انرژی مورد نیاز خود را از باتری 70 کیلو وات ساعتی که در این خودرو قرار داده شده است دریافت میکند . ویژگی جالب این خودرو این است که پس از هر بار شارژ کامل این امکان را دارد که 400 کیلومتر مسافت را طی کند و پس از اینکه شارژش به اتمام رسید می توان با استفاده از شارژر 150 کیلو واتی آن را تنها در مدت زمان 30 دقیقه شارژ کرد و مسیر مورد نظر را طی کرد .

 بی ‌ام ‌و iX3
بی ام و ix3


بی ‌ام‌ و سری 1 مدل ۲۰۱۹


در طراحی و ساخت این خودرو از پلتفرم UKL2 استفاده شده است ، این پلتفرم درواقع نوعی پلتفرم دیفرانسیل جلو می باشد و می توان گفت با پلتفرم هایی که در طراحی و ساخت خودرو های X1 و X2 استفاده شده است یکسان می باشد . این خودرو به عنوان جدیدترین مدل از سری 1 در سال میلای آینده معرفی و روانه ی بازار خواهد شد .

 بی ‌ام‌ و سری 1 مدل ۲۰۱۹
بی ام و سری 1


بی ‌ام ‌و سری 2 گرند کوپه


این خودرو به صورت دیفرانسیل عقب در آینده روانه ی بازار می گردد چرا که کمپانی بی ام و همیشه با کمپانی بنز در رقابت و کشمکش بوده است و می باشد این بار هم مجبور است برای رقابت با مرسدس بنز CLA ، سری 2 گرند کوپه را روانه ی بازار کند البته شاید برای شما سوال باشد که چرا بی ام و ، سری 3 گرند کوپه را وارد رقابت با مرسدس بنز CLA نمی کند ؟ به دلیل اندازه ی بزرگ سری 3 کمپانی بی ام و تصمیم گرفته است نسخه ی 4 در از سری 2 را طراحی و تولید کند .

 بی ‌ام ‌و سری 2 گرند کوپه
بی ام و سری 2 کوپه


بی ‌ام ‌و سری 8 کابریولت


زمانی که کمپانی بی ام و خودروی بی ام و سری 8 را طراحی و تولید کرد پیش بینی شد که کمپانی بی ام و دو مدل دیگر از این نسخه را طراحی خواهد کرد و حالا پیش بینی های آن زمان درست از آب در آمده است به گونه ای که کمپانی بی ام و قرار است به زودی بی ‌ام ‌و سری 8 کابریولت و بی ام و 4 در با نام سری 8 گرند کوپه را روانه ی بازار کند . یکی از وجوه مشترک این خودرو با مدل M5 این است که هر دو دارای پیشرانه یکسانی هستند و این قدرت را دارند تا حدود 600 اسب بخار را تولید کنند .

بی ‌ام ‌و سری 8 کابریولت
بی ام و سری 8

ترجمه شده مجله دلگرم

مهتاب جهاندار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (7 رای)  

    ۱ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    ستارشاهمرادی | ۱ ماه پیش
    بی ام وx6بی نظیر
    خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت کهربه زودی سند ش بنام زده میشه
    0
    0
    
    hits